Bedankt voor de reacties, ook de anderen natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:07 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dus je moet nog naar de incheckbalie, door de security en paspoortcontrole. Dan hoop ik op het beste voor je, maar als het een chaotische dag blijkt wordt het krap. Ik heb een uur gewacht voor ik mijn koffer kwijt kon en toen nog eens iets van 2 uur voor de security.
Zou een trein eerder nemen.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bedankt voor de reacties, ook de anderen natuurlijk.
Aangezien de treinreis onderdeel is van de reis, krijg ik dan een schadevergoeding of vervangende vlucht? Ik woon in Mexico dus op zich is het geen ramp als een dag moet wachten voor een bepaald bedrag. Misschien kan ik ook een trein eerder nemen.
Dat moet je vragen aan de club waar je bij geboekt hebt.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bedankt voor de reacties, ook de anderen natuurlijk.
Aangezien de treinreis onderdeel is van de reis, krijg ik dan een schadevergoeding of vervangende vlucht? Ik woon in Mexico dus op zich is het geen ramp als een dag moet wachten voor een bepaald bedrag. Misschien kan ik ook een trein eerder nemen.
Bij KLM direct.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:24 schreef BE het volgende:
[..]
Dat moet je vragen aan de club waar je bij geboekt hebt.
Precies. Vandaar ook de vraag, bij de Thalys is het normaal niet zo'n probleem en kun je makkelijk een trein eerder mee met hetzelfde ticket.quote:Op maandag 4 juli 2022 15:27 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat het de Thalys betreft, gereserveerd en wel.
Hier meer info wat betreft je eerdere vraag in ieder geval:quote:Op maandag 4 juli 2022 15:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij KLM direct.
[..]
Precies. Vandaar ook de vraag, bij de Thalys is het normaal niet zo'n probleem en kun je makkelijk een trein eerder mee met hetzelfde ticket.
quote:Wat gebeurt er als mijn vlucht of trein vertraagd/verstoord is?
Als u uw aansluiting mist, of als uw vliegtuig of trein vertraging heeft, garanderen KLM en Thalys u zonder extra kosten een plaats aan boord van de eerstvolgende beschikbare vlucht of trein.
Dit is zo waar.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:40 schreef HowardRoark het volgende:
"Maar dat perspectief ontbrak totaal bij Schiphol. Zij dachten: 'We bellen een uitzendbureau, en dan hebben we ze weer'."
Moderne slavernij.quote:Op maandag 4 juli 2022 16:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is zo waar.
Niet alleen bij de security of incheck. Ook in de bagage, afhandeling en vracht. Boeit niemand wat, die 'flexschil'.
Jep.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 19:11 schreef Jed1Gam het volgende:
Easyjet directeur stapt op, want teveel gecancelde vluchten.
Dirkje blijft lekker zitten.![]()
Hij heet Dickquote:
You’re fuckedquote:Op maandag 4 juli 2022 15:04 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik kom uit Brussel met de trein, de treinreis is inbegrepen bij de ticket.
FF Operations bellen op Schipholquote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:55 schreef xminator het volgende:
Waar kan ik de laatste versie van drukte verwachting op Schiphol vinden?
Dus het overzicht wat over de maanden heen kijkt (ipv alleen komende week).
Ja zeg... waar staan we dan voor in de rij!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:43 schreef RapaNui het volgende:
Twee reizigers uit Georgië die met valse paspoorten vanuit Schiphol waren vertrokken, zijn op het vliegveld van Panama onderschept.
Op Schiphol zijn hun valse papieren onopgemerkt gebleven!
http://elsiglo.com.pa/cro(...)ntos-falsos/24204587
Zegt niets. Zoveel mogelijke variabelen. Georgiërs komen als ze uit Tbilisi komen en door vliegen naar een ander non-Schengenland niet gecontroleerd op reisdocumenten op Shithole, om maar een scenario te schetsen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:43 schreef RapaNui het volgende:
Twee reizigers uit Georgië die met valse paspoorten vanuit Schiphol waren vertrokken, zijn op het vliegveld van Panama onderschept.
Op Schiphol zijn hun valse papieren onopgemerkt gebleven!
http://elsiglo.com.pa/cro(...)ntos-falsos/24204587
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |