Ah, dat was dus jungle by night. Vroeg me al af wie die toeteraars waren.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:35 schreef Vatta het volgende:
Iemand James BKS gezien? Vond ik ook wel leuk. Verder hoorde Bicep ook wel tot de hoogtepunten. Jungle by Night was vooral leuk op dat kleine podiumwagentje net buiten het terrein.
Fixedquote:Op maandag 4 juli 2022 15:15 schreef D_A het volgende:
MezergThe Smile natuurlijk hoogtepunt van 't weekend
Je bent niet de enige, ik zit ook al een paar dagen in quarantaine.quote:
Gaan wij ook weer doen. Vorig jaar voor het eerst gedaan. Beviel uitstekend!quote:Op zaterdag 3 december 2022 17:19 schreef Da hopman het volgende:
Dit jaar ook maar eencrabbit resort erbij. Wel erg luxe, maar scheelt een hoop gedoe.
t kost wat, maar je hebt ook wat.quote:Op maandag 5 december 2022 17:18 schreef Da hopman het volgende:
Wij stonden met onze groep echt helemaal achteraan. Was echt niet grappig als je ff een trui wilde halen of zo. Langzaamaan komen we wel in een luxepoezenmodus.
Dat vind ik echt bizar gezien de line-up, die toch niet bijzonder sterk is. Het maakt dus niet echt uit wat ze programmeren daar.quote:
Op LL is dat nog vele malen erger.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt bizar gezien de line-up, die toch niet bijzonder sterk is. Het maakt dus niet echt uit wat ze programmeren daar.
Het stinkt naar Rabbit Holequote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:21 schreef RoW_0 het volgende:
Poah, bestaat dit racismefeest nog ja? Van de tientallen festivals dat ik ben geweest vond ik dtrh het slechtst: bandjes worden doorgeknipt door beveiligers, slecht verlicht, alles stonk naar curry. Was na anderhalve dag weggegaan 👋
Na het posten herinner ik mij nog zooooveel hé: waaronder slecht geluid, capaciteitsgebrek. Dit zou geen festival moeten zijn maar een verjaardagsfeestje.
Editors was toen mainstage.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:44 schreef peaceman het volgende:
Ik weet niet uit welk jaar je frustratie bestaat, maar ik herken er weinig van.
Ook benieuwd waarom het een racisme feest zou zijn.
Klinkt nu een beetje als gewoon lukraak wat roepen.
Teveel blanke artiesten ja?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:21 schreef RoW_0 het volgende:
Poah, bestaat dit racismefeest nog ja? Van de tientallen festivals dat ik ben geweest vond ik dtrh het slechtst: bandjes worden doorgeknipt door beveiligers, slecht verlicht, alles stonk naar curry. Was na anderhalve dag weggegaan 👋
Na het posten herinner ik mij nog zooooveel hé: waaronder slecht geluid, capaciteitsgebrek. Dit zou geen festival moeten zijn maar een verjaardagsfeestje.
Ik begrijp niet je bedoelt precies? Ik heb het niet over de line-up. Ik selecteer geen artiesten op huidskleur als jij dat insinueert.quote:
Toen was ik er ook, zeik weer 3 dagen lang. Was helemaal kut ja!quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Editors was toen mainstage.
Ben je toevallig wit? Vreemd dat je er dan niets van herkend…
leg het dan eens uit johquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:06 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet je bedoelt precies? Ik heb het niet over de line-up. Ik selecteer geen artiesten op huidskleur als jij dat insinueert.
Had mojo niet alle rechten opgekocht? Daar ga je al 🪦
Ik beoordeel mensen niet op kleur maar op daden, misschien dat ik het daarom niet zie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 15:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Editors was toen mainstage.
Ben je toevallig wit? Vreemd dat je er dan niets van herkend…
Even een voorbeeldje. Ik ging bij tussen dag 1 en 2 even naar huus om te douchen. Toen ik terugkwam kwam ik met veel moeite binnen. Aan mijn bandje werd echt getrokken gewoon. Echt met kracht. Toen ik er wat van zei moest ik maar mijn bek houden. Toen ik later even ging googlen bleek dat er bij veel mensen de bandje gewoon kapotgetrokken werd. Er waren echt hier enorm veel signalen van. Maar ik zie dat de DTRH op google maps is verplaatst (lees: oude verwijderd, nieuwe aangemaakt).quote:
Ik mis het racisme in jouw verhaal?quote:Op woensdag 1 maart 2023 19:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Even een voorbeeldje. Ik ging bij tussen dag 1 en 2 even naar huur om te douchen. Toen ik terugkwam kwam ik met veel moeite binnen. Aan mijn bandje werd echt getrokken gewoon. Echt met kracht. Toen ik er wat van zei moest ik maar mijn bek houden. Toen ik later even ging googlen bleek dat er bij veel mensen de bandje gewoon kapotgetrokken werd. Er waren echt hier enorm veel signalen van. Maar ik zie dat de DTRH op google maps is verplaatst (lees: oude verwijderd, nieuwe aangemaakt).
Ja dat viel wat tegen idd..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:53 schreef Da hopman het volgende:
Burna Boy.... tja echt de vervangende naam die door iedereen werd gehoopt.
Absoluut. En aangezien ik vorige week door mijn rug ben gegaan, vind ik het niet erg om van hot naar her te hoeven lopenquote:Op zondag 11 juni 2023 11:19 schreef Da hopman het volgende:
Ben stiekem wel benieuwd. 90% zegt "Ken ik nie" en de overige 10% is laaiend enthousiast.
Laat ik het erop houden dat de line-up dit jaar veel ruimte geeft om nieuwe zaken te ontdekken.
Als ie komt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:53 schreef Da hopman het volgende:
Burna Boy.... tja echt de vervangende naam die door iedereen werd gehoopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |