Alsof @TS zijn zolderkamertje ooit wel eens verlaatquote:Op maandag 4 juli 2022 08:00 schreef heywoodu het volgende:
Dan kom je vermoedelijk bepaald niet beschaafd over. Die enkele keer dat ik goedemorgen zeg tegen een vreemde (waarom eigenlijk?), krijg ik een even rustig en vriendelijk goedemorgen terug. Niks aan de hand, het ligt aan jezelf.
quote:Op maandag 4 juli 2022 08:07 schreef Document1 het volgende:
TS is eeuwig maagd en geeft vooral de rest de schuld. Dat is ongeveer wel wat hier aan de hand is toch?
precies dit.quote:Op maandag 4 juli 2022 08:00 schreef heywoodu het volgende:
Dan kom je vermoedelijk bepaald niet beschaafd over. Die enkele keer dat ik goedemorgen zeg tegen een vreemde (waarom eigenlijk?), krijg ik een even rustig en vriendelijk goedemorgen terug. Niks aan de hand, het ligt aan jezelf.
quote:Op maandag 4 juli 2022 08:19 schreef C.L.Werner het volgende:
Deze TS is een onverzorgde, needy, stinkende baardaap die veel te dicht in de personal space van said schoonheid staat en dan verbaast deze bastaardzoon zich dat dame in kwestie zich geintimideerd voelt.
Gij is een vieze, TS.
Die bekers vind ik nog het ergste.quote:
Ja, je hebt wel gelijk. Twijfelgevalletje.quote:Op maandag 4 juli 2022 09:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Oh kut, ik had mijn geld juist op @:ts ingezet
Dat is Bill van Freaks and Geeks.quote:Op maandag 4 juli 2022 08:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:ts be like: "Maar ik heb heulemaal geen baard"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |