Eerst die 3,5cm van je op pixelbeeldquote:Op zondag 3 juli 2022 19:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Pics van je verbrande reet, anders is dit een waardeloos topic
Klein krasjequote:Op zondag 3 juli 2022 19:56 schreef Regilio_ het volgende:
Meer aan BDSM doen, leer je vanzelf zitten met een gepijnigde reet.
Heb die sensatie oprecht nog nooit mee mogen maken, kan je voor mij omschrijven hoe het voelt?quote:Op maandag 4 juli 2022 18:21 schreef schommelstoel het volgende:
TS bedenk gewoon een heel ander verhaal waarom hij niet kan zitten, dat heeft niets met verbrand te maken.
TS heeft zich voor het eerst in zijn sterretje laten nemen.
Sorry, ik moet je teleurstellen.quote:Op maandag 4 juli 2022 18:44 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Heb die sensatie oprecht nog nooit mee mogen maken, kan je voor mij omschrijven hoe het voelt?
Jij hebt toch die relatie met jigggyquote:Op zondag 3 juli 2022 19:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik dacht lekker even ontspannen zwemmen, maar toen keihard verbrand.
Dacht het valt allemaal wel mee, even goed ingesmeerd met aftersun, maar nu voelt het alsof ik op een grillplaat lig. Voel me ziek en kan niet op mijn reedtje zitten.
Klacht: heet
@jigggy !!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 07:44 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Jij hebt toch die relatie met jigggy
Hey dit heb ik ook als mijn reedje zo verbrand en vervolgens bruin is, dat die stukjes aan de onderkant wit blijven. Ziet er clownesk uitquote:
Zijn je billen ook zo gevormd?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hey dit heb ik ook als mijn reedje zo verbrand en vervolgens bruin is, dat die stukjes aan de onderkant wit blijven. Ziet er clownesk uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |