En als je hem eruit haalt zit het joch er wel weer bijquote:Op zondag 3 juli 2022 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klep laat altijd lopen, ga eens fietsen voor je geld
Heerlijkquote:Op zondag 3 juli 2022 17:29 schreef groenen het volgende:
Twee Nederlandse overwinningen, 0 voor Jumbo. Beschamend
No shit Sherlockquote:Op zondag 3 juli 2022 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Groen is wel binnen overigens als Wout in dit soort ritten voor Jakobsen eindigt.
Die gaf het al weg in de laatste bochtquote:Op zondag 3 juli 2022 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Groen is wel binnen overigens als Wout in dit soort ritten voor Jakobsen eindigt.
quote:Op zondag 3 juli 2022 17:29 schreef groenen het volgende:
Sagan gebruikte zijn 'brede' elleboogjes zelf ook weer in de sprint.quote:
Ok captain obvious.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tyf eens op met je bijdehante opmerkingen constant.
Ik voel ook helemaal geen chauvinisme als ik aan Jumbo denkquote:Op zondag 3 juli 2022 17:29 schreef groenen het volgende:
Madquote:Op zondag 3 juli 2022 17:29 schreef groenen het volgende:
Leek mij ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:30 schreef heywoodu het volgende:
Niet zo handig van Van Aert, maar verder weinig aan de hand toch allemaal?
Met die 10 heuvelritten ofzo die eraan komen is het inmiddels wel in the pocket.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zit ook maar een Nederlander inquote:Op zondag 3 juli 2022 17:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik voel ook helemaal geen chauvinisme als ik aan Jumbo denk
Denk dat je teveel van Kruijswijk verwacht als je hem deze 3 dagen als winnaar had gezienquote:Op zondag 3 juli 2022 17:29 schreef groenen het volgende:
Niet zo bijdehand doenquote:Op zondag 3 juli 2022 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met die 10 heuvelritten ofzo die eraan komen is het inmiddels wel in the pocket.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |