"Aaaaand radio check!"quote:
Ja ik weet dat allemaal niet meer welke rtl het toen was, was in de tijd dat Schumacher nog groot was en er nog Marlboro op zijn vleugel stondquote:Op zondag 3 juli 2022 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat alleen bij RTL7.
Bij RTL5 had je echte blokken reclame tussendoor zonder dat je in het klein scherm F1 kon zien.
Good old timesquote:Op zondag 3 juli 2022 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Aaaaand radio check!"
Ik word nog steeds vreselijk enthousiast van dit deuntje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan was het rtl5quote:Op zondag 3 juli 2022 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet dat allemaal niet meer welke rtl het toen was, was in de tijd dat Schumacher nog groot was en er nog Marlboro op zijn vleugel stond
Boooh, back in time, mooi deuntje ja.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Aaaaand radio check!"
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2022 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Aaaaand radio check!"
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi dat Max gisteren in de persconferentie echt een baas wasquote:Op zondag 3 juli 2022 15:22 schreef heywoodu het volgende:
"Joah even de banden warmen"
Gemist gisteren
Dit doet me dan weer niks.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg oprecht kippenvel van die RTLGP tune
Dit is eigenlijk wel een eigen topic waard, nostalgiequote:
Toen was ik net twee jaar oudquote:
"Oooh megakoprol van Robert Kubica, die vol vol vól op z'n plaat gaat!"quote:
Tung heeft er meer verstand van, Doornbos is meer een tv-man.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Ho-Pin Tung vind ik een uitstekende gast en is volgens mij een volkomen vriendelijke kerel, niks mis mee, maar ik vind Doornbos toch net ff wat leuker om dit soort dingen aan elkaar te praten
Nattekittenquote:
Hier moet ik even van bijkomenquote:
Ho pin heeft wel veel meer technische kennisquote:Op zondag 3 juli 2022 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Ho-Pin Tung vind ik een uitstekende gast en is volgens mij een volkomen vriendelijke kerel, niks mis mee, maar ik vind Doornbos toch net ff wat leuker om dit soort dingen aan elkaar te praten
Ik heb ook een baardje en ook nog een nicht, komt erg dichtbij zo.quote:
gaan wij ons niet meer druk om maken hequote:Op zondag 3 juli 2022 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
De broekies doen een rodje "wie is de jongste?"
Klopt, daarom (en om zijn algeheel vriendelijke voorkomen) vind ik hem ook een prima gast, maar voor zo'n rondje of zo'n praatje over het circuit heb ik toch liever Doornbos, gaat net wat soepeler en daar kan ook vaker een lachje vanafquote:Op zondag 3 juli 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ho pin heeft wel veel meer technische kennis
En veel minder last van popie-jopie aids.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ho pin heeft wel veel meer technische kennis
Het is natuurlijk als jijquote:
als dan ikquote:
mee eensquote:Op zondag 3 juli 2022 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, daarom (en om zijn algeheel vriendelijke voorkomen) vind ik hem ook een prima gast, maar voor zo'n rondje of zo'n praatje over het circuit heb ik toch liever Doornbos, gaat net wat soepeler en daar kan ook vaker een lachje vanaf
Tung neemt het soms allemaal wel even ķets te serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |