quote:
Dat zegt wel genoeg naar mijn idee...quote:Op maandag 4 juli 2022 15:55 schreef maily het volgende:
Waren ze zelf aanwezig om te helpen achter de bar trouwens?
Levend ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2022 17:28 schreef gers het volgende:
tevens zou ik er nog niet dood gevonden willen worden
Het was ook uitbesteed.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:06 schreef Noek het volgende:
Goh, het lijkt net of een event organiseren een vak is. Eentje waar je ervaring mee moet hebben en feeling.
Heel gek! Onverwacht! Bizar!
Dit kan niet genoeg worden benadruktquote:Op woensdag 6 juli 2022 16:03 schreef Duiveltja het volgende:
Lekker toch voor de mensen die hiervoor een kaartje hebben gekocht.![]()
Als je naar een festival gaat waar totaalmongool bas smit verantwoordelijk voor is, ben je gewoon af.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat de organisatie zelf wel door een professionele partij gedaan zou worden. Dat ze alleen hun naam er aan hangen en wat creatieve beslissingen nemen. Een beetje zoals Derksen met z'n bluesfestival in Grollo, daar doet Mojo gewoon de organisatie, omdat het idd een vak is.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:06 schreef Noek het volgende:
Goh, het lijkt net of een event organiseren een vak is. Eentje waar je ervaring mee moet hebben en feeling.
Heel gek! Onverwacht! Bizar!
Ja is een VIP feestje, de pleps op het veld. Serieus C artiesten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:44 schreef maily het volgende:
De route naar de uitgang scheen ook niet duidelijk te zijn/niet toereikend voor zoveel mensen tegelijk ....
dat had nog weleens heel fout kunnen aflopen ...... is gelukkig niet gebeurd.
[ twitter ]
Hadden ze ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat de organisatie zelf wel door een professionele partij gedaan zou worden. Dat ze alleen hun naam er aan hangen en wat creatieve beslissingen nemen. Een beetje zoals Derksen met z'n bluesfestival in Grollo, daar doet Mojo gewoon de organisatie, omdat het idd een vak is.
Slechte beurt maken die danquote:Op zaterdag 9 juli 2022 07:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hadden ze ook.
https://4pmentertainment.com/
Ik weet niet eens wie het is. Nicolette ken ik dan wel, die met die brede mond van dat bloemenkraam programma.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:03 schreef Duiveltja het volgende:
Als je naar een festival gaat waar totaalmongool bas smit verantwoordelijk voor is, ben je gewoon af.
Ondertussen harken die twee iedere keer een leuke som geld binnen volgens mij.quote:Op woensdag 28 december 2022 15:39 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
Niet alleen over de Zomerconcerten zijn veel klachten, maar ook over het Winterparadijs.
Ah leuk, het wordt een terugkerende rubriekquote:Op woensdag 28 december 2022 15:39 schreef borisz het volgende:
[ twitter ]
Niet alleen over de Zomerconcerten zijn veel klachten, maar ook over het Winterparadijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |