Niks mee te maken, je kan het blijkbaar ook een jaar of 40 geleden gezegd hebben.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:43 schreef Cockwhale het volgende:
Het gaat er niet om wat je zegt, maar wanneer en hoe je het zegt. Nooit problemen mee gehad, maar ik snap dat de gemiddelde autist of grotbewoner geen sociaal inzicht heeft.
Ach sjattepoemel stel je niet zo aanquote:Op zondag 3 juli 2022 13:36 schreef Selenophilia het volgende:
Ik ben sws allergies voor mensen man of vrouw die schat tegen je zeggen
Ok lieverdquote:Op zondag 3 juli 2022 13:54 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Ach sjattepoemel stel je niet zo aan
Verstandig besluit inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:33 schreef Sfancta het volgende:
Lees nu op Telegraaf (jawel) grensoverschrijdend gedrag: Ook 'schatje' gemeld.
Wat is het toch kut om een kerel te zijn momenteel , heb me ponyplay oogkleppen besteld zodat ik niet perongeluk iemand aankijk wat als aanstootgevend en ongepast opgevat kan worden. Loop voortaan wel met neus over de grond, misschien vind ik paar centen ook nog.
Antiklacht: Doet niks af aan mijn 29.4 cm
Laat staan van die woorden als 'poepie' of 'scheetje'... de tandeloze heks deed dat met haar eerste man...bah...quote:Op zondag 3 juli 2022 13:36 schreef Selenophilia het volgende:
Inderdaad, meen me 36,4 te herinneren dat ze zei, flink gekrompen dan.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kan @:naardegallemiezen dit beamen? Meen me te herinneren dat ze heel iets anders vertelde...
quote:Op zondag 3 juli 2022 14:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Inderdaad, meen me 36,4 te herinneren dat ze zei, flink gekrompen dan.
Je hebt ook van die opa's en oma's die dat doen in de hoop dat ze dan een leuke tijd krijgen.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:58 schreef Geerd het volgende:
Wie zegt er nou schatje dan ?![]()
![]()
![]()
Alleen toch een stel hangjongeren uit bepaalde oorden tegen voorbij komende dames?
Of zijn er echt mannen die bv in de supermarkt zeggen..Heey schatje je mag wel even voor ?![]()
![]()
![]()
Ja, die bestaan echt.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:58 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
Alleen toch een stel hangjongeren uit bepaalde oorden tegen voorbij komende dames?
Of zijn er echt mannen die bv in de supermarkt zeggen..Heey schatje je mag wel even voor ?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2022 15:58 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Terechte klacht.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:36 schreef Selenophilia het volgende:
Haten op Hannah Tokkiequote:Op zondag 3 juli 2022 16:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Schatje toch!"
gr gr het zusje van ma Flodder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |