Hoe doe je dat? Ik zou het in onze auto niet weten.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:04 schreef Dutch_view het volgende:
Airbag niet uitschakelen als je in de auto zit met zwangerschap
Bij vrijwel alle moderne auto's zit er een schakelaar of slot die je omdraait met je autosleutel in het handschoenenvakje of er naast.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik zou het in onze auto niet weten.
Is dat standaardprocedure bij een zwangerschap?
Ik ga morgen eens kijken of die van ons uit 2016 dat ook heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:20 schreef Dutch_view het volgende:
Bij vrijwel alle moderne auto's zit er een schakelaar of slot die je omdraait met je autosleutel in het handschoenenvakje of er naast.
Ik denk dat bijna alle auto's vanaf 2000 ongeveer dit wel hebben
Nee.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens kijken of die van ons uit 2016 dat ook heeft.
En staat daarbij dat je dat moet doen bij zwangerschap?
Ik twijfel wel of er iets staat bij zwangerschap. Volgens mij wel als je een baby op de voorstoel vervoert.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens kijken of die van ons uit 2016 dat ook heeft.
En staat daarbij dat je dat moet doen bij zwangerschap?
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik twijfel wel of er iets staat bij zwangerschap. Volgens mij wel als je een baby op de voorstoel vervoert.
Maar als ik zo dat verhaal zag in Ik Vertrek dan lijkt het me wel verstandig
quote:AIRBAG TIJDENS ZWANGERSCHAP
Sommige vrouwen vragen zich af of ze de airbag moeten uitschakelen als ze zwanger zijn. Ze zijn dan bang dat de baby beschadigd bij een ongeluk. Dit is niet waar. Airbags bieden juist extra bescherming tijdens een ongeluk. De enige manier waarop airbags gevaarlijk kunnen zijn is als je géén gordel draagt of alleen een heupgordel.
We hadden het er hier over en volgens mij zeiden ze tegen elkaar tijdens dr montage. 'Wacht hier kunnen we een heel seizoen mee vullen'quote:Op zondag 11 september 2022 11:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Naar vlek op vlek op vlek op vlek op vlek op vlek![]()
Ja, staan ze toch weer voor lul met hun hele geneuzel over de leidingen... dit is de ruwe vloer, daar komen ze op en dan de leidingen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:18 schreef Dutch_view het volgende:
Oscar wordt even stevig aangepakt
Dat is wel hun grootste fout ja. Ze hebben al vijfduizend euro betaald en zijn begonnen met klussen terwijl niets nog van hen is. Dat is gewoon dom.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:50 schreef Dutch_view het volgende:
Aankoopmakerlaar in Italië spoorloos![]()
Lekker risicovol om gewoon te gaan klussen als er nog steeds 1 van die 88 erfgenamen zich kan melden
Hans niet meer.quote:Op zondag 11 september 2022 18:41 schreef luxerobots het volgende:
Overigens kunnen Hans en Renzo, als vloerleggers, best met hun handen werken.
Denk dat de buurman wel weet hoe het me de leidingen zit in zo'n kleine hamlet ;-)quote:Op zondag 11 september 2022 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, staan ze toch weer voor lul met hun hele geneuzel over de leidingen... dit is de ruwe vloer, daar komen ze op en dan de leidingen.
Maar goed, dat gezeik zonder kennis is sowieso irritant.
Dat snap ik ook niet inderdaad. Het is niet alsof dit het enige huis is in heel Italië dat te koop staat. Het moet haast wel heel erg goedkoop zijn. Of misschien betalen ze een deel zwart of zoiets. Anders snap ik echt niet dat ze niet gelijk verder waren van zoeken toen bleek dat er nog 88 erfgenamen waren die bezwaar konden maken.quote:Op zondag 11 september 2022 18:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is wel hun grootste fout ja. Ze hebben al vijfduizend euro betaald en zijn begonnen met klussen terwijl niets nog van hen is. Dat is gewoon dom.
Ik vraag me af waarom ze hiervoor kiezen. Er zijn in Italië immers genoeg huizen die je voor een prikkie kunt kopen om op te knappen. Zijn ze verliefd geworden op dit huis? Of hebben ze gewoon een goede klik met de buren? Want rationeel is deze keuze natuurlijk niet. Overigens kunnen Hans en Renzo, als vloerleggers, best met hun handen werken.
Je kan moeilijk op basis van de beelden die je ziet daadwerkelijk beoordelen of ze dat doen ja of nee, je ziet natuurlijk maar een klein deel.quote:Op zondag 4 september 2022 11:21 schreef Leandra het volgende:
Ik had vorige week de eerste aflevering gemist, maar die wordt nu weer uitgezonden dus krijg ik hem alsnog mee.
Ik zie dat ze op Bonaire wel iedere dag naar de bouw gaan, maar ze nemen niets mee...
Als je daar elke dag de bouwvakkers van hun werk gaat houden, neem dan wat mee voor de bouwvakkers, iets te drinken of te snaaien.
Als ze de koffie (of op Bonaire koude Cola) staan te drinken die jij net gebracht hebt dan vinden ze het ook een stuk minder vervelend dat je ze vanalles komt vragen of vertellen.
Het lijken me mensen die het absoluut wel gemeld hadden en hadden laten filmen als ze bij ieder bezoek aan de bouwplaats iets te drinken meenamen voor de bouwvakkers.quote:Op maandag 12 september 2022 10:34 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Je kan moeilijk op basis van de beelden die je ziet daadwerkelijk beoordelen of ze dat doen ja of nee, je ziet natuurlijk maar een klein deel.
Het zou ongetwijfeld zo zijn hoorquote:Op maandag 12 september 2022 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijken me mensen die het absoluut wel gemeld hadden en hadden laten filmen als ze bij ieder bezoek aan de bouwplaats iets te drinken meenamen voor de bouwvakkers.
Nu zag je ze iedere keer met lege handen aankomen en dan Oscar even van zijn werk gaan houden.
Nou ja, vooral als je alleen maar komt miepen.quote:Op maandag 12 september 2022 11:42 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Het zou ongetwijfeld zo zijn hoor
Die Oscar zal het waarschijnlijk wel heel irritant vinden dat ze steeds hem op zijn vingers kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |