abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205925569
Oscar wordt even stevig aangepakt
  zaterdag 10 september 2022 @ 21:29:01 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205925797
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 21:04 schreef Dutch_view het volgende:
Airbag niet uitschakelen als je in de auto zit met zwangerschap :')
Hoe doe je dat? Ik zou het in onze auto niet weten.
Is dat standaardprocedure bij een zwangerschap?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 10 september 2022 @ 21:30:02 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205925822
De samenwerking bij het klussen in Italië is ook hilarisch. Vooral met die planken uit elkaar halen. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_205927895
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 21:29 schreef golfer het volgende:

[..]
Hoe doe je dat? Ik zou het in onze auto niet weten.
Is dat standaardprocedure bij een zwangerschap?
Bij vrijwel alle moderne auto's zit er een schakelaar of slot die je omdraait met je autosleutel in het handschoenenvakje of er naast.
Ik denk dat bijna alle auto's vanaf 2000 ongeveer dit wel hebben
  zaterdag 10 september 2022 @ 23:43:32 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205928393
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 23:20 schreef Dutch_view het volgende:

Bij vrijwel alle moderne auto's zit er een schakelaar of slot die je omdraait met je autosleutel in het handschoenenvakje of er naast.
Ik denk dat bijna alle auto's vanaf 2000 ongeveer dit wel hebben
Ik ga morgen eens kijken of die van ons uit 2016 dat ook heeft.
En staat daarbij dat je dat moet doen bij zwangerschap?
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 10 september 2022 @ 23:47:31 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205928460
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 23:43 schreef golfer het volgende:

[..]
Nee.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205928472
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 23:43 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik twijfel wel of er iets staat bij zwangerschap. Volgens mij wel als je een baby op de voorstoel vervoert.
Maar als ik zo dat verhaal zag in Ik Vertrek dan lijkt het me wel verstandig
  zaterdag 10 september 2022 @ 23:53:08 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205928534
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 23:48 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Ik twijfel wel of er iets staat bij zwangerschap. Volgens mij wel als je een baby op de voorstoel vervoert.
Maar als ik zo dat verhaal zag in Ik Vertrek dan lijkt het me wel verstandig
quote:
AIRBAG TIJDENS ZWANGERSCHAP
Sommige vrouwen vragen zich af of ze de airbag moeten uitschakelen als ze zwanger zijn. Ze zijn dan bang dat de baby beschadigd bij een ongeluk. Dit is niet waar. Airbags bieden juist extra bescherming tijdens een ongeluk. De enige manier waarop airbags gevaarlijk kunnen zijn is als je géén gordel draagt of alleen een heupgordel.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 11 september 2022 @ 11:15:41 #159
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205931504
Waar kijken we in henelsnaam naar?
pi_205931577
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 11:15 schreef xzaz het volgende:
Waar kijken we in henelsnaam naar?
Naar vlek op vlek op vlek op vlek op vlek op vlek -O- *O*
  zondag 11 september 2022 @ 14:02:57 #161
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205933199
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 11:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Naar vlek op vlek op vlek op vlek op vlek op vlek -O- *O*
We hadden het er hier over en volgens mij zeiden ze tegen elkaar tijdens dr montage. 'Wacht hier kunnen we een heel seizoen mee vullen'
  zondag 11 september 2022 @ 15:42:44 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205934960
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 21:18 schreef Dutch_view het volgende:
Oscar wordt even stevig aangepakt
Ja, staan ze toch weer voor lul met hun hele geneuzel over de leidingen... dit is de ruwe vloer, daar komen ze op en dan de leidingen.

Maar goed, dat gezeik zonder kennis is sowieso irritant.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205938392
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 20:50 schreef Dutch_view het volgende:
Aankoopmakerlaar in Italië spoorloos ;(
Lekker risicovol om gewoon te gaan klussen als er nog steeds 1 van die 88 erfgenamen zich kan melden
Dat is wel hun grootste fout ja. Ze hebben al vijfduizend euro betaald en zijn begonnen met klussen terwijl niets nog van hen is. Dat is gewoon dom.

Ik vraag me af waarom ze hiervoor kiezen. Er zijn in Italië immers genoeg huizen die je voor een prikkie kunt kopen om op te knappen. Zijn ze verliefd geworden op dit huis? Of hebben ze gewoon een goede klik met de buren? Want rationeel is deze keuze natuurlijk niet. Overigens kunnen Hans en Renzo, als vloerleggers, best met hun handen werken.
  zondag 11 september 2022 @ 18:48:10 #164
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205938479
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:41 schreef luxerobots het volgende:
Overigens kunnen Hans en Renzo, als vloerleggers, best met hun handen werken.
Hans niet meer. :'(
Poef.....gone! ©golfer
pi_205938548
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2022 18:48 schreef golfer het volgende:

[..]
Hans niet meer. :'(
Oja, de beelden van IkVertrek zijn natuurlijk alweer van even geleden.
pi_205940676
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 15:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, staan ze toch weer voor lul met hun hele geneuzel over de leidingen... dit is de ruwe vloer, daar komen ze op en dan de leidingen.

Maar goed, dat gezeik zonder kennis is sowieso irritant.
Denk dat de buurman wel weet hoe het me de leidingen zit in zo'n kleine hamlet ;-)
life is like a box of chocolates
pi_205941082
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dat is wel hun grootste fout ja. Ze hebben al vijfduizend euro betaald en zijn begonnen met klussen terwijl niets nog van hen is. Dat is gewoon dom.

Ik vraag me af waarom ze hiervoor kiezen. Er zijn in Italië immers genoeg huizen die je voor een prikkie kunt kopen om op te knappen. Zijn ze verliefd geworden op dit huis? Of hebben ze gewoon een goede klik met de buren? Want rationeel is deze keuze natuurlijk niet. Overigens kunnen Hans en Renzo, als vloerleggers, best met hun handen werken.
Dat snap ik ook niet inderdaad. Het is niet alsof dit het enige huis is in heel Italië dat te koop staat. Het moet haast wel heel erg goedkoop zijn. Of misschien betalen ze een deel zwart of zoiets. Anders snap ik echt niet dat ze niet gelijk verder waren van zoeken toen bleek dat er nog 88 erfgenamen waren die bezwaar konden maken.
pi_205941172
Denk dat de erfgenamen nog even wachten met zich te melden, wordt gratis voor hun geklust :P
De laatste dag melden en dan mooi een opgeknapt pand door domme Nederlanders krijgen :D
pi_205945090
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 11:21 schreef Leandra het volgende:
Ik had vorige week de eerste aflevering gemist, maar die wordt nu weer uitgezonden dus krijg ik hem alsnog mee.
Ik zie dat ze op Bonaire wel iedere dag naar de bouw gaan, maar ze nemen niets mee...

Als je daar elke dag de bouwvakkers van hun werk gaat houden, neem dan wat mee voor de bouwvakkers, iets te drinken of te snaaien.
Als ze de koffie (of op Bonaire koude Cola) staan te drinken die jij net gebracht hebt dan vinden ze het ook een stuk minder vervelend dat je ze vanalles komt vragen of vertellen.
Je kan moeilijk op basis van de beelden die je ziet daadwerkelijk beoordelen of ze dat doen ja of nee, je ziet natuurlijk maar een klein deel.
pi_205945098
Dat blauwe vliegtuig wat aankomt de naam en merktekens blurren. Iedereen weet dat dit KLM is maar toch maar blurren :P
pi_205945575
Goede Tv om andermans ellende.

Altijd staan er mensen klaar om met een 'slecht' plan op pad te gaan.

De incidentele succes edities worden altijd bepaald door 2 factoren die onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden:

Skills & Geld

Beiden zijn vaak afwezig. Zijn ze er wel dan resulteert dat vaak in saaiere tv met een wat bevredigender afloop.

Het volk wilt bloed, zweet en tranen zien ...... dus de keuze is snel gemaakt.

Ik heb een keer een uitzending gezien, waar de koper van een huis in Spanje een telefoontje kreeg van de verkoopster of hij een nieuwe cheque kon ondertekenen met de waarde-overdracht van het huis omdat de originele cheque was gestolen uit haar auto toen een paar vriendelijke Spanjaarden haar hielpen met het verwisselen van een lekke band ;-)

Hij wilde haar wel tegemoet komen en een 2e cheque uit laten schrijven bij de bank.

De volgende ochtend voor de bank, zegt hij er nog een nachtje over geslapen te hebben en het toch geen goed idee te vinden ...... wat gebeurt er als beiden cheques op een of andere manier worden geind?

Toen ik dat zag wist ik zeker. Hier heeft de camera-ploeg ingegrepen. Deze man was van zichzelf niet slim genoeg om na een nachtje slaap tot dit inzicht te komen. Ze hebben hem tegen zichzelf in bescherming genomen. De persoonlijke schade zou niet in verhouding staan met de beelden die het opgeleverd zouden hebben.

Los hiervan een klein aanvullend detail. Hij had een huis gekocht waarachter na 5 uur smiddags een oud- ijzerboertje tot laat in de avond aan het werk ging. Wat een tering-herrie. Hij had het huis alleen bekeken in het tijdslot dat de oud-ijzerboer siesta hield ;-)

[ Bericht 4% gewijzigd door Bever_NL op 12-09-2022 11:32:25 ]
  maandag 12 september 2022 @ 11:28:14 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205945609
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 10:34 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]
Je kan moeilijk op basis van de beelden die je ziet daadwerkelijk beoordelen of ze dat doen ja of nee, je ziet natuurlijk maar een klein deel.
Het lijken me mensen die het absoluut wel gemeld hadden en hadden laten filmen als ze bij ieder bezoek aan de bouwplaats iets te drinken meenamen voor de bouwvakkers.
Nu zag je ze iedere keer met lege handen aankomen en dan Oscar even van zijn werk gaan houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205945786
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het lijken me mensen die het absoluut wel gemeld hadden en hadden laten filmen als ze bij ieder bezoek aan de bouwplaats iets te drinken meenamen voor de bouwvakkers.
Nu zag je ze iedere keer met lege handen aankomen en dan Oscar even van zijn werk gaan houden.
Het zou ongetwijfeld zo zijn hoor :)
Die Oscar zal het waarschijnlijk wel heel irritant vinden dat ze steeds hem op zijn vingers kijken
  maandag 12 september 2022 @ 12:04:28 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205946054
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 11:42 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]
Het zou ongetwijfeld zo zijn hoor :)
Die Oscar zal het waarschijnlijk wel heel irritant vinden dat ze steeds hem op zijn vingers kijken
Nou ja, vooral als je alleen maar komt miepen.

Ik ben bij de bouw van ons huis ook iedere dag op de bouw geweest, maar ik kwam om 09.30 uur met koffie, en als ik te laat was had ik er koekjes bij. Als ze met veel man waren haalde ik de thermos om 12.00 uur op en bracht ik nog een pot koffie.
Dat wisten ze, als we wat te bespreken hadden dan kon dat tijdens de koffie, ze hebben met vragen ook wel eens gewacht tot 09.30 uur omdat ik er dan toch met koffie zou zijn :D
Maar goed, als het dringend was dan kreeg ik ook gewoon een "kun je even naar de bouw komen?" appje... die hele samenwerking was super en als ik een miljoen win ga ik er gewoon mijn hobby van maken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 september 2022 @ 12:07:37 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205946081
Maar ook dat semi-verbaasde dat alle bouwmaterialen vrijwel direct weg waren toen ze besloten hadden de bouw stop te leggen omdat het financieel wat tegenzat (lees: ze geen hypotheek kregen), maar wel van de aannemer verwachten dat hij direct tijd vrij kan maken als er wel weer geld is.

Ik heb echt het idee dat ze in NL nog nooit een huis gebouwd hebben, laat staan een complex met een aantal appartementen.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')