Maar ja, die wilde hier vorig jaar al starten, misschien was het toen wel 3 dagen regen, hagel en wind in Denemarken!quote:Op zondag 3 juli 2022 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gouvenou moet gewoon beter zijn research doen
Denk je echt dat Slob een keer z'n gelijk krijgt?quote:Op zondag 3 juli 2022 11:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dylan zegt altijd goed te zijn een dag na een teleurstelling, dus we kunnen hem opschrijven hoor!
Ach, wat is nou 100 jaar op een mensenleven?quote:Op zondag 3 juli 2022 09:45 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Deze heb ik even gemist, was dit n.a.v. de geflopte Duitse inzending voor het Eurovisie Songfestival van 1964 in Denemarken? Null Punkte, daar kunnen ze in Duitsland Kulturland niet mee lachen.
Uran reed gewoon de afgelopen 3 jaar top-10 in de Tourquote:Op zondag 3 juli 2022 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al meer laten zien dan het hele seizoen in koers.
Fabio noemde het 50/50 als ze tegen elkaar sprinten in ieder gevalquote:Op zondag 3 juli 2022 12:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je echt dat Slob een keer z'n gelijk krijgt?
Ik snapte gisteren ook niet dat ze niet wat meer doorreden in het peloton zodat Uran niet terug kon komen na zijn valpartijquote:Op zondag 3 juli 2022 12:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uran reed gewoon de afgelopen 3 jaar top-10 in de Tour
Dacht eigenlijk dat hij elk jaar weer ver terugviel in de slotweek
Ze nemen hem niet serieus. En terecht. Als het Vlasov was geweest, dan was het vast anders.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:31 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik snapte gisteren ook niet dat ze niet wat meer doorreden in het peloton zodat Uran niet terug kon komen na zijn valpartij
Als je naar zijn resultaten van dit jaar kijkt, is hij echt wel in verval. Kan nu maximum 10e worden, daar lig je toch niet van wakker.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze nemen hem niet serieus. En terecht. Als het Vlasov was geweest, dan was het vast anders.
Op dag 1 zie je wel vaker dat er niet wordt doorgereden toch? Tenzij ploegen al volle bak op kop aan het rijden zijn, dan rijden ze op dat moment gewoon door. Maar met de omstandigheden gisteren had niemand zin om daar echt vol door te rijden, leek hetquote:Op zondag 3 juli 2022 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze nemen hem niet serieus. En terecht. Als het Vlasov was geweest, dan was het vast anders.
Djumbo lag ook niet wakker van Pogacar.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Als je naar zijn resultaten van dit jaar kijkt, is hij echt wel in verval. Kan nu maximum 10e worden, daar lig je toch niet van wakker.
hiervoor heb ik dus 3 monitorenquote:
Daar was ook geen reden voorquote:Op zondag 3 juli 2022 12:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Djumbo lag ook niet wakker van Pogacar.
Bobbie Traksel was in de Dauphine ook aan het oreren over dat Chaves moest gaan vissen.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Als je naar zijn resultaten van dit jaar kijkt, is hij echt wel in verval. Kan nu maximum 10e worden, daar lig je toch niet van wakker.
Ik houd me aanbevolen om dit over 3 weken te checken.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:56 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Bobbie Traksel was in de Dauphine ook aan het oreren over dat Chaves moest gaan vissen.
Nee, Vaughters gooit er, slim als hij is, eerst wat hippe fietsen, Vikingspetten en een Magnus Cort Tjallingii tegen aan in de eerste week. De laatste twee weken komt de diesel voor de punten uit de kast...
Als hij dat eerste bergje pakt op 27 kilometer kan hij zich wel terug laten zakken, dan is de trui veilig.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een solo is wel beetje veel gevraagd Magnus
Dat zal het wel worden. Doodsaaie ritquote:Op zondag 3 juli 2022 13:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij dat eerste bergje pakt op 27 kilometer kan hij zich wel terug laten zakken, dan is de trui veilig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |