Bestaat die überhaupt?quote:Op zondag 3 juli 2022 01:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet alleen geen esf-karaoke bars in de buurt
Gewoon alle karaokebars afgaan en kijken welke de meeste songfestivalnummers heeftquote:
Okequote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:59 schreef Sableheart het volgende:
Bedankt voor de reminder, @:Domnivoor, ik heb er nu voor gezorgd dat alleen ik hem kan starten/stoppen. Nog een minuutje wachten, alsjeblieft
We zijn duidelijk in Zweden, en ik geloof dat er in 1974 een bandje uit Zweden won, dus ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:03 schreef NailQueen het volgende:
Weten we zeker dat we het songfestival van 1975 aan het kijken zijn?
Dat moet de Wasaloop zijn geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lijkt de elfstedentocht wel die mensenmassa
Oh ik lees dat Mart Hoogkamer vervangen is door Emma Heesters. Ik zit wel goed hierquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Allora!
Ik heb speicaal voor jullie een optreden van Mart Hoogkamer laten schieten dus laat dit een goed jaar zijn
Waren ze weer bier naar het podium aan het gooien?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh ik lees dat Mart Hoogkamer vervangen is door Emma Heesters. Ik zit wel goed hier
Was ze al geboren?quote:
Bedankt voor het antwoordquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een vijfjarige Petra Mede dit wilde zien presenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |