Tong heeft niet de dagelijkse spanning van het wel of niet een banaan te pakken krijgen.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:22 schreef GGMM het volgende:
Ah het dagelijkse 'FOK is dood' gezeik van Tong
Een goede reden om hier niet meer te komen
Namen en rugnummersquote:Op maandag 4 juli 2022 10:25 schreef Sked het volgende:
Ik kijk er nog steeds van op dat er blijkbaar users zijn die livetopics terug gaan zitten lezen.
Dat onthoud ik niet allemaal, maar ik kreeg net nog een like voor dit erg leuke grapje in F1. Daar gebeurt het vaker.quote:
Oh ja ik vergeet steeds dat jij constant in de reet van Amerika kruiptquote:Op maandag 4 juli 2022 10:30 schreef Scrummie het volgende:
Fijne onafhankelijkheidsdag iedereen.
[ afbeelding ]
Gelukkig help ik het je herinnerenquote:Op maandag 4 juli 2022 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja ik vergeet steeds dat jij constant in de reet van Amerika kruipt
Ga je vuurwerk afsteken?quote:Op maandag 4 juli 2022 10:30 schreef Scrummie het volgende:
Fijne onafhankelijkheidsdag iedereen.
[ afbeelding ]
Klopt, overkomt mij ook.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat onthoud ik niet allemaal, maar ik kreeg net nog een like voor dit erg leuke grapje in F1. Daar gebeurt het vaker.
Sked in F1 / [Live] Formula 1 British Grand Prix 2022 #16
Schiphorrorquote:Op maandag 4 juli 2022 11:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
forum moderator @:onlogisch is er maar druk mee
Dit viel mij ook al op ja.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
forum moderator @:onlogisch is er maar druk mee
@JanCeesquote:"De boeren hebben zelf niet echt een verwachting hoelang ze hier willen staan. De een heeft het over de hele dag, maar ik heb ook een week gehoord", zegt RTV Drenthe-verslaggever Mathijs Renkema. "Anderen zeiden: we blijven hier net zolang staan tot het probleem is opgelost."
"De boeren drinken koffie en luisteren naar voornamelijk Nederlandstalige muziek", vervolgt Renkema. "Ze lijken in afwachting van wat komen gaat, naar alle waarschijnlijkheid een bezoek van de politie."
Ik was er een half uur geleden en de melk was al bijna op.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:JanCees
Iemand al gaan hamsteren bij de supermarkt voordat alle schappen leeg zijn?
@kapiteintje heeft z'n kelder vol houdbare melk.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was er een half uur geleden en de melk was al bijna op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |