Jij begint de laatste tijd net iets te vaak de moraalridder uit te hangen op fok, ik denk dat je beter op Dumpert kunt posten.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:11 schreef Näsenbar het volgende:
Een vrouw is verkracht.
Vogeltjesdans: 'whaha daar ga ik grappen over maken'.
Sjiek.
Wat is er dan te doen op Dumpert? Ga lekker zelf filmpjes kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij begint de laatste tijd net iets te vaak de moraalridder uit te hangen op fok, ik denk dat je beter op Dumpert kunt posten.
Daar zitten ook veel moraalriddersquote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:20 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wat is er dan te doen op Dumpert? Ga lekker zelf filmpjes kijken.
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij begint de laatste tijd net iets te vaak de moraalridder uit te hangen op fok, ik denk dat je beter op Dumpert kunt posten.
Dat is nog maar de vraag, half beschimmelde aardbeien jam boterham.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:11 schreef Näsenbar het volgende:
Een vrouw is verkracht.
Vogeltjesdans: 'whaha daar ga ik grappen over maken'.
Sjiek.
Mij lijkt het een beter plan voor hem om zijn toegang tot de buitenwereld te dumpen. Scheelt iedereen een hoop.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 18:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zit ook net te dumpen op het toilet. Scheelt ook een hoop.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij lijkt het een beter plan voor hem om zijn toegang tot de buitenwereld te dumpen. Scheelt iedereen een hoop.
Hihahootjes, wat een briljante garp alweer!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zit net op het toilet. Scheelt ook een hoop.
Overigens heb ik dit toilet naar jou vernoemd en iedere dag schijt ik je een keer in je bek.
Dank je, ik weet hetquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hihahootjes, wat een briljante garp alweer!
"Toegang tot de buitenwereld te dumpen"? Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij lijkt het een beter plan voor hem om zijn toegang tot de buitenwereld te dumpen. Scheelt iedereen een hoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |