Waarom nog ijsklontjes als er al ijs in zit? En hoe maak je softijs?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:11 schreef -river- het volgende:
Buurman, ik maak ook zelf ijskoffie, dan zet ik een sterk kopje moreno en doe ijsklontjes en softijs in een hoog glas en gooi daar de sterke koffie bij, is heerlijk
Om het extra koud te maken, en mijn zelfgemaakte ijskoffie smaakt altijd heerlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Waarom nog ijsklontjes als er al ijs in zit? En hoe maak je softijs?
Blend je het dan nog of laat je het zo in een glas?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Om het extra koud te maken, en mijn zelfgemaakte ijskoffie smaakt altijd heerlijk.
Ik gooi een bialetti op een aantal ijsblokjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:11 schreef -river- het volgende:
Buurman, ik maak ook zelf ijskoffie, dan zet ik een sterk kopje moreno en doe ijsklontjes en softijs in een hoog glas en gooi daar de sterke koffie bij, is heerlijk
Ohw goed idee!! Ik liet het gewoon zo in een glas maar ga het eens anders proberen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Blend je het dan nog of laat je het zo in een glas?
Dan krijg je gewoon zo'n frappuccino idee. Sowieso lekkerquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Ohw goed idee!! Ik liet het gewoon zo in een glas maar ga het eens anders proberen.
Al jouw reacties in topics zijn fucking negatief en kut, krijg je op de gesloten afdeling wel genoeg aandacht van de begeleiders?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 12:05 schreef schommelstoel het volgende:
Flikker toch op met je tasje koffie, die act is nu wel leuk geweest.
Je begint een beetje het eczeem van het forum te worden met je gekut.
Vraag volgende verjaardag een dagboek Sfantje.
Deze man lust geen melk, behalvequote:Op zaterdag 2 juli 2022 15:11 schreef -river- het volgende:
Maar natuurlijk, mijn reacties zijn alleen en altijd maar negatief.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Al jouw reacties in topics zijn fucking negatief en kut, krijg je op de gesloten afdeling wel genoeg aandacht van de begeleiders?
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon zo'n frappuccino idee. Sowieso lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |