Iemand bij RTL Boulevard beweerde dat ook. Geen idee wat diens bron was.quote:Op maandag 12 september 2022 09:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ex van Roy Donders beweert dat hij alleen met haar samen is vanwege zijn kinderwens. De tijd zal het uitwijzen hoe deze relatie verder gaat lopen.
https://www.linda.nl/nieu(...)-donders-kinderwens/
Wat heb je nou aan zo'n association fallacy?quote:Op maandag 12 september 2022 12:06 schreef GereDathan het volgende:
Ik lees liever dat Royke een kind krijgt dan dat verschrikkelijke mens uit Den Haag (Barbie).
Ik word ook doodmoe van die BN-er/Samantha/Hazes cross-overs elke keer.quote:Op maandag 12 september 2022 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zo'n association fallacy?
Alsof er keuze is.
Mooiquote:Op maandag 12 september 2022 10:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Het slimme volk denkt nog een beetje na over de zin en onzin van voortplanting en het domme volk blijft ze maar uitpoepen omdat het ze zelf zo enig lijkt. Dat baart me enigszins zorgen; dat de Donders Juniors straks de wereld moeten gaan redden.
Nou ja, après nous le déluge, zal het motto wel zijn.
Wat moet de wereld toch zonder je.quote:Op maandag 12 september 2022 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch nog een beetje aan mijn vrouwelijke lotsbestemming voldaan.
Ze had eerder een tweeling?quote:Op maandag 12 september 2022 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
Elise Boers is zwanger van baby nummer 3, en het is zwangerschap nummer 2!!!!! jaja hoe kan dat nu?!?!
Eigenlijk is het dan als je 1 wordt je 2e birthdayquote:Op dinsdag 13 september 2022 14:58 schreef SQ het volgende:
Tsja nou ja er is niks aan gelogen lijkt me
Vind ik wel, je viert je geboortedag.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:13 schreef Donna het volgende:
Ja birthday is eigenlijk ook geen logisch woord in de zin van een jaar ouder worden.
Mja. Ja het ligt er aan hoe je het bekijkt. Als je het ook gebruikt bij de geboorte dan is de eerste verjaardag de tweede geboortedag.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik wel, je viert je geboortedag.
U heeft gelijk jaquote:Op woensdag 14 september 2022 14:28 schreef Mariposas het volgende:
Huh? Er staat toch niet happy birthday, maar happy birth day. Dat heeft een andere betekenis. Feitelijk gezien: fijne verjaardag of fijne geboortedag. Het slaat alsnog nergens op natuurlijk, want om dat twee dagen later te zeggen klopt ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |