Er is gebeld met de dader dus lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:40 schreef Caland het volgende:
Johan Cruijff kwam op mij altijd al over als een viezerik
Misschien ligt de waarheid wel in het midden. Als ik het interview lees dan lijkt mevrouw Pauw mij een beetje een complex typequote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Continu haar gewoon weghouden bij alle evenementen is echt een grof schandaal. Eén keer vergeten kan nog maar dit is structureel haar erbuiten houden. Zelfs met nieuwe mensen aan roer mag ze nog steeds niet komen, bizar.
Vera Pauw is een Nederlandse voetbalcoach, die wordt gezien als een van de pioniers van het vrouwenvoetbal in Nederland. Ze was de eerste vrouw die over het hoogste trainersdiploma beschikte in de Nederlandse voetballerij.quote:
Er zijn er teveel die met hun reputatie dachten dat ze jezus waren.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:40 schreef Caland het volgende:
Johan Cruijff kwam op mij altijd al over als een viezerik
Biografie van Auke Kok niet gelezen?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:05 schreef Beathoven het volgende:
Johan Cruijff daarentegen is ondanks z'n successen altijd trouw geweest aan zn vrouw
Dat maakt hem eerder extra verdacht.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Johan Cruijff daarentegen is ondanks z'n successen altijd trouw geweest aan zn vrouw
Dat viel mij ook op. Wat een tekstquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan dit ook in het Nederlands? En waarom moet dit 35 jaar na dato als de herinneringen vervaagd en vervormd zijn?
Dit een hype noemenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
En waarom daar nu mee komen nu er hype is op dit soort berichten
Steeds meer mensen hebben nu eindelijk de moed bij elkaar geraapt om hiermee naar buiten te komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
En waarom daar nu mee komen nu er hype is op dit soort berichten
Piet Buter blijkt dus op zijn achttiende jaar al getrouwd te zijn, te lezen uit zijn verklaring.quote:
Bron: AD.quote:Buter erkent dat hij en Pauw een affaire hebben gehad. Hij was op dat moment achttien jaar getrouwd en vader van jonge kinderen. ,,Ik heb er spijt van dat ik er ooit aan ben begonnen. Het was niet verstandig en ik heb mijn vrouw er verdriet mee gedaan. Na een aantal weken heb ik de affaire op eigen initiatief verbroken. Ik koos voor mijn gezin, waar ik tot op de dag van vandaag nog heel gelukkig mee ben.”
Dat is voor die tijd niet zo raar toch? mijn ouders waren geloof ik niet veel ouder.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Piet Buter blijkt dus op zijn achttiende jaar al getrouwd te zijn, te lezen uit zijn verklaring.
[..]
Bron: AD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |