Tusveld en V Baarle nogquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna nog Cort en dan hebben we het wel zo'n beetje gehad toch?
zo'n klein Brits opdondertje nog, maar ik weet niet hoe serieus we dat moeten nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna nog Cort en dan hebben we het wel zo'n beetje gehad toch?
die klopte bij Vinge ook nietquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:07 schreef Pedroso het volgende:
Ganna op + 13 seconden volgens de tracker, dat lijkt me wel matig
Had een andere achtervleugel moeten steken.quote:
Er klopt geen klote van die tracker.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:07 schreef Pedroso het volgende:
Ganna op + 13 seconden volgens de tracker, dat lijkt me wel matig
Klopt idd geen reet van, v.Aert ook opeens op +9 secquote:
Beter dan het WK waar @Coco mod wordt?quote:
Eerst nog het EK vrouwenvoetbal jaaaaa!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beter dan het WK waar @:coco mod wordt?
Ik kijk dat niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beter dan het WK waar @:coco mod wordt?
Zouden ze nu wel opgelost moeten hebben, anders zie ik Roglic er wel voor aan om aan boom te schudden mocht het straks weer regenen in een bergetappequote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar was laatst in Slovenië aan het klagen over zijn banden in een natte afdaling. Dan zal dit ook wel niet top zijn.
Kielekiele. Vinge won in tweede deel maar 2 sec tov VD Poelquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Ganna en Van Aert de recente trend volgen gaan ze wel 1 en 2 worden.
Moet Ganna wel sturenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Ganna en Van Aert de recente trend volgen gaan ze wel 1 en 2 worden.
Z'n hele huis is leeggeroofd door de politie, je zou voor minder.quote:
Zijn vorm ook meegenomen?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Z'n hele huis is leeggeroofd door de politie, je zou voor minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |