Daar is VVD/D66 wat minder fel op... huisjes melken.quote:
Dat moet toch ook gebeuren, of wil je dat ontkennen?quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo lekker ook... onze Rutte... "en dat er hier en daar"... "op sommige plekken" ook nog wat gebouwd kan worden...
[ afbeelding ]
Maar wel ineens opkomen voor de natuur, wat een gotspe.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar is VVD/D66 wat minder fel op... huisjes melken.
Vind ik ook onzin. Aanpakken die rellende mongolen. Ik mag me ook niet uitleven.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:21 schreef BlackLining het volgende:
VVD, CDA en CU willen een bemiddelaar?
Is het grote terugkrabbelen nu al begonnen ja? Gaan we serieus het gesprek aan met gasten die bewindspersonen thuis opzoeken? Een fucking bemiddelaar.
Ik ben erg blij dat de partij waar ik op stem daar klaarblijkelijk niets in ziet.
Een bemiddelaar
Ja, de groeten... laatst nog een hele sloot linkjes gegeven hoe ik dat "hier en daar" versta. Of natuurlijk 's mans eigen "weilanden leegtrekken" quote.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat moet toch ook gebeuren, of wil je dat ontkennen?
En zo ja, dan graag in argumentatie en niet met gifjes
IJzersterk dit.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, de groeten... laatst nog een hele sloot linkjes gegeven hoe ik dat "hier en daar" versta. Of natuurlijk 's mans eigen "weilanden leegtrekken" quote.
Is dit een soort rite de passage in dit topic, totaal niet lezen wat er gezegd wordt en grossieren in drogredenen?quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
IJzersterk dit.
Als je wilt ontkennen dat we hier tevens een wooncrisis hebben dan moet je echt met meer komen dan "ik heb ooit al eens een linkje gepost"
We hebben al 60 jaar een wooncrisis en die had al lang opgelost kunnen zijn, al lang voor dit hele gedoe en dat is nooit gebeurd en dat gaat in de toekomst ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
IJzersterk dit.
Als je wilt ontkennen dat we hier tevens een wooncrisis hebben dan moet je echt met meer komen dan "ik heb ooit al eens een linkje gepost"
Ze gaat in haar eentje dit hele kabinet gaarkokenquote:
Zit je weer te zuipen Woudje?quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze gaat in haar eentje dit hele kabinet gaarkoken
Ik heb ook liever hoeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |