Eindelijk een foto bij de naam C.L. Werner.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Het enige overwicht wat die managers hebben is overgewicht
Jij zou ze beide keihard doen en jezelf laten doen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Het enige overwicht wat die managers hebben is overgewicht
Alsof die zo dicht bij een vrouw in de buurt kan komenquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:09 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Eindelijk een foto bij de naam C.L. Werner.
Die werken bij KFCquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:27 schreef Enchanter het volgende:
Mac Donalds neemt geen negers aan als manager
racistisch kutbedrijf
Ik vrees van niet.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:19 schreef Cockwhale het volgende:
Jezus wat een lelijke typografie. Hadden ze geen Comic Sans?![]()
Mag hopen dat dit nep is.
Typ je terwijl je bediend wordt door Esmee van de Fappenberg uit Schubbekutteveen in het Chin. Ind. Spec. Rest.?quote:
Ze zijn wel toegankelijkquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij zou ze beide keihard doen en jezelf laten doen.
Laatst was de filiaalmanager bij de lidl wel een negerquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:27 schreef Enchanter het volgende:
Mac Donalds neemt geen negers aan als manager
racistisch kutbedrijf
Waar is de manager?? Ik wil niet tijdens het eten lastig gevallen worden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Typ je terwijl je bediend wordt door Esmee van de Fappenberg uit Schubbekutteveen in het Chin. Ind. Spec. Rest.?
Dan moet je net een manager hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:32 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Waar is de manager?? Ik wil niet tijdens het eten lastig gevallen worden.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:09 schreef Regilio_ het volgende:
Eindelijk een foto bij de naam C.L. Werner.
Wel? Hij was toch manager sortering van lastdragers?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige dat ie managed is het sanitair
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |