Eindelijk een foto bij de naam C.L. Werner.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Het enige overwicht wat die managers hebben is overgewicht
Jij zou ze beide keihard doen en jezelf laten doen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof die zo dicht bij een vrouw in de buurt kan komenquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:09 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Eindelijk een foto bij de naam C.L. Werner.
Die werken bij KFCquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:27 schreef Enchanter het volgende:
Mac Donalds neemt geen negers aan als manager
racistisch kutbedrijf
Ik vrees van niet.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:19 schreef Cockwhale het volgende:
Jezus wat een lelijke typografie. Hadden ze geen Comic Sans?![]()
Mag hopen dat dit nep is.
Typ je terwijl je bediend wordt door Esmee van de Fappenberg uit Schubbekutteveen in het Chin. Ind. Spec. Rest.?quote:
Ze zijn wel toegankelijkquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij zou ze beide keihard doen en jezelf laten doen.
Laatst was de filiaalmanager bij de lidl wel een negerquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:27 schreef Enchanter het volgende:
Mac Donalds neemt geen negers aan als manager
racistisch kutbedrijf
Waar is de manager?? Ik wil niet tijdens het eten lastig gevallen worden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Typ je terwijl je bediend wordt door Esmee van de Fappenberg uit Schubbekutteveen in het Chin. Ind. Spec. Rest.?
Dan moet je net een manager hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:32 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Waar is de manager?? Ik wil niet tijdens het eten lastig gevallen worden.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:09 schreef Regilio_ het volgende:
Eindelijk een foto bij de naam C.L. Werner.
Wel? Hij was toch manager sortering van lastdragers?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige dat ie managed is het sanitair
Hahaha dat pedomondje van die manquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Bruto!quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:26 schreef Aiciu het volgende:
Word nu manager bij mc donalds en verdien 1500 per maand!
Een sexy man in pak die je een burger aangeeft en sorry zegt?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan moet je net een manager hebben.
Waar het hart vol van is.quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:39 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Een sexy man in pak die je een burger aangeeft en sorry zegt?
Moet Taco wetenquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jullie kunnen wel lacherig doen, maar nog niet zo lang geleden las ik een interview met iemand die manager bij de mac is. Één van de best draaiende in Nederland, ergens langs de snelweg.
Deze manager is universitair geschoold en zijn salaris is niet misselijk.
https://www.ad.nl/werk/ta(...)-mcdonalds~a67d191b/
Een sexy man in pak die mij een burger aangeeft en sorry zegt. Oh yeahquote:
Omdat zijn ouders managers zijn bij taco bell. Vuile verrader zoonquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom geven ouders hun kind een hondennaam
Mijn buurjongen had ook zulke ouders. Hij heette Ronald.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:01 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Omdat zijn ouders managers zijn bij taco bell. Vuile verrader zoon
Manager bij burger king?quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn buurjongen had ook zulke ouders. Hij heette Ronald.
geen idee wat die gast verdient, want dat zit achter een paywall, deel ff wat hij verdient danquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jullie kunnen wel lacherig doen, maar nog niet zo lang geleden las ik een interview met iemand die manager bij de mac is. Één van de best draaiende in Nederland, ergens langs de snelweg.
Deze manager is universitair geschoold en zijn salaris is niet misselijk.
https://www.ad.nl/werk/ta(...)-mcdonalds~a67d191b/
Na één keer bewegen heb je al frietsaus aan je dasje of jasje hangen...quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom geven ouders hun kind een hondennaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |