Wat schattig inderdaadquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:21 schreef herverwijderd het volgende:
Feli. Ik had vroeger een baan ergens op een bedrijventerrein in de middle of nowhere, en een echtpaar in de 40 dat daar ook werkte kwam elke dag op hun scootertje naar het werk. Hij voorop, zij achterop, echt prachtig om te zien vond ik dat altijd
Zeker doen! En zou vooral letten op de capaciteit van de accu.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:27 schreef KroketBroodje het volgende:
Nice. Ben ook aan het bedenken om een elektrische fiets of scooter te halen
Yesss patsers zoals jij inhalenquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:49 schreef Aiciu het volgende:
Nog zo'n trage teringmongool erbij op de openbare weg
Auto's ook ....quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die electrische scooters gevaarlijk, juist omdat ze geruisloos zijn.
Gewoon goed opletten. Heb met een andere gereden op de weg. Niks mis mee.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb het over andere weggebruikers. Ik fiets nogal vaak en regelmatig komt er zo'n scooter voorbij sjezen die ik totaal niet van achter hoor aankomen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:08 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Gewoon goed opletten. Heb met een andere gereden op de weg. Niks mis mee.
Ik schrik me inderdaad wel regelmatig het apelazerus van die dingen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
De mijne mag niet op het fietspad en had niet het idee dat ik andere auto’s liet schrikken. Ik zou op zo’n snorfiets een fietsbel plaatsen. Kan me wel voorstellen dat dat ding fietsers kan laten schrikken ja.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb het over andere weggebruikers. Ik fiets nogal vaak en regelmatig komt er zo'n scooter voorbij sjezen die ik totaal niet van achter hoor aankomen.
Dit idd, leuk zo’n scooba maar heb geen zin in zo’n helm op m’n kop vanaf 1 januariquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:40 schreef RobjeGeus het volgende:
En dan vanaf volgend jaar een helmplicht...das echt verrot
Die moet je toch sowieso dragen als je 45 km gaat, wat de mijne is. Elektrisch of niet.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:14 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dit idd, leuk zo’n scooba maar heb geen zin in zo’n helm op m’n kop vanaf 1 januari
Doet me denken aan wat ik een keer zag, hoorde een enorme teringherrie van een scooter en dat ding kwam uiteindelijk met maar 5km per uur voorbij, en de man en vrouw waren allebei moddervet. Vond dat toen echt hilarischquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:21 schreef herverwijderd het volgende:
Feli. Ik had vroeger een baan ergens op een bedrijventerrein in de middle of nowhere, en een echtpaar in de 40 dat daar ook werkte kwam elke dag op hun scootertje naar het werk. Hij voorop, zij achterop, echt prachtig om te zien vond ik dat altijd
Bedankt op de dag dat ik mijn scooter heb zal ik hem plaatsen op social media met dit liedje op de achtergrondquote:
Dat zijn die relationship goalsquote:Op donderdag 30 juni 2022 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat ik een keer zag, hoorde een enorme teringherrie van een scooter en dat ding kwam uiteindelijk met maar 5km per uur voorbij, en de man en vrouw waren allebei moddervet. Vond dat toen echt hilarisch
quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:16 schreef Medusa666 het volgende:
Bedankt op de dag dat ik mijn scooter heb zal ik hem plaatsen op social media met dit liedje op de achtergrond
Ja, dat zie ik hier ook regelmatig. Twee dikke volwassenen op één scootertje die ook nog bergop gaat.... is inderdaad altijd hilarisch maar tegelijk prorps dat het die mensen verder geen moer interesseert.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat ik een keer zag, hoorde een enorme teringherrie van een scooter en dat ding kwam uiteindelijk met maar 5km per uur voorbij, en de man en vrouw waren allebei moddervet. Vond dat toen echt hilarisch
Nee, dan vrachtwagens met 80 op de snelweg.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:49 schreef Aiciu het volgende:
Nog zo'n trage teringmongool erbij op de openbare weg
Niet gekquote:Op donderdag 30 juni 2022 16:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
https://www.niu.com/nl/product/m-plus
Yep, nooit meer die lawaaiige bromvliegenquote:Op donderdag 30 juni 2022 16:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet gekheb zelf een Segway e110se (launch edition). Heerlijk gewoon
Dat is het enige vervoermiddel waar jij mij kunt bijhouden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:50 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nee, dan vrachtwagens met 80 op de snelweg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |