Desnoods samen erheen fietsen en samen teruglopen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:46 schreef Socios het volgende:
Met iemand anders die 5 kilometer lopen.
Dat iddquote:Op donderdag 30 juni 2022 13:53 schreef Stepperoller het volgende:
Samen met die vriend op de fiets gaan?Eentje voor, eentje achter.
En regel iemand om het te filmenquote:Op donderdag 30 juni 2022 13:53 schreef Stepperoller het volgende:
Ik zou gewoon een poging wagen op de fiets (tenzij hele drukke onoverzichtelijke route waar je mensen hun ogen uit gaat steken). En duct tape meenemen als dat je helpt om hem praktischer te vervoeren. In het slechtste geval moet je afstappen en te voet verder.
Klikkerdeklikquote:Regels voor een auto met ondeelbare uitstekende lading
Een ondeelbare lading mag aan de voorzijde 1 meter uitsteken, bijvoorbeeld met behulp van een imperiaal. Aan de beide zijkanten mag de lading 20 centimeter uitsteken. Aan de achterzijde mag het tot 1 meter uitsteken zonder markeringsbord. Met een markeringsbord mag de lading maximaal de helft van de lengte van je auto uitsteken en niet meer dan 5 meter.
Dat wordt het volgende topic.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
Gewoon lopend.
Ik zou deze rails trouwens niet naar de slaapkamer kunnen brengen als die bij mij thuis is aangekomen, lukt dat bij jou wel?
Moet het echt één rail zijn van 3,5 meter?quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:11 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, ik wil een gordijnrails voor mijn slaapkamer kopen van 3,5 meter van de lokale gamma. Probleem echter is hoe ik hem thuis ga krijgen.
Bezorgen is geen optie, dat is namelijk 15 euro extra op een rails van 22 euro, dat vind ik nogal veel.
Een uitschuifbare rails wil ik niet meer, die dingen gaan altijd stuk bij mij.
De rit is 5km, gedeeltelijk langs een politiegebouw, dus dat maakt het wat moeilijker. Ik ken niemand met een grote auto.
Een vriend van me opperde om met de fiets te gaan maar ik vraag me af of dat te doen is met zo'n lange rail.
Iemand een idee? Hoe doen andere mensen dit?
quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Moet het echt één rail zijn van 3,5 meter?
Zeker bij goedkope gordijnrails is 1 rail wel echt veel chiller. Op de overgang blijven anders de runners hangen, en gaan ze vrij snel stuk. Heel irritant.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:22 schreef krijtlijk het volgende:
Kun je geen 2 kortere halen en een verbindingsstuk?
Ik weet niet of het voor één gordijn is of voor tweequote:Op donderdag 30 juni 2022 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Zeker bij goedkope gordijnrails is 1 rail wel echt veel chiller. Op de overgang blijven anders de runners hangen, en gaan ze vrij snel stuk. Heel irritant.
Goed puntquote:Op donderdag 30 juni 2022 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor één gordijn is of voor twee
Of zonder verbindingsstuk en strak tegen elkaar aan het plafond als het 2 gordijnen zijn? En de overgang dan wel precies in het midden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Zeker bij goedkope gordijnrails is 1 rail wel echt veel chiller. Op de overgang blijven anders de runners hangen, en gaan ze vrij snel stuk. Heel irritant.
en dan een fietser inhalenquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:02 schreef Speekselklier het volgende:
zijraampje van je auto open. langs de voorstoel door naar buiten steken en daar vastbinden aan je spiegel.
Het beste idee!quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:53 schreef Stepperoller het volgende:
quote:
Fietsen er net Mongolen met zo’n zelfde rails over de rotonde. Tjackkaquote:Op donderdag 30 juni 2022 17:02 schreef Speekselklier het volgende:
zijraampje van je auto open. langs de voorstoel door naar buiten steken en daar vastbinden aan je spiegel.
#16quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:26 schreef Treinhomo het volgende:
Rail.
'Rails' is meervoud.
Met vriendelijke groet, uw taalnazi van dienst.
Hoe gierig kun je zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:11 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, ik wil een gordijnrails voor mijn slaapkamer kopen van 3,5 meter van de lokale gamma. Probleem echter is hoe ik hem thuis ga krijgen.
Bezorgen is geen optie, dat is namelijk 15 euro extra op een rails van 22 euro, dat vind ik nogal veel.
De rit is 5km, gedeeltelijk langs een politiegebouw, dus dat maakt het wat moeilijker. Ik ken niemand met een grote auto.
Een vriend van me opperde om met de fiets te gaan maar ik vraag me af of dat te doen is met zo'n lange rail.
Opmerkelijk, na drie keer fout, toch de vierde keer goed.quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:11 schreef summer2bird het volgende:
het is 3.5 meter he.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Fietsen er net Mongolen met zo’n zelfde rails over de rotonde. Tjackka
Iemand beneden rail in de lucht steken, ander door het raam rail aanpakken.. (uitgaande van slaapkamer op 1e verdiepingquote:Op donderdag 30 juni 2022 18:01 schreef Mrmime het volgende:
Krijg je dat ding wel je trap op naar de slaapkamer?
Die dingen zijn wel een beetje flexibel hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:01 schreef Mrmime het volgende:
En dat moet ook nog een oplossing verzinnen 😕quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Opmerkelijk, na drie keer fout, toch de vierde keer goed.
Zo moeilijk is dit onderscheid tussen enkelvoud en meervoud toch niet?
Eén rail, twee rails.
in twee zagrn, trap op en monteren met verbindingsstukje.quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:01 schreef Mrmime het volgende:
Los van wat ik er van vind heeft een groot deel van de auto's het tankklepje links zitten.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:41 schreef boertie het volgende:
Kan heel simpel met bijna elke auto. Tankklepje open en de rail op de rechter buitenspiegel en tankklepje leggen. vastknopen/tapen en gaan met die banaan.![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:01 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
in twee zagrn, trap op en monteren met verbindingsstukje.
uitschuifbare rails werkt primaquote:Op donderdag 30 juni 2022 13:11 schreef summer2bird het volgende:
dat is dus het zelfde als uitschuifbaarquote:Op donderdag 30 juni 2022 21:01 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
in twee zagrn, trap op en monteren met verbindingsstukje.
Vertel dat tegen die 2 exemplaren die van het plafond kwamen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
uitschuifbare rails werkt prima
Dan ligt het aan je pluggen of aan je plafondquote:Op donderdag 30 juni 2022 22:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vertel dat tegen die 2 exemplaren die van het plafond kwamen.
Nu heb ik ook best zware gordijnen, dat wel.
quote:5] Teken de boorgaten af op het plafond. Advies: houd met de gordijnrails 8cm afstand tot de muur.
De plafondsteunen komen op 50 tot 65cm afstand van elkaar.
Bij zware gordijnen of een zwak plafond is de afstand tussen de plafondsteunen kleiner: ±50cm.
6] Let op dat de plaats waar het gordijnpakket hangt, goed wordt ondersteund met 1 of 2 plafondsteunen.
7] Boor de gaten in het plafond en plaats de pluggen.
Heb jij meer informatie zodat je TSin twijfel trekt?quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
uitschuifbare rails werkt prima
[..]
dat is dus het zelfde als uitschuifbaar
ik zou de kennis van TS terzake niet in twijfel willen trekken , maar uitschufbare rails zijn primaquote:Op zondag 3 juli 2022 17:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Heb jij meer informatie zodat je TSin twijfel trekt?
Blijkbaar nietquote:Op zondag 3 juli 2022 17:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik zou de kennis van TS terzake niet in twijfel willen trekken , maar uitschufbare rails zijn prima
ik gebruik ze al 40 jaar
(niet dezelden hoor)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop