Import, dat zijn de ergsten, vooral van Zuid. Geboren Vlaardinger, getogen spijkenisser, opleiding R'dam, Kopenhagen en Arnhem.quote:Op donderdag 30 juni 2022 07:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh je komt uit Rotterdam. Dat verklaart een hoop.
Omdat er ook boeren zijn die ook nu gewoon werken op hun land en met hun dieren?quote:
Gelijk zo agressief ook.quote:Op donderdag 30 juni 2022 07:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Import, dat zijn de ergsten, vooral van Zuid. Geboren Vlaardinger, getogen spijkenisser, opleiding R'dam, Kopenhagen en Arnhem.
Kom maar met je tractoren.
Matige troll.quote:Op donderdag 30 juni 2022 07:59 schreef Makrelis het volgende:
Wat ik raar vind is dat ik 'nette' boeren niet hoor. Dat ze zich ervan distantiëren ofzo. Maakt het gemakkelijker voor me. Alle boeren zijn kut.
Ik woon al heel mijn leven tussen de boeren, nooit last gehad.quote:
Besmet.quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik woon al heel mijn leven tussen de boeren, nooit last gehad.
Veel succes met het wegjagen van mensen die niemand kwaad doen. Niet raar opkijken als je er iets veel ergers voor terug krijgt he?quote:
Bedoel je korting op de uitkering?quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:00 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat is toch niet helemaal vergelijkbaar? Er dreigt voor klimaatactivisten toch geen onteigening van hun levenswerk of het gedwongen inleveren van hun broodwinning?
Ja, lachen. Mij aggressief noemen terwijl boeren eea aan het terroriseren zijn. Het is goed met je.quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Veel succes met het wegjagen van mensen die niemand kwaad doen. Niet raar opkijken als je er iets veel ergers voor terug krijgt he?
Mij niet bellen, dan.
Nee ze hebben decennialang massaal gelobbyd tegen maatregelen waardoor nu veel ingrijpendere maatregelen genomen moeten worden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 01:30 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zij willen meewerken al jaren maar worden tegengewerkt. Lees je eens in.
Dat is prima.quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom heeft niemand het over de one liner van Jesse Klaver die álle protesterende boeren direct neerzet als extreem rechts bij Humberto Tan.
Koeien melken is wel heel vintage, tegenwoordig doen machines dat.quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:17 schreef Makrelis het volgende:
Wij hebben hier British Petrol, Exxon Mobile en Shell. Veel succes met blokkades. Denken die boeren nou echt dat ze dat kunnen blokkeren? Nogmaals, ga koeien melken.
Heb je al je voorraadkast gevuld?quote:Op donderdag 30 juni 2022 07:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Import, dat zijn de ergsten, vooral van Zuid. Geboren Vlaardinger, getogen spijkenisser, opleiding R'dam, Kopenhagen en Arnhem.
Kom maar met je tractoren.
"Ja maar zij begonnen"quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Verdediging. Boeren, die zijn aggressief.
Hoog "kom vechten dan" gehaltequote:Op donderdag 30 juni 2022 08:17 schreef Makrelis het volgende:
Wij hebben hier British Petrol, Exxon Mobile en Shell. Veel succes met blokkades. Denken die boeren nou echt dat ze dat kunnen blokkeren? Nogmaals, ga koeien melken.
Toch heet het nog steeds koeien melken.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Koeien melken is wel heel vintage, tegenwoordig doen machines dat.
Ja, en dat is echt prachtig.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch heet het nog steeds koeien melken.
Daar gaat het juist om. Dat willen ze ook blijven doen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 08:17 schreef Makrelis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |