Die laatste lijkt me wel wat. Daar ga ik eens naar luisteren, denk ik!quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:58 schreef MadMaster het volgende:
Even de eindejaarslijsten op een rijtje gezet qua uitzenddata (voor zover ik het zo snel kon vinden):
KINK 1500: 17-28 oktober 2022
Arrow Classic Rock Top 500: 24-28 oktober 2022
Radio 2 Top 90's: 7-11 november 2022
Veronica Top 1000 Allertijden: 11-18 november 2022
Q Music Top 1000: 13-18 november 2022
Radio 5 Evergreen Top 1000: 14-18 november 2022
Radio 10 Top 4000: december 2022
Radio 2 Top 2000: 25-31 december 2022
quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Die laatste lijkt me wel wat. Daar ga ik eens naar luisteren, denk ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik moest ergens aan denken toen ik dit las...quote:Op woensdag 2 november 2022 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 november dus we hebben een OP!
Vermoeiend dit soort acts. Maar hij heeft geluk dat een baken van verstand zijn mening deelt. Eenmalig in de OP en verder niet.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik moest ergens aan denken toen ik dit las...
[ twitter ]
quote:Op woensdag 2 november 2022 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 november dus we hebben een OP!In place!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank weer voor de proza, kijk de OP s.v.p. nog even na...
quote:Op woensdag 2 november 2022 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 november dus we hebben een OP!MexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zouden we binnen een dag klaar zijn.quote:De muzikale marathon is de laatste jaren opgerekt tot 168 nummers
Even afwachten wat @Mexicanobakker hiermee bedoeld heeft of dat het een typo is...quote:Op woensdag 2 november 2022 10:46 schreef Homdeck het volgende:
Mooie OP
1 dingetje:
[..]
Dan zouden we binnen een dag klaar zijn.
quote:Op woensdag 2 november 2022 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even afwachten wat @:Mexicanobakker hiermee bedoeld heeft of dat het een typo is...
quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 90s qua populaire muziek redelijk matig vind.quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Evergreen en Top 2000 is voor mij voldoende. Eventueel wat van die 90s meepikken, maar geen idee of dat echt een lijst wordt of een boeketje met op de laatste dag een toplijst.
Sowieso is een 90s themaweek alleen leuk als er ook wat alternative langskomt
Als ik een tip mag geven over 70's/80's/90's lijstjes, dan verwijs ik graag naar de betreffende lijsten die daar een aantal jaren door KX Radio (toen nog onder aanvoering van Rob Stenders) samen zijn gesteld en die godzijdank via Spotify grotendeels bewaard zijn gebleven:quote:Op donderdag 3 november 2022 11:45 schreef Cassa95 het volgende:
Terwijl grote andere zenders juist themaweek na themaweek er doorheen jassen, deed Radio 2 jarenlang niet aan lijstjes door het jaar heen. Dit jaar zijn ze met De Koninklijke 500 en deze 90s lijst toch gezwicht. Zelf vind ik de 90s erg jammer: een troepdecennium die alle kanten op schiet waar Radio 2 DJs te pas en te onpas lyrisch over zijn, maar waar je weinig luisteraars mee zal binden. Nu hoop en denk ik dat er volgend jaar ook wel een 70s/80s week zal volgen als deze lijsten een succes zijn gebleken. Als zelfs Q-music een Top 500 van de 80s kan uitzenden.
Het enige dat Radio 2 tot nu toe over de 90's lijst volgende week heeft gecommuniceerd is dat er afgesloten wordt met een top 10 op vrijdag. Serious business. Ben ook beetje bang dat de week een hoog Barbie Girl/Blue Da Ba Dee gehalte gaat hebbenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:45 schreef Cassa95 het volgende:
Terwijl grote andere zenders juist themaweek na themaweek er doorheen jassen, deed Radio 2 jarenlang niet aan lijstjes door het jaar heen. Dit jaar zijn ze met De Koninklijke 500 en deze 90s lijst toch gezwicht. Zelf vind ik de 90s erg jammer: een troepdecennium die alle kanten op schiet waar Radio 2 DJs te pas en te onpas lyrisch over zijn, maar waar je weinig luisteraars mee zal binden. Nu hoop en denk ik dat er volgend jaar ook wel een 70s/80s week zal volgen als deze lijsten een succes zijn gebleken. Als zelfs Q-music een Top 500 van de 80s kan uitzenden.
Qua troepgehalte ligt het eraan welke kant je ervan belicht.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:45 schreef Cassa95 het volgende:
Toch jammer dat Stenders daar niet meer zit.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond het op 3 altijd wel leuk de 90s week vroegah, maar daar leerde ik ook goede muziek kennen zoals Rez, Gardenia en Maybe An Angel.
Op 2 heb ik niet die illusie dat die nummers voorbij gaan komen.
Ja al waren het wel drie voorbeelden die volgens mij in die tijd door Corton zijn gedraaid.quote:Op donderdag 3 november 2022 12:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Toch jammer dat Stenders daar niet meer zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |