Goeie! Dit is jogyquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:01 schreef Mano_ het volgende:
Volgens Mid Journey is dit mijn username
[ afbeelding ]
Ik vind het een super mooie pastel achtige compositie, heel zacht en prettig om naar te kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 16:01 schreef Mano_ het volgende:
Volgens Mid Journey is dit mijn username
[ afbeelding ]
Midjourney maakt hele mooie plaatjes idd,quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:02 schreef Tourniquet het volgende:
MidJourney heeft ook een eigen topic in LIT:
LIT / MidJourney AI generated art
Goeie vangst! gelijk es ff uit proberen!! dank u!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:57 schreef jogy het volgende:
Een uitgebreide uitleg hoe je Stable Diffusion kan installeren op je Windows bak. Ongelimiteerd plaatjes maken en ik heb van horen zeggen dat er alleen ingestelde maar uit te schakelen limitaties zijn.
https://www.howtogeek.com(...)-generate-ai-images/
ik vanavond ook maar eens. Heb ik ook nog eens een excuus om een nieuwe grafische kaart te kopenquote:Op woensdag 7 september 2022 11:06 schreef TheBarret het volgende:
[..]
Goeie vangst! gelijk es ff uit proberen!! dank u!!!!!!!!
Die website ziet er redelijk shady uit moet ik je eerlijk bekennen, je ziet niet hoe of wat en waar.quote:Op maandag 12 september 2022 09:38 schreef dimmak het volgende:
Hier kun je Dall-E 2 afbeeldingen laten genereren. Je moet wel per prompt betalen met Bitcoin (Lightning).
quote:Op maandag 12 september 2022 15:28 schreef TheBarret het volgende:
[..]
Die website ziet er redelijk shady uit moet ik je eerlijk bekennen, je ziet niet hoe of wat en waar.
Alleen een prompt en dat je moet betalen.
Ok duidelijk, heb die naam nergens op 't discord voorbij zien komen, vandaar me wantrouwenquote:Op maandag 12 september 2022 15:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal niks shady's aan. Zonder account en dankzij een retesnelle anonieme microbetaling kun je gebruik maken van Dall-E 2.
afstellen met die dingen is wss best wel een opgave hehequote:Op zaterdag 17 september 2022 09:39 schreef jogy het volgende:
Lang uurtje wel, maar het is net iets lastiger dan ik dacht om er iets moois uit te krijgen.
Ja, kreeg eerst out of memory errors, dat is wel opgelost maar zodra ik mensen probeer te genereren zijn het vaker wel dan niet gekke wezens met verneukte gezichten en gekke ledematenquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:07 schreef TheBarret het volgende:
[..]
afstellen met die dingen is wss best wel een opgave hehe
Zo ben ik ook wijs geworden hoor, kwestie open maken en lezen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, kreeg eerst out of memory errors, dat is wel opgelost maar zodra ik mensen probeer te genereren zijn het vaker wel dan niet gekke wezens met verneukte gezichten en gekke ledematen. Maar uiteindelijk kreeg ik wel een beetje resultaat, zo weer verder klooien.

|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |