Andere woorden zijn dan wel weer een samengesteld woord, zoals 'werkwoordvorm' .quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:06 schreef Cockwhale het volgende:
... geen werkwoord vorm kennen, maar waarbij dat wel handig zou zijn. Waar kan bijvoorbeeld assumptie niet, assumeren als werkwoord hebben?
Kuttaal.
Zij hebben je moeder geCockwhaled.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:17 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Ik Cockwhale
Hij Cockwheelt
Wij Cockwhalen je zusje
Klinkt best goed. Kan nog wel eens groots worden dit.quote:Op donderdag 30 juni 2022 12:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zij hebben je moeder geCockwhaled.
Ja toch? Vond het ook goed klinken en staan.quote:Op donderdag 30 juni 2022 17:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Klinkt best goed. Kan nog wel eens groots worden dit.
In plaats van zo'n lelijk Romaans woord kun je ook het Germaanse woord veronderstelling gebruiken. En daar hoort het werkwoord "veronderstellen" bij.quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:06 schreef Cockwhale het volgende:
... geen werkwoord vorm kennen, maar waarbij dat wel handig zou zijn. Waar kan bijvoorbeeld assumptie niet, assumeren als werkwoord hebben?
Kuttaal.
Het ging niet alleen over dit woord, maar ik kan de anderen waar ik laatst tegenaan liep niet meer herinnerenquote:Op donderdag 30 juni 2022 23:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
In plaats van zo'n lelijk Romaans woord kun je ook het Germaanse woord veronderstelling gebruiken. En daar hoort het werkwoord "veronderstellen" bij.
Opgelost.
Ik zou solliciteren als minister. Dingen niet meer kunnen herinneren is een groot pluspuntquote:Op donderdag 30 juni 2022 23:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het ging niet alleen over dit woord, maar ik kan de anderen waar ik laatst tegenaan liep niet meer herinneren
quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:28 schreef Homijn het volgende:
Ik zou solliciteren als minister. Dingen niet meer kunnen herinneren is een groot pluspunt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |