quote:Op donderdag 30 juni 2022 07:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 376 5/6
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 172 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat hilarisch weer.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:35 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
@:Neef_wuppie
@:Gurneyisbestoke
Links of rechtsom is woordle voor boomers. Die blijven vaak hangen in een hip dingetje.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:35 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
@:Neef_wuppie
@:Gurneyisbestoke
Niet mijn probleem. Het is maar een anoniem forum, als je dat (net als je Woordle scores) enorm serieus neemt dan heb je een kleine piemel.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:55 schreef Scrummie het volgende:
Als ik moest benoemen wat leuke toevoegingen waren aan deze SC de laatste jaren, zijn @:RamboDirk en @:Neef_wuppie geen users die direct in mij opkomen.
Sterker nog, met die users is ongeveer het postgemiddelde met 40-45 posts per dag naar beneden gegaan.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Het is maar een anoniem forum, als je dat (net als je Woordle scores) enorm serieus neemt dan heb je een kleine piemel.
Nee, ik lunch nooit op verjaardagen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het is eigenlijk vrij sneu, net als je ik ga lunchen act. Vertel je dat ook op verjaardagen?
Je maakt je er wel druk om zeg.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het is eigenlijk vrij sneu, net als je ik ga lunchen act. Vertel je dat ook op verjaardagen?
En jij moet helemaal normaal doen. Je bent er 24/7 als de kippen bij. Moet je niet werken ofzoquote:
Matige comeback.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik lunch nooit op verjaardagen.
Nou je het zegt, nee.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En jij moet helemaal normaal doen. Je bent er 24/7 als de kippen bij. Moet je niet werken ofzo
Je handje ophouden en dan een grote mond hebben op een forum. Ik neem jou ook niet meer serieus.quote:
Als dat is wat je denkt wie ik ben zit je niet helemaal goed.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je handje ophouden en dan een grote mond hebben op een forum. Ik neem jou ook niet meer serieus.
Make that the cat wise.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dat ik wat je denkt wie ik ben zit je niet helemaal goed.
Er komt sowieso niet iemand bij mij op die hier recent is komen posten en ook maar iets toevoegt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:55 schreef Scrummie het volgende:
Als ik moest benoemen wat leuke toevoegingen waren aan deze SC de laatste jaren, zijn @:RamboDirk en @:Neef_wuppie geen users die direct in mij opkomen.
Sterker nog, met die users is ongeveer het postgemiddelde met 40-45 posts per dag naar beneden gegaan.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt sowieso niet iemand bij mij op die hier recent is komen posten en ook maar iets toevoegt.
Er zijn veel gevallen helden als @JanCees @Muskusboktor57 etc. waardoor deze voetbalkantine langzaam is veranderd in een breinaaldenclub sc. waar het gaat over huiskatten, woordle en bananenacts gekwalificeerd worden als "grappig".quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt sowieso niet iemand bij mij op die hier recent is komen posten en ook maar iets toevoegt.
Oh ja befbekje, die wordt echt gemist. Het 'leven' wordt nog steeds wel besproken. Alleen niet met do-re-mi-fa-sol users die denken dat hun woordle plaatjes leuk zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er zijn veel gevallen helden als @:JanCees @:Muskusboktor57 etc. waardoor deze voetbalkantine langzaam is veranderd in een breinaaldenclub sc. waar het gaat over huiskatten, woordle en bananenacts als gekwalificeerd worden als "grappig".
Mijn comeback was wel een daverend succes.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe is het op je werk?quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja befbekje, die wordt echt gemist. Het 'leven' wordt nog steeds wel besproken. Alleen niet met do-re-mi-fa-sol users die denken dat hun woordle plaatjes leuk zijn.
Uiteraard.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn comeback was wel een daverend succes.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn comeback was wel een daverend succes.
Trots op je maat.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Gisteren uurtje gesport (vergeten te melden) @:ggmm
@:rambodirk vindt dit een leuke rubriek
Wordt hier besproken dat Pietje een NWS ban heeft?quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:22 schreef GGMM het volgende:
Nu PietjePuk niet meer met screenshots van Youtube-comments kan speculeren over de dood van één of andere presentator heeft hij het Feyenoord-topic weer gevonden.
Nee, mijn zeer gewaardeerde collega Straatcommando heeft dat topic dichtgegooid.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt hier besproken dat Pietje een NWS ban heeft?
Een klap in het gezicht van de FOK! rechercheurs.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, mijn zeer gewaardeerde collega Straatcommando heeft dat topic dichtgegooid.
Ik snap de verwarring maar Pietje is voor AZ.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:26 schreef Sked het volgende:
Niet verrassend dus dat een Feyenoord-fan daaraan meedoet.
Hij is officieel bekeerd aan het einde van het seizoen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring maar Pietje is voor AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |