Krukje mee.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:38 schreef quirina het volgende:
Gewoon acht of minimaal 6 uur voordat je vliegtuig vertrekt gaan staan.
Ik heb een rolstoel te huur!quote:Op zondag 3 juli 2022 12:53 schreef quirina het volgende:
Kan het ouwe looprekje van mn tante meenemen kan ik nog op gaan zitten ook.
Ik zou daarmee net naast de rij gaan staan!quote:
Ook daar is het zo als je je vlucht mist door de rij dat je zelf maar een ticket moet regelen hoor.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:54 schreef raptorix het volgende:
Ik heb bewust TUI geboekt volgens mij is het dan minder gezeik als je niet vliegt.
Ik zie veel mensen steeds voorbijkomen die 4 uur in de rij hebben gestaan en het nog niet gehaald hebben dus kan me het voorstellen om eerder dan 4 uur te komenquote:Op zondag 3 juli 2022 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan het ze niet kwalijk nemen als je een reis van weet ik hoeveel duizend geboekt hebt.
Nee want ik boek een complete reis.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Ook daar is het zo als je je vlucht mist door de rij dat je zelf maar een ticket moet regelen hoor.
Gewoon op tijd in de rij.
Ja maar als jij verwijtbaar te laat komt ben je zelf verantwoordelijk.quote:
Duh, maar als ik op tijd ben en ik mijn vliegtuig vertrekt is dat niet mijn fout en zoeken ze het maar uit.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:57 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja maar als jij verwijtbaar te laat komt ben je zelf verantwoordelijk.
Bel TUI maar!
Ze hebben leuke wachtmuziek met vliegtuig geluiden waar je trommelvliezen van breken.
Het eerste, ga nu voor 4e keer, bevalt erg goed, weinig tokkies en mooie Duitse strandtent, dank je welquote:Op zondag 3 juli 2022 13:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]![]()
Playa del Ingles of Maspalomas?
Have Fun in iedere geval
Klinkt goed!quote:Op zondag 3 juli 2022 13:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het eerste, ga nu voor 4e keer, bevalt erg goed, weinig tokkies en mooie Duitse strandtent, dank je wel
Blijkbaar is reizigers pissig maken goedkoper dan medewerkers behoorlijk betalen en doen alle grote vliegvelden dat zo, want de problemen zijn overal hetzelfde.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:26 schreef RipCity het volgende:
Zie net dat je 11.50 eur krijgt als security medewerker![]()
Zelfs medewerker appie naast amsterdam CS krijg je 14.50 als 21+ jarigeZou je gek zijn op schiphol te gaan werken als pauperbaantje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |