https://www.telegraaf.nl/(...)-verkracht-in-leidenquote:LEIDEN - Een 27-jarige vrouw is maandag 13 juni op de Stadhouderslaan in Leiden verkracht, meldt de politie die beelden heeft vrijgegeven van de verdachte.
De vrouw werd rond 13.45 uur ter hoogte van de Schelpenkade tegen de grond gewerkt en vervolgens verkracht, meldt de politie.
Het slachtoffer heeft om hulp geroepen waardoor haar belager er vandoor is gegaan. Getuigen hebben de man weg zien rennen in de richting van de Drie Octoberstraat waar hij zijn fiets had neergezet. De man stapte op zijn fiets en fietste weg door de Drie Octoberstraat in de richting van de Schelpenkade.
De politie vraagt mensen die meer informatie hebben zich te melden,
Typfout.quote:
Statushouder slaan? Racist!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 19:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Typfout.
Moet natuurlijk Statushouderslaan zijn.
Ga je nou serieus die man verdedigen?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:33 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ik lees niet hoe de verkrachting precies heeft plaatsgevonden. Alles is snel gebeurd. Had zij een rok of jurk aan, waardoor hij er snel bij kon? Was de penetratie anaal of vaginaal? Met penis of vingers? Die details kunnen van belang zijn.
Nee, hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:34 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ga je nou serieus die man verdedigen?
Als de verkrachting nog niet bewezen zou zijn zou er toch "vermoedelijk verkrachting"moeten staan?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je erbij?
Dat hij een volwassen man zou zijn, is mij nog niet duidelijk. Het zou ook een kind van 16 of 17 jaar kunnen zijn, afgaande op de beelden.
Wat de verkrachting betreft - die is nog niet bewezen, neem ik aan. Ik vraag me gewoon af hoe dat kan, zo snel.
Als er meer details zijn, kan mogelijk sneller een verband worden gelegd met eventuele andere verkrachtingen.
Hoe zou die verkrachting dan bewezen moeten zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als de verkrachting nog niet bewezen zou zijn zou er toch "vermoedelijk verkrachting"moeten staan?
Of iets in die geest.
Wel bij daglicht doodknuppelen dan he?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:46 schreef Chandler het volgende:
Zullen we andere vormen van africa ook overnemen? zoals massaal iemand doodknuppelen, etc? zeg maar oer oude martel praktijken... want hun cultuur bevat toch meer dan verkrachtingen?
Gaat hem niet worden in extreem tolerant naar buitenlanders Nederland
Sperma? Hoe bewijs je een verkrachting?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 20:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Hoe zou die verkrachting dan bewezen moeten zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |