Jupquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Prima zege, zo lastig tegen zo'n antitennisser met enkel lompe servicekracht
Pijnlijke uitspraak ditquote:Op zondag 26 juni 2022 12:43 schreef Nober het volgende:
Overmorgen zijn alle Nederlanders weer uitgeschakeld.
Formaliteit en dan dadelijk niet eens zeker van us openquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Denk niet dat er iemand nog twijfelt aan de titel voor van Rijthoven na deze partij.
dan krijgt ie wel een WCtje omdat hij in de 2 weken daarvoor een 250 toernooitje op HC gewonnen heeftquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Formaliteit en dan dadelijk niet eens zeker van us open
Engels publiek heeft niks anders dan een schot die kan tennissen, het is bijna dat die monty python sketch realiteit geworden is, alhoewel murray geen rode baard heeft en eruit gebald word door een pudding.quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
Engels publiek is erger dan Frans publiek.
Verander mijn geest.
Calimerobelg gespot.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat engelsen voor een schot juichen, maar aan de andere kant juichen nederlanders bij andere sporten ook voor belgen die een nederlands vlaggetje naast hun naam hebben staan.
Jawel, dit jaar blijkbaar wel. Al kan het ook best zijn dat ze de wedstrijd alsnog op maandag plannenquote:
Zelfs het pleonasme klopt niet in dat opzichtquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:38 schreef eentwee het volgende:
[..]
Calimerobelg gespot.
Excuus voor het pleonasme.
Humbertquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:44 schreef eentwee het volgende:
Dat tweede kwart
Uit dat stelletje nobuddies komt dus een halve finalist.
Voor zover ik weet is de service ook gewoon onderdeel van het tennis.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Prima zege, zo lastig tegen zo'n antitennisser met enkel lompe servicekracht
Wimbledon-titel zou ook wel eens voldoende kunnen zijn voor een wildcard.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan krijgt ie wel een WCtje omdat hij in de 2 weken daarvoor een 250 toernooitje op HC gewonnen heeft
Ik hoop Humbert. Die heeft duidelijk de hoogste piek. (Naja en Vesely, als die alles raakt)quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:22 schreef BobW het volgende:
[..]
Humbert
Goffin
Tiafoe
Bublik
Norrie
Johnson
Paul
Vesely
Zeg het maar
Dat klopt, maar voor de rest kan ie nauwelijks watquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de service ook gewoon onderdeel van het tennis.
Maar toch miljoenen binnenharkenquote:Op donderdag 30 juni 2022 08:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor de rest kan ie nauwelijks wat
Yup, ik ben stikjaloersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |