thuiswerker smoesjes dit !quote:Op vrijdag 1 juli 2022 07:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hahaha, VPN van werk doet het niet. Nu kan ik niet thuis werken. Hè wat jammer nou.
Tja, als ik niet op de server kan, kan ik niks. En vrijdag is mijn standaard thuiswerk dag. Dus eh...quote:
wie protesteert er vandaag?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En dan besluit ik om met dochter naar de huisarts te gaan omdat ze al een paar weken een vervelende hoest heeft, besluit ik dat uiteraard op de dag dat ze blijkbaar gaan protesteren op het MalieveldVolledig terecht dat ze dat doen, maar wel jammer dat ik niet gisteren dat al even gecheckt had, want dan was ik gisteren gegaan
De huisartsen dusquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie protesteert er vandaag?
Boeren?
Wappies?
Keti koti's?
Altijd gezellig op het malieveld.quote:
Dan maar naar kantoor dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 07:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja, als ik niet op de server kan, kan ik niks. En vrijdag is mijn standaard thuiswerk dag. Dus eh...
Maar er waren gisteren al issues met de VPN. Zou gisteravond verholpen worden maar is dus niet gelukt
Neem je die gezellig mee.quote:
Ga je mijn dochter nu vergelijken met een hond?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Neem je die gezellig mee.
Ik zie bij ons op kantoor vaak genoeg dat mensen hun hond meenemen.
ook niet alle honden.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je mijn dochter nu vergelijken met een hond?![]()
Een hond blijft doorgaans tenminste rustig op een plek liggen. Dat doet mijn dochter niet
Voor de meeste mensen is een hond ook een kindje.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je mijn dochter nu vergelijken met een hond?![]()
Een hond blijft doorgaans tenminste rustig op een plek liggen. Dat doet mijn dochter niet
Maar een kind geen hond, mag ik hopenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is een hond ook een kindje.
Al gedragen ze zich soms wel zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar een kind geen hond, mag ik hopen
Touchéquote:
Daarna vast wilde feestjes afgaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:56 schreef Senn88 het volgende:
Begin van de vakantie. Meteen ff lekker een coronatest van ggd dr in. Genieten
Misschien laten ze die ook wel uit met zo'n tuigje.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar een kind geen hond, mag ik hopen
Ik kom alleen de deur uit voor ggd test de huisarts of boodschappen johquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna vast wilde feestjes afgaan.
Heerlijke uitvinding. Ook in restaurants gebruiken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien laten ze die ook wel uit met zo'n tuigje.
met ingebouwde taserquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijke uitvinding. Ook in restaurants gebruiken.
Nu ze overal naartoe kruipt kan ik me wel voorstellen dat dit handig isquote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien laten ze die ook wel uit met zo'n tuigje.
Ging jij niet een paar dagen naar het strand?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kom alleen de deur uit voor ggd test de huisarts of boodschappen joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |