Ik spreek wel eens boer, het is 1 van de mogelijkheden die op tafel ligt als de politiek niet naar de boeren luistert.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:59 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel eens een van de volgende doelen kunnen zijn.
Wat een figurenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:59 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel eens een van de volgende doelen kunnen zijn.
livestream gevonden:
De politiek is natuurlijk niet het slaafje van de boeren, dus wat mij betreft wordt er ook gewoon eens flink opgetreden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik spreek wel eens boer, het is 1 van de mogelijkheden die op tafel ligt als de politiek niet naar de boeren luistert.
Dus ga er maar vanuit dat het gaat gebeuren want er verandert uiteraard niets door de protesten.
Met een goede voorraadkast en volle vriezer loop je weinig risico maar als je gewend bent om dagelijks boodschappen te halen wordt het minder.
En een patatje halen zit er dan waarschijnlijk ook niet in als de groothandel, snackbars en restaurants niets meer uit- of aangeleverd krijgen.
Leg mij eens uit hoe je een kolonne van 50 trekkers precies in beslag wil nemen met een paar politie-agenten? Tenzij je ze wil omsingelen met militairen ga je niet ver komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:38 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Na 1 juli moet er verplicht een kenteken op zitten, geen kenteken is inbeslagname, doen ze bij je auto ook.
Vuurwapens of knuppels. Ze kunnen vast ook wel beelden maken van deze criminelen als ze proberen te vluchten. Dan is later opsporen ook een optie.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:06 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe je een kolonne van 50 trekkers precies in beslag wil nemen met een paar politie-agenten? Tenzij je ze wil omsingelen met militairen ga je niet ver komen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:07 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ja Van Zanen, ontruimen maar!
Al die verontwaardigde mensen die er ineens achter komen dat biefstuk van een koe komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:07 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
We gaan toch geen koe slachten midden in Den Haag?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Al die verontwaardigde mensen die er ineens achter komen dat biefstuk van een koe komt.
Neequote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We gaan toch geen koe slachten midden in Den Haag?
Heeft iemand een goed recept?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:07 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit voor iets walgelijks? Gatverdamme ik mag toch echt hopen dat dat niet gaat gebeuren. Vind het al bezopen dat ze die arme koeien daar rond laten lopen, wat een stress voor die beestjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:07 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Uiteindelijk maakt het weinig uit waar het gebeurt, het eindresultaat is hetzelfde voor de koe.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap dit dreigement niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:07 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Toch wel halal/kosher, dan kunnen ze het vlees in het tweede kamer restaurant serverenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:07 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Maar er leefden toch alleen maar elitaire veganisten in de Randstadquote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Al die verontwaardigde mensen die er ineens achter komen dat biefstuk van een koe komt.
Dat is vrij simpel te regelen, materieel genoeg om die vast te zetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:06 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe je een kolonne van 50 trekkers precies in beslag wil nemen met een paar politie-agenten? Tenzij je ze wil omsingelen met militairen ga je niet ver komen.
Het lijkt me niet echt in het belang van de boeren om het lot van een dier te laten afhangen van besluitvorming van politici.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar er leerden toch alleen maar elitaire veganisten in de Randstad
Als ze die koe naar een net slachthuis brengen, prima. Je gaat niet op straat een koe doorknippen omdat je boos bent op de regering. Dan moet je echt naar de GGZ gebracht worden.
Er staat dat ze hem naar het slachthuis brengen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het weinig uit waar het gebeurt, het eindresultaat is hetzelfde voor de koe.
Even doorklikken:quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
quote:Demonstrerende boeren bij de Tweede Kamer zeggen één van de twee koeien die ze hebben meegenomen naar het protest, naar het slachthuis te brengen wanneer de Kamer akkoord gaat met de stikstofplannen. Daarmee dreigen ze in een brief die een van de boeren bij zich heeft. Naast tractoren, namen de boeren dinsdag ook de twee koeien mee naar het protest in Den Haag.
De twee koeien willen volgens de briefschrijver 'graag naar huis', maar wanneer de Kamer 'ja' zegt tegen de plannen wordt één van de koeien naar het slachthuis gebracht. 'Dat is hoe de halvering van de veestapel eruitziet', staat in de brief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |