Eindelijk kom je met wereldzangers.quote:
Ik vind je gezichthartjes so cute 🥰quote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:41 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik vind je gezichthartjes so cute 🥰
Wat ben je toch een schatquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ookdan weet je dat ik van dat nummer hou
![]()
Dankzij de aanbevelingen van Tidal begin ik er een beetje in te rollen. Dat is voor een beginnend drummer soms best demotiverendquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:17 schreef DanOam het volgende:
[..]
Kennen de meeste mensen denk ik niet hehe, tenzij je into Jazz fusion bent ofc
Nice! Herkenbaar, heb hetzelfde met gitaar. Speel dat wel al iets meer dan een jaar maar nog een lange weg te gaan, maar het voelt zo goed als je dan eindelijk onder de knie krijgt wat je zo lang hebt lopen oefenen! Vooral kleine doelen stellen helpt wel en als het af en toe even niet gaat ff een pauze inlassen, vaak speel je het de dag daarna al wat beter. Lekker je muscle memory trainenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dankzij de aanbevelingen van Tidal begin ik er een beetje in te rollen. Dat is voor een beginnend drummer soms best demotiverend![]()
Weer die hartgezichtje of gezichthartjequote:
Deze Hebreeuwse liedje klinkt nog beter.. maar de tekst is enorm mooooooiquote:
Woonde wat jaartjes terug in Isral en dit was destijds wel zo'n beetje mn favoriete Isralische zanger .quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:27 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Weer die hartgezichtje of gezichthartje
Mooie nummer, ik ken weinige Hebreeuwse liedjes
Ojeequote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Woonde wat jaartjes terug in Isral en dit was destijds wel zo'n beetje mn favoriete Isralische zanger .
Gaat over een neergestorte helicopterpilootquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:33 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Deze Hebreeuwse liedje klinkt nog beter.. maar de tekst is enorm mooooooi
Zou ie al gezonken zijnquote:
Misschien ff Rose van die deur af duwenquote:
Oooooquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien ff Rose van die deur af duwen![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien ff Rose van die deur af duwen![]()
Idd best goed voor een film waarvan je het einde eigenlijk wel weetquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:53 schreef Pokkehandtas het volgende:
We zitten maar wat te plagen, ik vind de Titanic best goed.
Jajaja en toch is die best goedquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Idd best goed voor een film waarvan je het einde eigenlijk wel weet![]()
Zeg ik toch ookquote:
Hou ook van lekker direct en to the point zijnquote:
ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2022 00:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hou ook van lekker direct en to the point zijn![]()
Oh mijn lieve Jezusquote:
My kind of guyquote:
ABBA Museum in Stockholm is een essential classicquote:Op woensdag 29 juni 2022 00:05 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Oh mijn lieve Jezus
ABBA 🥹🥹🥹🥹🥰🥰🥰🤪🐎
wat was zij knap pfffquote:Op woensdag 29 juni 2022 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ABBA Museum in Stockholm is een essential classic
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #4quote:
Leuk zegquote:Op woensdag 29 juni 2022 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #4
Blondieee jaaa ook mooiquote:Op woensdag 29 juni 2022 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ben 100% hetero, maar als we het over knappe vrouwen hebben, ik vond Debbie Harry echt drop dead gorgeous![]()
Echt 100 %quote:Op woensdag 29 juni 2022 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ben 100% hetero, maar als we het over knappe vrouwen hebben, ik vond Debbie Harry echt drop dead gorgeous![]()
Zing dat liedje best regelmatigquote:
Katja Schuurmanquote:Op woensdag 29 juni 2022 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ja , ik kan vrouwen zeker mooi vinden, en ze complimenten geven als ik een meid/vrouw zie die ik mooi/leuk gekleed vind ofzo, maar voel me nooit seksueel tot ze aangetrokken.quote:
Met alle plezierquote:
Dat is een hoop info, wauwquote:Op woensdag 29 juni 2022 00:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja , ik kan vrouwen zeker mooi vinden, en ze complimenten geven als ik een meid/vrouw zie die ik mooi/leuk gekleed vind ofzo, maar voel me nooit seksueel tot ze aangetrokken.beetje vingeren en beffen, of klooien met een dildo/strap-on is het gewoon allemaal net niet ,wil gewoon een vent met bijbehorende pik, maar ieder zn ding verder natuurlijk.
![]()
Ja beetje TMI misschien ook welquote:Op woensdag 29 juni 2022 00:33 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is een hoop info, wauwIk heb dat allemaal niet
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2022 00:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja beetje TMI misschien ook wel![]()
maar ja, daar heb ik vaker last van
Keertje datumpje prikken dan maarquote:
Anytimequote:Op woensdag 29 juni 2022 00:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Keertje datumpje prikken dan maar![]()
Slaap lekker!!!quote:Op woensdag 29 juni 2022 00:39 schreef PLY het volgende:
ook zo een supermooie vrouw pfff
[..]
Anytime![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grote hitquote:
Neuken ?quote:Op woensdag 29 juni 2022 00:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja , ik kan vrouwen zeker mooi vinden, en ze complimenten geven als ik een meid/vrouw zie die ik mooi/leuk gekleed vind ofzo, maar voel me nooit seksueel tot ze aangetrokken.beetje vingeren en beffen, of klooien met een dildo/strap-on is het gewoon allemaal net niet ,wil gewoon een vent met bijbehorende pik, maar ieder zn ding verder natuurlijk.
![]()
Goeieavond lieverdquote:
Jij nooitquote:
Nouuu, dat is wel een soort gave van mij. Sniperquote:
Ik wou als tiener scherpschutter wordenquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nouuu, dat is wel een soort gave van mij. Sniper![]()
Nou, gewoon, maar is niet zo dus Muziekquote:
Ik was de beste pistoolschutter op de 50m baan vroeger(sportschutter)quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wou als tiener scherpschutter worden![]()
Gaafquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik was de beste pistoolschutter op de 50m baan vroeger(sportschutter)
Vet !!! 😍quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik was de beste pistoolschutter op de 50m baan vroeger(sportschutter)
Jeetje joh, ik zit hier in de maffia johquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vet !!! 😍![]()
Wil al jaren een Glocken wil leren om een pistool binnen uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten en dan ook nog geblinddoekt
![]()
hahaha
quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jeetje joh, ik zit hier in de maffia joh
Google maar op automag 111 die had ik. 10 sec uit en in elkaarquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vet !!! 😍![]()
Wil al jaren een Glocken wil leren om een pistool binnen uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten en dan ook nog geblinddoekt
![]()
hahaha
Fos bakerquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jeetje joh, ik zit hier in de maffia joh
Wat een vet ding! En als ik dit zo lees, dan denk ik dat ik van je houquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Google maar op automag 111 die had ik. 10 sec uit en in elkaarmaar nu muziek haha
Zit jij ook in de wapens? Ik voel me wat verlaten.quote:
Ik ben gewoon een vampierquote:
Hooguit een waterpistool.quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zit jij ook in de wapens? Ik voel me wat verlaten.
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 23:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zit jij ook in de wapens? Ik voel me wat verlaten.
En ik kan weer een beetje uitademen.quote:
Niet voor niks jaren op 1 gestaan, blijft lekker nrquote:
Slaap lekker, mooierdquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ciao lieve mensen, ik ben op en ga lekker maffen![]()
Welterusten foshiquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ciao lieve mensen, ik ben op en ga lekker maffen![]()
Was wel vrolijke muziek ook.quote:
Ja ik was daar echt fan van. Heb de LP grijsgedraaid.quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Daar ging je vroeger echt voor naar de platen winkeltoppers.
Ik ook hoor, zijn goed.quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:40 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik was daar echt fan van. Heb de LP grijsgedraaid.
Ik lees dat ze vorig jaar een tour hadden ter ere van het 40-jarig jubileum en dat ze met Simple Minds door Australi toeren. Hopelijk komen ze nog eens naar Nederland.quote:
Jippie is ooit geweest in de jaren 80quote:Op donderdag 30 juni 2022 00:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik lees dat ze vorig jaar een tour hadden ter ere van het 40-jarig jubileum en dat ze met Simple Minds door Australi toeren. Hopelijk komen ze nog eens naar Nederland.
Uiteraard niet te vergeten. Allemaal uit mijn tienertijdquote:Op donderdag 30 juni 2022 00:50 schreef -Shii- het volgende:
En deze is na 50 jaar nog steeds geweldig. Hij toert nog steeds (50th anniversary tour). Helaas nog niet naar Nederland.
Jong oud zijn er velen, maar oud zijn en jong blijven is een talentquote:
Slaap lekkerquote:
Ik doe hier niks meequote:Op donderdag 30 juni 2022 01:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ja Ja, ik weet het , ik ging slapenmaar kwam langs dit nummer op Tiktok en wou het delen
![]()
![]()
![]()
Dan nietquote:
Leuk idd dit. Zo zitten mijn jongens ook vaak, heerlijkquote:Op donderdag 30 juni 2022 01:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ja Ja, ik weet het , ik ging slapenmaar kwam langs dit nummer op Tiktok en wou het delen
![]()
![]()
![]()
Ga slapen. kssstquote:
We gaan vechten, we gaan los. Kom dan.quote:
En hand op mijn rugquote:Op donderdag 30 juni 2022 01:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
We gaan vechten, we gaan los. Kom dan.
Mocht je willen, 1 hand van mijquote:
Ik wil ook gitaar leren spelen, en dan de riff uit dit nummer leren, en dan in een logcabin in de winter in Finland dit spelen terwijl ik bij de open haard zitquote:Op donderdag 30 juni 2022 01:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Leuk idd dit. Zo zitten mijn jongens ook vaak, heerlijk
Daar is ze weerquote:Op donderdag 30 juni 2022 01:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wil ook gitaar leren spelen, en dan de riff uit dit nummer leren, en dan in een logcabin in de winter in Finland dit spelen terwijl ik bij de open haard zit![]()
![]()
hahaha
Droom maar verderquote:Op donderdag 30 juni 2022 01:13 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mocht je willen, 1 hand van mij
Is nooit te laat om te leren, ik had het geduld niet en ben linkshandig. Heb wel 2 linkshandige gitaren maar doe er niks meequote:Op donderdag 30 juni 2022 01:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wil ook gitaar leren spelen, en dan de riff uit dit nummer leren, en dan in een logcabin in de winter in Finland dit spelen terwijl ik bij de open haard zit![]()
![]()
hahaha
Ik heb ook amper geduld door mn ADHD, maar soms zit ik in een hyperfocus, dus you never knowquote:Op donderdag 30 juni 2022 01:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Droom maar verder
[..]
Is nooit te laat om te leren, ik had het geduld niet en ben linkshandig. Heb wel 2 linkshandige gitaren maar doe er niks mee
Die jongens van mij hebben adhd en spelen op alles waar geluid uit komt, wel een gave. Ik speel alleen 2e vioolquote:Op donderdag 30 juni 2022 01:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb ook amper geduld door mn ADHD, maar soms zit ik in een hyoerfocus, dus you never know![]()
Truste lieverdquote:Op donderdag 30 juni 2022 01:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
Laatste peukie doen, en lekker rustgevende blackmetal opzetten en proberen te slapen maar weer![]()
![]()
Deze is niet moeilijk te spelen. Varg legt het even uit:quote:Op donderdag 30 juni 2022 01:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
![]()
hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |