Sowieso kut om mee voor de dag te komen bij familie & vrienden natuurlijk.quote:Op maandag 27 juni 2022 21:47 schreef RedFever007 het volgende:
Dat huis in Doorn was kapot lelijk, iemand daar de Funda link van toevallig?
@:momo?
Tevens fipo, tevens tvp![]()
Ze wonen in ‘t hart, dat is wel echt een leuk en mooi stukje Soest, en dat zeg ik niet alleen omdat ik er zelf ook woon :-)quote:Op maandag 27 juni 2022 21:43 schreef Leandra het volgende:
Echt... en weer over Doorn zeiken, en dat terwijl ze op de rand van helemaal geen huis zaten.....
Maar goed, nu wonen ze in Soest![]()
Ik denk dat je de verkeerde hebt, ik heb dit programma nog nooit gezienquote:Op maandag 27 juni 2022 21:47 schreef RedFever007 het volgende:
Dat huis in Doorn was kapot lelijk, iemand daar de Funda link van toevallig?
@:momo?
Tevens fipo, tevens tvp![]()
Ja klopt, dat is idd een leuk stukje Soest.quote:Op maandag 27 juni 2022 21:49 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Ze wonen in ‘t hart, dat is wel echt een leuk en mooi stukje Soest, en dat zeg ik niet alleen omdat ik er zelf ook woon :-)
En lekker dichtbij de opvang, altijd handig met die kleine.
Ja dat zei ik dus al, die ander gozer niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt 50 gemist....
530 + 70 + 50 + 40 = 690
Veel groter komen de grepen niet iddquote:Op maandag 27 juni 2022 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Semi greeploos, dat is hetzelfde als bijna. Oftewel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |