Jaaaquote:
Geen ideequote:Op maandag 27 juni 2022 20:03 schreef suzi1 het volgende:
Von Kopf bis Fuß auf Liebe was vroeger nog bij een autoreclame (honda?) met die springende kabouters
lang gezocht naar die spot, maar nooit meer gevonden
wooooquote:
Ik moet die meldingen van twitch weer eens aanzetten. Dan zou ik gewoon een berichtje moeten krijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:03 schreef suzi1 het volgende:
had ook al eerder gekeken en keek net op FB
net 13 minuten bezig![]()
Tegelijk ook geen keusquote:
Half zesquote:
Wat voor werk deed je?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:06 schreef suzi1 het volgende:
ah ook lekker snel. zo deed ik t vroeger ook hoor, toen ik nog werkte of op school zat
Ik neem altijd wel m'n mobieltje mee naar bedquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:07 schreef suzi1 het volgende:
ja ik zit hier soms om half 7 al beneden. maar dan ga ik iets na 9 toch weer naar bed hoor. laatst had ik nog geen 5 uur geslapen
maar heb geen klok bij mn bed, dus is altijd weer de vraag, hoe vroeg of hoe laat t is
Heb zo ook best veel baantjes gehad. Vond dat ook wel leuk. Maar eentje waar ik echt een hekel aan had (na 2 maanden ook gestopt daardoor) was het afwassen in een restaurant, de rest vond ik vaak best leuk (voor een tijdjequote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:09 schreef suzi1 het volgende:
oa lopende band in de fabriek.
maar ook in een koffieshop. dat was pas vanaf de middag
en nog veel meer ander soort baantjes. ongeschoold vrnml
Die zit vast weer te GTA'enquote:
in een fabriek met aso wijven werken was verschrikkelijk. na week of 6 ben ik opgestapt. ze hadden me aan de band gezet met de verschrikkelijkste die er werkte. mij nie bellen zei ikquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Heb zo ook best veel baantjes gehad. Vond dat ook wel leuk. Maar eentje waar ik echt een hekel aan had (na 2 maanden ook gestopt daardoor) was het afwassen in een restaurant, de rest vond ik vaak best leuk (voor een tijdje)
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:18 schreef suzi1 het volgende:
en eerste baantje dat ik had was ik na 4 uur gestopt. en dat begreep het berdijf ook
Ja voor zo'n werk zijn leuke collega's wel belangrijk. Werk zelf is al niet veel aan...scheelt veel als je dan leuke collega's hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
in een fabriek met aso wijven werken was verschrikkelijk. na week of 6 ben ik opgestapt. ze hadden me aan de band gezet met de verschrikkelijkste die er werkte. mij nie bellen zei ik
Ik wel twee keerquote:
Ja dan heb je toch samen lolquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:21 schreef suzi1 het volgende:
ja heb ook een tijd met een hele goeie vriendin destijds bij een andere fabriek gewerkt. wij zaten altijd samen, dus dat was leuk en gezellig. de baan was niks, maar dat maakte niks uit
Ja dat lees ik net ookquote:
Promo is denk ik meer begin 2000quote:
Ja zit beetje te googlen en zie dat zowel neophyte als promo eind jaren 90 al actief waren.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:37 schreef suzi1 het volgende:
hellsound cd is uit 96. die heb ik volgens mij ook
quote:
Goed begin tochquote:
Jepquote:
Ja als het knokken wordt sta ik ook aan de kant van mijn maatjequote:
Ja wel zo ongeveerquote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:57 schreef suzi1 het volgende:
meh jij begon toen ik stopte!
al was die laatste ook na heel veel jaren niet gaan
idd, als je de tijd en geld voor hebt gewoon gaan!quote:
Gaan zolang het één dag duurt en niet te ver weg isquote:
Ja hoef je je daar ook geen zorgen om te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:07 schreef suzi1 het volgende:
was wel blij dat mn broer vaak reed toen we bijv naar club x gingen.
lekker weer veilig thuis
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:12 schreef suzi1 het volgende:
was ooit in breda naar een party geweest met 2 vrienden. daar zou ik ook blijven slapen
maar hun gingen naar huis en ik wilde door
de volgende dag werd ik wakker bij een andere vriendin
dus ik zei, ben ik jou vanacht tegengekomen ofzo?
zei ze, nee dat vroeg je vanacht ook al toen je aan mn deur stond te bellen
Ja dat ook. Maar ik ben altijd de eerste wakker.....zit je daar uren te wachten tot de rest wakker wordt terwijl je eigenlijk gewoon al thuis wilt zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:13 schreef suzi1 het volgende:
ja precies, dan moest je ook de volgende dag nog met OV naar huis. ellende was dat
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:21 schreef suzi1 het volgende:
maar was ooit in antwerpen ook blijven slapen na een party. die dacht dat ik heel vast lag te slapen
maar lag klaarwakker en heel stil. dat is zo kut
soort arrogantie die niet heel duidelijk is maar na een tijdje best vervelend wordtquote:
nee @Schakeltopia welquote:Op dinsdag 28 juni 2022 22:31 schreef suzi1 het volgende:
heel vervelend. alsof hij bepaalt
hij is de schakel niet!
Oh ik vind dit wel fijnquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:25 schreef suzi1 het volgende:
kat kwam ook weer. 2 keer dat ik wegloop pakt ie mn been
nagels erin en bijt in mn voet
en ik heb nb blote benen en voeten
ja potverdikkie hoezo draait dazzler nu ineens weer op dinsdagquote:
omdat ik woensdag weg benquote:Op woensdag 29 juni 2022 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja potverdikkie hoezo draait dazzler nu ineens weer op dinsdag
hahahaquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:08 schreef suzi1 het volgende:
ik krijg de gekste dingen gerecommendeerd. dan denk ik rot op met je gekke poppen!
nee echt iedereen waarbij het pakketje richting die poolse partij gaat ontvangt z'n pakket nietquote:
neee hahahahhaaquote:Op woensdag 29 juni 2022 18:17 schreef Schakeltopia het volgende:
leeftijd indictatie voor die broek
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:17 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ik ook niet meer op die linksjes moet klikken in mn mail, want dan denken ze vast dat ik echt interesse heb
quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:19 schreef suzi1 het volgende:
ik kreeg ook weleens rare herenonderbroeken. dan denk je, djeee doe normaal
maar zullen vast kopers voor zijn.
keer de reviews bekijken lolol
Jeejquote:
die eerste is prim?quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:18 schreef engine het volgende:
Hardcore radio en Potato zijn ook aan het streamenWeer eens allemaal tegelijk.
Prim?quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:20 schreef Schakeltopia het volgende:
dit zal wel die powered by rotterdam terror corps zijn
tot laters soes!quote:Op woensdag 29 juni 2022 19:23 schreef suzi1 het volgende:
nou helaas voor mij, maar veel genot voor jullie
ik was ook beetje moeig, maar nu eet ik pozzaatje en begin gelijk meer te wiebelen!quote:
Ik kon gewoon niks binnenhouden vanmorgen. Glaasje water drinken en gelijk door naar de wcquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik was ook beetje moeig, maar nu eet ik pozzaatje en begin gelijk meer te wiebelen!
oeh dat is vervelend man. ja ik was ook echt uitgeteld toen ik thuis kwam. had het ook vies warm, duurde echt lang voordat ik weer afgkoelt wasquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kon gewoon niks binnenhouden vanmorgen. Glaasje water drinken en gelijk door naar de wcmaar vanmiddag twee uurtjes geslapen en wel gewoon avond kunnen eten dus denk dat het weer voorbij is
Ja dat ook. Was echt traag vandaag. Gelukkig hoefde ik ook niks te doenquote:
haha hearlikquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:10 schreef engine het volgende:
Rapportje typen samen met een collega die word niet helemaal begrijpt![]()
Niet dat ik zo'n held ben ermee.
Beetje van beide. Dat willen ze dan in zo'n formulier ingevuld hebben dat al bestaat in word....maar dat formulier heeft ook beetje eigen mening. Vooral afbeelding invoegen is iedere keer een gedoe. Plak je linksboven en komt het rechtsonder in de tabel....waarom begrijp ik ook niet maar het lukt nog net om op te lossen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha hearlik
was het zo'n ingewikkeld documentje of gewoon beetje digibeet?
Nee ken ik niet. Heb je al eens gespeeld? Zie dat het ook cross platform is.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ken je dit ook dan?
https://www.nintendo.com/store/products/cake-bash-switch/
Ook wel een drukte zegquote:
Dat vind ik wel best veel voor zoiets ja.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
geen idee of ik er 20$ voor neer zou leggen als ik heel eerlijk ben
Die elkaar met lollies gaan meppenquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind dat altijd wel leip hoe ze zoiets bedenken. ik bedoel kom er maar is op als game maker
cup cakejes
ja preciesquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Die elkaar met lollies gaan meppentenminste dat is het weinige wat ik er van zag net.
Ken je Splatoon? Soort paintball game...vind ik ook best grappig.quote:
rocketleaguequote:Op woensdag 29 juni 2022 20:23 schreef engine het volgende:
Of met die autootjes voetbal spelen....ben ff de naam kwijt....dat is wel cross platform.
Heb die wel ooit gekocht maar niet heel veel gespeeld. Is moeilijk
Ja die. Daar zijn sommige ook helemaal verslaafd aan. Het lijkt me ook wel gaaf als je het spel snapt.quote:
Lijkt je wel leuk om andere cupcakejes te rammen?quote:
Afgeslacht worden door jochies van 12 genotquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb daar het geduld ook niet voor denk ik
quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Afgeslacht worden door jochies van 12 genot
Rammen is altijd leuk in een spel dan hequote:Op woensdag 29 juni 2022 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt je wel leuk om andere cupcakejes te rammen?
Dan mag hetquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rammen is altijd leuk in een spel dan he
Die cupcakejes of rocket league?quote:
Ah dat is ook niet aardigquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ging laatst missie doen met zo'n gast.
ging hij mij de hele tijd opblazen omdat ik hem perongeluk omver had gereden![]()
Lekker zuurquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ging laatst missie doen met zo'n gast.
ging hij mij de hele tijd opblazen omdat ik hem perongeluk omver had gereden![]()
Vuurwerkquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
vervolgens heb ik alle explosieven dat hij op zak had naar mij toe gekregen
En terechtquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:31 schreef Schakeltopia het volgende:
toen stond er wel dat hij moest betalen omdat hij mijn persoonlijke auto had kapot gemaakt
Wil jij geen leren jackie?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:37 schreef Schakeltopia het volgende:
of dat ze je uitnodigen voor hun motorclub ofzo, weet ik wat het is. en als je er dan niet op reageerd bombarderen ze je de tyfus
ga weg jonge met je motorclub
Was net even weg van de laptop dus geen idee.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
sampletje van faithless god is a dj?
Gewoon niet naar labeltje kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
moet echt stoppen met al dat frisdrank jonge, zoveel suikers
zat net even dat labeltje te bekijken, beter maar weer even aanmaak limo halen
Ja zo'n collega had ik dus ook. Nouja op dat moment dronk hij al een stuk minder maar dus 25 jaar lang iedere dag zo'n 2 liter fles cola. Geen gebit meer over natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
had ooit een collegaatje die dronk gewoon 2 liter fles cola per dag![]()
waar jij dan met je broodje tussenmiddag zit, zat hij met een fles cola
man man man
ja precies poahquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zo'n collega had ik dus ook. Nouja op dat moment dronk hij al een stuk minder maar dus 25 jaar lang iedere dag zo'n 2 liter fles cola. Geen gebit meer over natuurlijk.
Nee die collega van mij ook niet. Stukje panlat.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
maar hij was niet dik
dat dan weer niet
quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die collega van mij ook niet. Stukje panlat.
En dan ook nog kilo zout over elke maaltijd.
Komt uit zuid afrika..en snapt er soms helemaal niks van hoe het hier gaat. Begrijpt bijv. niet dat hij niet gewoon een boomhut ergens mag bouwen en daar dan in gaan wonenquote:
hahahaquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Komt uit zuid afrika..en snapt er soms helemaal niks van hoe het hier gaat. Begrijpt bijv. niet dat hij niet gewoon een boomhut ergens mag bouwen en daar dan in gaan wonen
Ja dat mag dus niet hequote:Op woensdag 29 juni 2022 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
nu wult ik ook een boomhut in het park bouwen
ja gewoon echt het benul niet hebben danquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:03 schreef engine het volgende:
Iemand die bijna 60 is maar eigenlijk niet voor zichzelf kan zorgen. Maar zit niks slechts in. Gewoon beetje onhandig en daardoor komt hij iedere keer in domme/moeilijke situaties.
Ja komt tijd, komt raad idee en dan te laat zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja gewoon echt het benul niet hebben dan
Oh die ken ik niet...zal eens wat kijken. Altijd best grappig dat soort programma's.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
van deze gast keek ik vroeger wel is op discovery geloof ik
Ziek toch om daarin wakker te wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |