abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 juni 2022 @ 18:32:39 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205164018
REDLAND - De burgemeester van het Australische stadje Redland, nabij Brisbane, is met te veel alcohol op achter het stuur gestapt en met haar auto gecrasht. Dat gebeurde vlak nadat zij een ontmoeting had met nabestaanden van slachtoffers van verkeersongevallen veroorzaakt door beschonken bestuurders.

Karen Williams had een lange avond vol lokale politiek én een video-ontmoeting met nabestaanden, onder wie Judy Lindsay die haar dochter Hayley verloor door een dronken bestuurder. Het was de eerste ontmoeting tussen de twee, waarin de burgemeester haar medeleven uitsprak. Maar na de mooie woorden ging de burgemeester door naar een borrel, waar ze zelf veel te diep in het glaasje keek en vervolgens in de auto stapte.

„Ik weet eigenlijk niet hoeveel drankjes ik op had. Ik had meerdere drankjes gedurende een aantal uren”, zei ze. :') |:(

Excuses zijn voor Lindsay niet genoeg. Tegen lokale media vertelde ze dat ze woest is en eist dat de burgemeester aftreedt. Ze verwijt de burgemeester dat zij niet serieus genomen werd. Desondanks denkt de burgemeester er niet aan om op te stappen, ondanks groeiende druk van burgers, politici en zelfs parlementariërs. Ze spreekt haar ’diepe spijt’ uit en wil reflecteren. Maar volgens Lindsay laat het alleen maar zien dat de straffen voor rijden onder invloed te slap zijn.

https://www.telegraaf.nl/(...)-dronken-bestuurders

B:)B :|W het had een vvd er kunnen zijn :r
pi_205164055
Oef....die kan beter een jaar met onbetaald verlof en dan eens kijken of ernog een wc juffrouw nodig is ..
Ik zwaai naar dieren.
pi_205164064
Foutje moet kunnen baas
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  maandag 27 juni 2022 @ 18:40:47 #4
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205164078
mwheheehhehehe
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 27 juni 2022 @ 18:47:39 #5
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205164153
Mevrouw, laat dat laatste beetje eer aan u zelf. U spuugde die mensen gewoon vol in hun gezicht.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205164236
Bijbel en Koran is tegen alcohol 🍷
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
pi_205164295
En niet opstappen he? Gewoon sorry zeggen en door... hoe geloofwaardig ben je nog. Gewoon een klap in het gezicht van die nabestaanden.

Hebben ze daar wel gekozen burgemeesters? Vast niet...

:')
  maandag 27 juni 2022 @ 20:22:22 #8
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205165203
quote:
6s.gif Op maandag 27 juni 2022 18:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
REDLAND - De burgemeester van het Australische stadje Redland, nabij Brisbane, is met te veel alcohol op achter het stuur gestapt en met haar auto gecrasht. Dat gebeurde vlak nadat zij een ontmoeting had met nabestaanden van slachtoffers van verkeersongevallen veroorzaakt door beschonken bestuurders.

Karen Williams had een lange avond vol lokale politiek én een video-ontmoeting met nabestaanden, onder wie Judy Lindsay die haar dochter Hayley verloor door een dronken bestuurder. Het was de eerste ontmoeting tussen de twee, waarin de burgemeester haar medeleven uitsprak. Maar na de mooie woorden ging de burgemeester door naar een borrel, waar ze zelf veel te diep in het glaasje keek en vervolgens in de auto stapte.

„Ik weet eigenlijk niet hoeveel drankjes ik op had. Ik had meerdere drankjes gedurende een aantal uren”, zei ze. :') |:(

Excuses zijn voor Lindsay niet genoeg. Tegen lokale media vertelde ze dat ze woest is en eist dat de burgemeester aftreedt. Ze verwijt de burgemeester dat zij niet serieus genomen werd. Desondanks denkt de burgemeester er niet aan om op te stappen, ondanks groeiende druk van burgers, politici en zelfs parlementariërs. Ze spreekt haar ’diepe spijt’ uit en wil reflecteren. Maar volgens Lindsay laat het alleen maar zien dat de straffen voor rijden onder invloed te slap zijn.

https://www.telegraaf.nl/(...)-dronken-bestuurders

B:)B :|W het had een vvd er kunnen zijn :r
1988: Burgemeesters Bert Smallenbroek (CDA) van Smallingerland en Sytse Faber (CDA) van Hoogeveen komen in opspraak door problemen met een groep jongeren. De 'eerste burger' van Smallingerland stapt op, de andere blijft.

1994: Burgemeester Hans van Dun (CDA) uit Loon op Zand wordt bekeurd nadat hij onder invloed in de sloot is beland. Hij stapt op.

1994: Burgemeester Ron Barbé (CDA) van Terneuzen biedt zijn excuses aan voor het dronken voorzitten van een vergadering.

1999: Volgens bewoners van Vlieland zou burgemeester Rob van der Mark (PvdA) zich schuldig maken aan openbaar dronkenschap.

2006: Toenmalig burgemeester Helma Ton (GroenLinks) van Blaricum wordt betrapt op het rijden onder invloed van alcohol. Ze beloofde beterschap.

2006: Guusje ter Horst (PvdA) werd in juli als burgemeester van Nijmegen betrapt met een borreltje te veel op.

2010: Bart Meinema (CDA), Cranendonck, raakt in opspraak.
  maandag 27 juni 2022 @ 20:27:50 #9
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205165262
burgemeester Stefan Huisman, Oosterhout bekend drankorgel en losse handjes, vvd
  dinsdag 28 juni 2022 @ 07:11:47 #10
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205167733
Toepasselijke voornaam wel voor een sherry-slurpster.
We have always been at war with Eastasia.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')