Ja daarom, dus dat verhaal over die drank en drugs is een beetje vaag (zeker omdat hij zei nauwelijks drugs te gebruiken) en dus blijft de vraag over hoe hij van zo hoog heeft kunnen vallen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:17 schreef theunderdog het volgende:
Als iemand van .... hoog is gevallen, en je zegt: 'mogelijk drank/drugs', dan is de kans aanzienlijk groot dat je het goed hebt.
Is een beetje als: 'iemand heeft een ongeluk gehad op de snelweg, mogelijk met auto/vrachtwagen'.
Ok. Dat helpt. Dus het zou ook zoiets kunnen zijn als op je dak klimmen (met een tas met bier in je hand) op een warme zwoele nacht en de zonsopgang willen aanschouwen. Als je daar vanaf roetsjt dan kom je makkelijke drie meter verder vanaf de gevel op de straat neer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel, we hebben 2 bronnen: Buurtbewoner Miriam de Vries (zie berichten die ik stuurde) en Tim Hofstra:
[ afbeelding ]
https://m.facebook.com/10(...)t_id=717403739565480
Tim beweert hier het gerucht gehoord te hebben van vrienden die uit dezelfde omgeving komen.
Het kan toch prima dat hij na de valpartij van 4 hoog zwaar gewond is geraakt, ze toch geprobeerd hebben hem te verplaatsen (misschien zelfs in de helikopter) en toen na het overlijden ter plaatse een tentje eromheen hebben gebouwd?quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:13 schreef raptorix het volgende:
Maar de kans dat ze hem ernstig gewond hebben aangetroffen zou me niet verbazen, voor iemand die niet bij kennis is laat men in Amsterdam doorgaans geen Traumaheli landen, zeker niet op zo een lastige lokatie, daarnaast is een ambulance er op deze lokatie binnen enkele minuten. Daarnaast was ook de brandweer erbij.
Goede suggestie. Maar hoezo zou je vanaf het dak wek 3 meter vanaf de gevel op straat neerkomen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ok. Dat helpt. Dus het zou ook zoiets kunnen zijn als op je dak klimmen (met een tas met bier in je hand) op een warme zwoele nacht en de zonsopgang willen aanschouwen. Als je daar vanaf roetsjt dan kom je makkelijke drie meter verder vanaf de gevel op de straat neer.
(Ik fantaseer weer even...)
Omdat een dak vaak schuin is en als je daar vanaf glijdt maak je tevens een horizontale beweging en kom je dus met een boog op de grond terecht. Vergelijk het met een glijbaan.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goede suggestie. Maar hoezo zou je vanaf het dak wek 3 meter vanaf de gevel op straat neerkomen?
Ah, ik snap dat wel. Van sommige zaken wil ik ook precies weten hoe dingen gebeurd zijn. Het leuke is ook dat dat op Fok! hier kan en je zelfs samen dingen kunt uitpluizen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef Elan het volgende:
Pietjepuk is totaal geobsedeerd, de doodsoorzaak is een ongeluk. Klaar.
Maar daar hebben we nu toch een aanwijzing voor vanuit de thread die Pietjepuk gepost had? met die twee posts van Tim er in.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:27 schreef raptorix het volgende:
Maar je klimt daar niet zomaar op een dak, daarnaast was het in de buurt waar hij woont, maar niet zijn eigen woning, dus ik vind het verhaal dat hij gevallen zou zijn van een hoogte niet aannemelijk.
quote:Hij schijnt van een gebouw, 4 hoog, te zijn gevallen.
quote:nee, ongeluk, mogelijk drank / drugs in het spel.
Daar blijkt toch juist uit dat hij niet gesprongen is?quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar daar hebben we nu toch een aanwijzing voor vanuit de thread die Pietjepuk gepost had? met die melding van Tim er in.
[..]
[..]
Maar jij zegt toch dit:quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar blijkt toch juist uit dat hij niet gesprongen is?
En Tim zegt juist dat hij wel gevallen is.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:27 schreef raptorix het volgende:
Maar je klimt daar niet zomaar op een dak, daarnaast was het in de buurt waar hij woont, maar niet zijn eigen woning, dus ik vind het verhaal dat hij gevallen zou zijn van een hoogte niet aannemelijk.
Geïnteresseerd, en met wat goed speurwerk toch al aardig wat ontdekt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef Elan het volgende:
Pietjepuk is totaal geobsedeerd, de doodsoorzaak is een ongeluk. Klaar.
Een reactie van god mag weten wie op Youtube en dat is je bron?quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geïnteresseerd, en met wat goed speurwerk toch al aardig wat ontdekt.
Maar wat dan wel? En hoe weet je dat het niet zijn eigen woning is?quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:27 schreef raptorix het volgende:
Lees nog eens goed, laatste post:quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar jij zegt toch dit:
[..]
En Tim zegt juist dat hij wel gevallen is.
Omdat die terug te halen viel naar van Woustraat 3, komt ook overeen met het glas in lood op zijn IG fotos.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wat dan wel? En hoe weet je dat het niet zijn eigen woning is?
Nee op Facebook heeft diezelfde commenter zijn volledige naam geplaatst. Link heb ik er ook bij gezet. Juist omdat het geen vaag wappieverhaal is lijkt het me aannemelijk. Er is verder 0 reden om het te verzinnen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Een reactie van god mag weten wie op Youtube en dat is je bron?
De gedeelde foto's op Facebook zijn van de Van Woustraat 3?quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat die terug te halen viel naar van Woustraat 3, komt ook overeen met het glas in lood op zijn IG fotos.
Nee dat is de Albert Cuyp, ga je daar 300 meter rechtdoor en dan 200 meter rechtsaf dan kom je bij de van Woustraat 3.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De gedeelde foto's op Facebook zijn van de Van Woustraat 3?
Bron? Mag ook in DM? Heb je KVK gecheckt ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat is de Albert Cuyp, ga je daar 300 meter rechtdoor en dan 200 meter rechtsaf dan kom je bij de van Woustraat 3.
KVK inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bron? Mag ook in DM? Heb je KVK gecheckt ofzo?
Prima speurwerk. Dus jij sluit je aan bij mijn conclusie dat Luuk bij een feestje in de buurt (met wat teveel alcohol op) in het raam is gaan zitten en naar beneden is gevallen?quote:
Nee, want dan had de politie wel getuigen gaan horen en meer onderzoek gedaan, gebeurt elk jaar wel een keer en dat is de procedure.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima speurwerk. Dus jij sluit je aan bij mijn conclusie dat Luuk bij een feestje in de buurt (met wat teveel alcohol op) in het raam is gaan zitten en naar beneden is gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |