Welk nummer is het?quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Want? Even google maps erbij pakken dan.
Ah ik dacht dat 1073 het huisnummer was, maar dat is de postcode.quote:
Het is midden op de markt, dat is dus een straat om de hoek.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Want? Even google maps erbij pakken dan.
Ja dat kan dan toch heel goed? Correspondeert met de postcode.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is midden op de markt, dat is dus een straat om de hoek.
Albert Cuypstraat 180
Bij die melding wordt nummer 262 genoemd.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is midden op de markt, dat is dus een straat om de hoek.
Albert Cuypstraat 180
https://alarmeringen.nl/n(...)at-in-amsterdam.html
quote:Albert Cuypstraat 262, 1073 BR Amsterdam
Dat is ongeveer de lokatie waar het tentje ook staat, nummers zitten daar dicht op elkaar.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bij die melding wordt nummer 262 genoemd.
[..]
https://goo.gl/maps/c7Rs56MpaypFfdsy8quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:32 schreef Tengano het volgende:
Zou vlak bij The Gift shop moeten zijn, maar ik kan dat op die foto niet zien.
Nee, want er is geen horizontale voortbeweging als je vanuit een raam valt. Je valt dus langs de gevel dan en dat tentje staat op de parkeerplaats. Het zou ook nog kunnen dat er op die parkeerplaats iets ongelukkigs is gebeurd; een verkeersongeval oid.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
3 meter is ook wat overdreven. Volgens mij kan je toch wel zover van de muur terecht komen als je van zo'n hoogte valt?
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Is het zeker dat daar hij gesprongen/gevallen is? Kan hij daar bijvoorbeeld niet gefietst hebben en zeer ongelukkig ten val zijn gekomen oid?quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:27 schreef raptorix het volgende:
Dus waarschijnlijk niet gesprongen maar op zijn bek gegaan ofzo.
Dat is bij nummer 180, maar in die melding van die traumahelicopter wordt een ander adres opgegeven.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/c7Rs56MpaypFfdsy8
quote:Albert Cuypstraat 262, 1073 BR Amsterdam
Mwoah vaak ouderen, overigens denk ik trouwens ook geen fiets, meestal meld AT5 dat wel vrij letterlijk, toevallig was er nog een oudere fietser omgekomen dit weekend.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Is het zeker dat daar hij gesprongen/gevallen is? Kan hij daar bijvoorbeeld niet gefietst hebben en zeer ongelukkig ten val zijn gekomen oid?
Uiteraard is de kans dat een 27-jarige bij zoiets om het leven komt, itt een hoogbejaarde, erg klein maar niettemin niet onmogelijk.
Volgens mij meld men niet altijd het exacte adres, zeker als iemand anders de melding doet.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is bij nummer 180, maar in die melding van die traumahelicopter wordt een ander adres opgegeven.
[..]
Nee het is letterlijk een marktstraat die s'nachts leeg is (op wat karren na), de bocht is nog een paar 100 meter daar vandaan.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:44 schreef Tengano het volgende:
Tja, ik ken daar de omgeving niet zo goed, maar met een aantal van die herkenningspunten die op die foto staan, zoals de uithangborden en die klok links moet je het exact nummer en lokatie van die tent met street view vast kunnen stellen. Het lijkt in ieder geval in een soort bocht te zijn.
En kun je ook redelijk nauwkeurig vaststellen hoe ver het midden van die tent van de geval vandaan staat. Want daar lag Luuk dus.
Ik heb liever denk ik daadwerkelijke necrofilie, dan dit. Het eerste is minder schijnheilig.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:51 schreef raptorix het volgende:
Kijken onze volidioot is er weer:
[ twitter ]
Volgens mij weten we niet meer dan dat dat tentje bij nummer 180 staat en er een tragisch ongeluk heeft plaats gevonden. Dat laatste is immers wel naar buiten gebracht. Volgens mij hebben we geen bronnen van mensen die hem om 4:00 midden in die nacht uit de raam hebben zien springen of vallen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Volgens mij hebben we genoeg aanwijzingen dat Luuk zondagochtend door een valpartij van een paar verdiepingen hoog aan de Albert Cuyp om het leven is gekomen. Dit bevestigen ooggetuigen uit de buurt.
Maar het kan toch ook dat de ambulancebroeders die vaak eerst arriveren het lichaam een meter naar links hebben verplaatst voor beademing enzo?quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Klopt, om daar terecht te komen moet je flink op snelheid zijn, gegooid worden of springen. Bij per ongeluk vallen kom je op het voetpad terecht.
Je verplaatst nooit iemand die ernstig gewond is (tenzij de lokatie zelf meer letsel op zou kunnen leveren zoals bij een brand, vallende stenen of andere objecten, instortende gebouwen oid). Dit ivm met ernstig letsel; dingen die gebroken kunnen zijn (nek en rug) en wat je niet kunt zien. Verplaatsing gebeurt alleen als je iemand op de brancard legt en daarna vervoert.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar het kan toch ook dat de ambulancebroeders die vaak eerst arriveren het lichaam een meter naar links hebben verplaatst voor beademing enzo?
Ik las ergens dat hij door een arend uit zijn huis is gepakt, en toen is losgelaten. Geen idee of het waar is.quote:Op maandag 27 juni 2022 23:43 schreef YT123 het volgende:
Ik las ergens een comment dat iemand had gehoord dat hij van vier hoog naar beneden zou zijn gevallen in de vroege ochtend. Geen idee of het waar is.
Jawel, we hebben 2 bronnen: Buurtbewoner Miriam de Vries (zie berichten die ik stuurde) en Tim Hofstra:quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je verplaatst nooit iemand die ernstig gewond is (tenzij de lokatie zelf meer letsel op zou kunnen leveren zoals bij een brand, vallende stenen of andere objecten, instortende gebouwen oid). Dit ivm met ernstig letsel; dingen die gebroken kunnen zijn (nek en rug) en wat je niet kunt zien. Verplaatsing gebeurt alleen als je iemand op de brancard legt en daarna vervoert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |