Ik heb getuige geweest van zes flatspringers in 10 jaar tijd, er is daadwerkelijk nooit paniek, aangezien het vrij duidelijk is dat ze niet meer leven. Omstanders leggen er vaak snel een laken overheen en wachten op de hulpdiensten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken het echt veel te complex jongens.![]()
1. Er is nergens gezegd dat iedereen na het ongeval weer aan het bier ging. @:Raptorix Daar heb je 0 bewijs voor aangedragen.
2. Natuurlijk ga je geen foto's maken (laat staan doorsturen) als je een van je beste vrienden recht voor je op de grond dood ziet gaan. Dan overheerst de paniek.
3. Het is midden in de nacht, dat verklaart waarom eventuele andere omstanders niet in de gelegenheid zijn geweest om er al te veel reuring aan te geven. (Maar er was wel wat reuring, want er zijn foto's geeld op Facebook.)
Inderdaad. Er is nu wel iets meer aandacht voor maar het is vrij logisch dat de valpartij niet uitgebreid door vrienden gedeeld is. En midden in de nacht is er niet zoveel volk op de been verder.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb getuige geweest van zes flatspringers in 10 jaar tijd, er is daadwerkelijk nooit paniek, aangezien het vrij duidelijk is dat ze niet meer leven. Omstanders leggen er vaak snel een laken overheen en wachten op de hulpdiensten.
Hulpdiensten komen dan vaak ook zonder sirene ter plaatse, en deze doden worden over het algemeen ook nooit gemeld in de media of lokale kranten.
Dat het hier toevallig ook een bnner gaat, en er dus wat meer aandacht voor is. Tja.
Het enige wat echt vast staat is dat hij daar in die nacht op de grond op straat lag. De rest erom heen zijn verhalen en zaken van hear say en posts op Facebook. Waarmee ik doverigens niet je speurwerk wil devalueren. En al die snippets lijken in de richting van een val van een gebouw te duiden. Maar dan staat er wat mij betreft nog niet iets vast en is het ook niet zo dat er dan nergens meer een speld is tussen te krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is nu wel iets meer aandacht voor maar het is vrij logisch dat de valpartij niet uitgebreid door vrienden gedeeld is. En midden in de nacht is er niet zoveel volk op de been verder.
Jan Roos lijkt nog de schijn te wekken van een bewuste sprong maar misschien weet men dat zelf wel niet eens zeker en is het gewoon onduidelijk of het om een bewuste zelfmoord gaat.
Dat hij is gevallen staat natuurlijk wel vast.
Alsof mensen reguliere media skippen maar wel roddelpraat van het verhaal voorzienquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja prima Elan. Maar toch denk ik dat je ongelijk hebt. De woorden "feestje", "dronken" en "dakterras" zijn in dit topic namelijk niet gevallen. Dus ik denk echt dat ze het van een andere bron hebben.
Maar je mag gerust andere vergezochte theorieën erin gooien hoor. We hebben foto's van de plek des onheils met een tentje van de politie, we hebben verschillende bronnen die spreken over een val en we hebben een eensluidend verhaal.
Alle gaten die je erin probeert te schieten zijn verder prima te verklaren. Case closed lijkt me.
Prima. Dan geloof je het niet. Roddelpraat is vaak ongeloofwaardig maar dit verhaal klopt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof mensen reguliere media skippen maar wel roddelpraat van het verhaal voorzienhoeveel rechtzaken hebben die wel niet aan hun broek gehad vanwege het verkondigen van leugens??
Als ze slim zijn komen ze hier even meelezen en maken ze er zelf een smeuig verhaal van. Want 'smeuigheid' (in de vorm zoals Jan hem kent) is het enige waar hij bij Roddelpraat/Jan Roos om draait.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:43 schreef Elan het volgende:
Alsof mensen reguliere media skippen maar wel roddelpraat van het verhaal voorzienhoeveel rechtzaken hebben die wel niet aan hun broek gehad vanwege het verkondigen van leugens??
Dat weet je toch helemaal niet?quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima. Dan geloof je het niet. Roddelpraat is vaak ongeloofwaardig maar dit verhaal klopt.
Zie je nou zelf hoe tegenstrijdig dit klinkt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Prima. Dan geloof je het niet. Roddelpraat is vaak ongeloofwaardig maar dit verhaal klopt.
Jawel. Ik ben zelf op basis van goed speurwerk al achter de locatie en de valpartij gekomen. En Dennis levert aanvullende informatie die nog niet in het topic gedeeld was.quote:
Ze zeiden er inderdaad wel bij dat ze dit eigenlijk niet mochten vertellen. Dat maakt het op een bepaalde manier wel geloofwaardiger.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jawel. Ik ben zelf op basis van goed speurwerk al achter de locatie en de valpartij gekomen. En Dennis levert aanvullende informatie die nog niet in het topic gedeeld was.
Meer dan genoeg bewijs dan lijkt mij.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze zeiden er inderdaad wel bij dat ze dit eigenlijk niet mochten vertellen. Dat maakt het op een bepaalde manier wel geloofwaardiger.
Haha oke pietjequote:Op woensdag 29 juni 2022 22:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben zelf op basis van goed speurwerk al achter de locatie en de valpartij gekomen. En Dennis levert aanvullende informatie die nog niet in het topic gedeeld was.
Wat een onzin, ik pinpoint je naar de exacte plek in google maps, en vertel je ook nog eens waar hij zelf woont, maakt mij allemaal niet zoveel uit hoor, het zal me echt een reet roesten wat de oorzaak is.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je leverde zelf inderdaad ook uitstekend aanvullend materiaal. (Wat klopte.) Des te vreemder dat je nu ineens met vage complotterige theorieën komt terwijl het verhaal exact klopt met de reconstructie in het topic.quote:Op donderdag 30 juni 2022 05:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik pinpoint je naar de exacte plek in google maps, en vertel je ook nog eens waar hij zelf woont, maakt mij allemaal niet zoveel uit hoor, het zal me echt een reet roesten wat de oorzaak is.
Dat heb ik al eerder gezegd, als iemand bij een feestje naar beneden dondert, denk je dan niet dat dat enorme hectiek geeft en recherche exact gaat uitzoeken wat er gebeurt is?quote:Op donderdag 30 juni 2022 07:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je leverde zelf inderdaad ook uitstekend aanvullend materiaal. (Wat klopte.) Des te vreemder dat je nu ineens met vage complotterige theorieën komt terwijl het verhaal exact klopt met de reconstructie in het topic.
Nee. En dat is door mij en andere users ook ruimschoots ontkracht. Het was midden in de nacht en het groepje dat hierbij aanwezig was heeft echt geen foto's doorgestuurd uit respect voor het slachtoffer. Oja en er loopt een rechercheonderzoek momenteel aldus een bewoner uit de buurt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 07:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gezegd, als iemand bij een feestje naar beneden dondert, denk je dan niet dat dat enorme hectiek geeft en recherche exact gaat uitzoeken wat er gebeurt is?
Dan had het echt wel groter nieuws geweest hoor, en had de politie gewoon een verklaring naar buiten gebracht, dit gebeurt namelijk elk jaar wel bijna een keer.quote:Op donderdag 30 juni 2022 07:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. En dat is door mij en andere users ook ruimschoots ontkracht. Het was midden in de nacht en het groepje dat hierbij aanwezig was heeft echt geen foto's doorgestuurd uit respect voor het slachtoffer. Oja en er loopt een rechercheonderzoek momenteel aldus een bewoner uit de buurt.
Als jij dat niet genoeg vindt, prima. Maar ik snap daar echt geen bal van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |