quote:Engelse nasynchronisatie is doorgaans tenenkrommend slecht.
Op zaterdag 21 juni 2003 11:51 schreef Eikelbijter het volgende:[..]
Is het waard om de regio 1 versie te halen met de Japanse audio track? Of is die toch bagger....
Ze lezen vaak gewoon de ondertiteling voor. Dat zijn dus teksten die er in geschreven vorm prima uitzien, maar in uitgesproken vorm lijkt het helemaal nergens naar.
En Engelse/Amerikaanse nasynchronisatie is nagenoeg altijd extreem low-budget en dat hoor je ook wel. Wordt ook doorgaans veel te overdreven gedaan.
Maar, ik moet zeggen dat de nasynchronisatie van Animatrix een van de betere is. (hoewel je nog wel hoort dat 't niet 100% is)
Eigenlijk vond ik alles wel leuk, er waren wel een paar "iets minder", maar niks onaangenaam om te zien. Ik snap de mensen die het bagger vinden dan ook niet echt
quote:Dat was die waarin ze een machine gevoelens geven, toch?
Op maandag 3 november 2003 13:04 schreef Heliospan het volgende:
Matriculated vond ik het beste... wat ongelovelijk mooi.
* DePeer vond die ook erg mooi
Begint hij bij dat gevecht tussen 2 mensen, een vrouw en een man in een Chinese kamer met zwaarden waar ze elkaar uitkleden? klopt dat? zoniet, welke episode is dit dan?
quote:Die heet 'Final Flight of the Osiris', maar dat is niet het eerste deel van een serie. Het zijn gewoon 8 losse verhalen (gebaseerd op het Matrix-gebeuren
Op donderdag 6 november 2003 23:30 schreef DSKdotCOM het volgende:
Animatrix.... de allereerste episode, het begin van de hele serie... hoe begint hij??Begint hij bij dat gevecht tussen 2 mensen, een vrouw en een man in een Chinese kamer met zwaarden waar ze elkaar uitkleden? klopt dat? zoniet, welke episode is dit dan?
Maar wel het eerste verhaal dus
quote:Da's wel de eerste op de DVD, maar de volgorde van de episodes is niet belangrijk
Op donderdag 6 november 2003 23:30 schreef DSKdotCOM het volgende:
Animatrix.... de allereerste episode, het begin van de hele serie... hoe begint hij??Begint hij bij dat gevecht tussen 2 mensen, een vrouw en een man in een Chinese kamer met zwaarden waar ze elkaar uitkleden? klopt dat? zoniet, welke episode is dit dan?
als dat zo is kan deze ik rustig kijken
quote:Er is wel Second Renainssance I en II. Die wel in de goede volgorde kijken
Op donderdag 6 november 2003 23:39 schreef DSKdotCOM het volgende:
dus het maakt niet uit welke ik kijk...het verpest dus niets van het verhaal dat ik ga volgen.......
als dat zo is kan deze ik rustig kijken
quote:Of je het gaat volgen is een tweede..
Op donderdag 6 november 2003 23:39 schreef DSKdotCOM het volgende:
dus het maakt niet uit welke ik kijk...het verpest dus niets van het verhaal dat ik ga volgen.......
quote:The 2nd Renaissance is inderdaad één van de betere en zou best als feature-film gereleased mogen worden. Maar ik neem wel aan dat je beide parts bedoeld? En ik blijf het wazig vinden dat ze "Osiris" niet gewoon gefilmt hebben als intro van Reloaded.
Op vrijdag 14 november 2003 15:40 schreef Retro het volgende:
Ze zouden een full-length movie van The Second Renaissance moeten maken, zeg maar als prologue van The Matrix trilogie.. dát zou pas een geweldige film worden.
Had het begin van Reloaded wat beter gemaakt vind ik (maar goed dan had eigenlijk ook de samenvatting van level 1 van Enter the Matrix daar aan vooraf moeten gaan...
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 15:40 schreef Retro het volgende:
Ze zouden een full-length movie van The Second Renaissance moeten maken, zeg maar als prologue van The Matrix trilogie.. dát zou pas een geweldige film worden.
quote:Het was ook bedoeld voor de echte fans om een betere voorbereiding te krijgen voor Reloaded. Een leuke directe connectie tussen de animatrix, de game en de film, vind ik.
Op vrijdag 14 november 2003 15:56 schreef Alien-Intruder het volgende:[..]
En ik blijf het wazig vinden dat ze "Osiris" niet gewoon gefilmt hebben als intro van Reloaded.
Had het begin van Reloaded wat beter gemaakt vind ik (maar goed dan had eigenlijk ook de samenvatting van level 1 van Enter the Matrix daar aan vooraf moeten gaan...
quote:Wel leuk om te lezen dat de meningen zo verdeelt zijn over welke eps er nu wél en niet leuk zijn. Ik vind 2nd Renaissance en Beyond verreweg het mooist. Persoonlijk vind ik World Record het minst van allemaal, maar dat is meer omdat de animatie stijl me niet zo aanspreekt.
Op zaterdag 15 november 2003 01:05 schreef Gamedemon het volgende:
ik vond beyond onzettend cool...Een bug in the matrix schitterend!
kvond matriculated de minst leuke...
quote:kvond world record ook niet zo leuk...detective story is opzich ook wel wijs...maar beyond is mijn favo samen met renaince en osiris
Op zaterdag 15 november 2003 17:08 schreef Retro het volgende:[..]
Wel leuk om te lezen dat de meningen zo verdeelt zijn over welke eps er nu wél en niet leuk zijn. Ik vind 2nd Renaissance en Beyond verreweg het mooist. Persoonlijk vind ik World Record het minst van allemaal, maar dat is meer omdat de animatie stijl me niet zo aanspreekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |