abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12689279
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 11:51 schreef Eikelbijter het volgende:

[..]

Is het waard om de regio 1 versie te halen met de Japanse audio track? Of is die toch bagger....

Engelse nasynchronisatie is doorgaans tenenkrommend slecht.

Ze lezen vaak gewoon de ondertiteling voor. Dat zijn dus teksten die er in geschreven vorm prima uitzien, maar in uitgesproken vorm lijkt het helemaal nergens naar.

En Engelse/Amerikaanse nasynchronisatie is nagenoeg altijd extreem low-budget en dat hoor je ook wel. Wordt ook doorgaans veel te overdreven gedaan.

Maar, ik moet zeggen dat de nasynchronisatie van Animatrix een van de betere is. (hoewel je nog wel hoort dat 't niet 100% is)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_14342829
Matriculated vond ik het beste... wat ongelovelijk mooi .

Eigenlijk vond ik alles wel leuk, er waren wel een paar "iets minder", maar niks onaangenaam om te zien. Ik snap de mensen die het bagger vinden dan ook niet echt

dinsdag 4 november 2003 @ 13:49:47 #153
69609 DePeer
Leve de postbank! Hoera! Hoera
pi_14373669
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:04 schreef Heliospan het volgende:
Matriculated vond ik het beste... wat ongelovelijk mooi .
Dat was die waarin ze een machine gevoelens geven, toch?
(en waar ie z'n 'hoofd' door dat Looney Tunes ding steekt )

* DePeer vond die ook erg mooi

Dat is nou de kracht van de Postbank. Grrrauw!
pi_14446151
Animatrix.... de allereerste episode, het begin van de hele serie... hoe begint hij??

Begint hij bij dat gevecht tussen 2 mensen, een vrouw en een man in een Chinese kamer met zwaarden waar ze elkaar uitkleden? klopt dat? zoniet, welke episode is dit dan?

Money Talks but all mine ever says is goodbye
  donderdag 6 november 2003 @ 23:30:31 #155
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_14446156
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:30 schreef DSKdotCOM het volgende:
Animatrix.... de allereerste episode, het begin van de hele serie... hoe begint hij??

Begint hij bij dat gevecht tussen 2 mensen, een vrouw en een man in een Chinese kamer met zwaarden waar ze elkaar uitkleden? klopt dat? zoniet, welke episode is dit dan?

Die heet 'Final Flight of the Osiris', maar dat is niet het eerste deel van een serie. Het zijn gewoon 8 losse verhalen (gebaseerd op het Matrix-gebeuren )

Maar wel het eerste verhaal dus

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  Donald Duck held donderdag 6 november 2003 @ 23:31:43 #156
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_14446200
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:30 schreef DSKdotCOM het volgende:

Da's wel de eerste op de DVD, maar de volgorde van de episodes is niet belangrijk
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_14446519
dus het maakt niet uit welke ik kijk...het verpest dus niets van het verhaal dat ik ga volgen.......

als dat zo is kan deze ik rustig kijken

Donald Duck held donderdag 6 november 2003 @ 23:40:40 #158
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_14446552
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:39 schreef DSKdotCOM het volgende:
dus het maakt niet uit welke ik kijk...het verpest dus niets van het verhaal dat ik ga volgen.......

als dat zo is kan deze ik rustig kijken

Er is wel Second Renainssance I en II. Die wel in de goede volgorde kijken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 6 november 2003 @ 23:41:46 #159
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_14446593
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:39 schreef DSKdotCOM het volgende:
Of je het gaat volgen is een tweede.. (je weet toch wel een béétje waar het over gaat? )
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_14447098
het gaat mij meer om dat ik dus niet in de verkeerde volgorde gaat zitten kijken.....maar dat doe ik op deze manier dus niet
  vrijdag 14 november 2003 @ 15:40:06 #161
20023 Retro
studio bruxelles
pi_14634823
Ze zouden een full-length movie van The Second Renaissance moeten maken, zeg maar als prologue van The Matrix trilogie.. dát zou pas een geweldige film worden.
  vrijdag 14 november 2003 @ 15:56:12 #162
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_14635416
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 15:40 schreef Retro het volgende:
Ze zouden een full-length movie van The Second Renaissance moeten maken, zeg maar als prologue van The Matrix trilogie.. dát zou pas een geweldige film worden.
The 2nd Renaissance is inderdaad één van de betere en zou best als feature-film gereleased mogen worden. Maar ik neem wel aan dat je beide parts bedoeld? En ik blijf het wazig vinden dat ze "Osiris" niet gewoon gefilmt hebben als intro van Reloaded.

Had het begin van Reloaded wat beter gemaakt vind ik (maar goed dan had eigenlijk ook de samenvatting van level 1 van Enter the Matrix daar aan vooraf moeten gaan...

I need TP, TP for my Bunghole....
  vrijdag 14 november 2003 @ 23:53:38 #163
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_14647606
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 15:40 schreef Retro het volgende:
The Internets, I needs it..
pi_14647669
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 15:56 schreef Alien-Intruder het volgende:

[..]

En ik blijf het wazig vinden dat ze "Osiris" niet gewoon gefilmt hebben als intro van Reloaded.

Had het begin van Reloaded wat beter gemaakt vind ik (maar goed dan had eigenlijk ook de samenvatting van level 1 van Enter the Matrix daar aan vooraf moeten gaan...

Het was ook bedoeld voor de echte fans om een betere voorbereiding te krijgen voor Reloaded. Een leuke directe connectie tussen de animatrix, de game en de film, vind ik.
pi_14649209
ik vond beyond onzettend cool...Een bug in the matrix schitterend!
kvond matriculated de minst leuke...
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 15 november 2003 @ 17:08:40 #166
20023 Retro
studio bruxelles
pi_14658584
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 01:05 schreef Gamedemon het volgende:
ik vond beyond onzettend cool...Een bug in the matrix schitterend!
kvond matriculated de minst leuke...
Wel leuk om te lezen dat de meningen zo verdeelt zijn over welke eps er nu wél en niet leuk zijn. Ik vind 2nd Renaissance en Beyond verreweg het mooist. Persoonlijk vind ik World Record het minst van allemaal, maar dat is meer omdat de animatie stijl me niet zo aanspreekt.
pi_14659023
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 17:08 schreef Retro het volgende:

[..]

Wel leuk om te lezen dat de meningen zo verdeelt zijn over welke eps er nu wél en niet leuk zijn. Ik vind 2nd Renaissance en Beyond verreweg het mooist. Persoonlijk vind ik World Record het minst van allemaal, maar dat is meer omdat de animatie stijl me niet zo aanspreekt.

kvond world record ook niet zo leuk...detective story is opzich ook wel wijs...maar beyond is mijn favo samen met renaince en osiris
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')