abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2003 @ 13:24:40 #101
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_10850115
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 12:10 schreef Fokkie het volgende:
Pre-ordering rules
Hoezo? Dan duurt het nog altijd een paar dagen voordat je 'm in huis hebt. Dan heb je 'm tegelijk met de Nederlandse release, maar zonder subtitles enz.
What's the speed of Dark?
  dinsdag 3 juni 2003 @ 13:29:30 #102
136 V.
Like tears in rain...
pi_10850268
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 02:15 schreef Mr.Noodle het volgende:Heel leuk trouwens als je nog naar The Matrix Reloaded gaat, want dan dan ga je de verwijzingen zien naar The Animatrix. En dat is wel weer iets leuks als je dan in de bios zit
Wat nog leuker is als je naar Reloaded gaat, is dat Last Flight daarvoor wordt vertoond, op groot scherm, en dat dat chronologisch ook zo hoort te gebeuren, omdat Reloaded DIRECT voortborduurt op Osiris.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 3 juni 2003 @ 14:59:08 #103
27648 Weakling
available in strong mint
pi_10852709
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 13:29 schreef Verbal het volgende:

[..]

Wat nog leuker is als je naar Reloaded gaat, is dat Last Flight daarvoor wordt vertoond, op groot scherm, en dat dat chronologisch ook zo hoort te gebeuren, omdat Reloaded DIRECT voortborduurt op Osiris.

V.

Helaas niet in de bios waar ik geweest ben ... maar goed ... heb inmiddels de Osiris Animatrix toch kunnen zien ... lekker filmpje
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Games dinsdag 3 juni 2003 @ 15:00:34 #104
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_10852749
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 13:29 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.

Waarom kreeg ik alleen maar de trailer van Terminator 3 te zien
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 3 juni 2003 @ 16:03:45 #105
47736 LunaChick
"Brains, Bitch, Best"
pi_10853912
Zondag de 9 Animatrix filmpjes gezien en.....WAT ZIJN ZE GOEOEOEOEOEOED!

allemaal naar de beter gesorteerde videotheek en huren die DVD. Ik ben sinds tijden niet zo uit mijn dak geweest van een film, driewerf wow.

"Now we've only done one of the five basic torture groups. We've done blunt, but that still leaves sharp, cold, hot, and loud. Have a preference?"
  dinsdag 3 juni 2003 @ 19:58:38 #106
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_10860925
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 18:40 schreef SunChaser het volgende:
Op vrijdag 6 en zaterdag 7 juni vertonen vier bioscopen eenmalig de negen animatie-films van "The Animatrix".
Yeah right......

Dinsdag 10 Juni 2003 19:40 The Animatrix Pathé Eindhoven.

Hoef ik tenminste niet dat takke-eind naar A'dam toe.

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_10899018
quote:
Alst goed is pleurt Play.com hem vandaag op de post voor me
Pre-ordering rules
Ik had m al op 3 juni ? (ook een pre-order bij play)

Heb m gister gezien, alle 9 filmpjes zijn GOED !

(al zijn 2nd Renaissance pt 1 & 2 het beste IMO)

Kan iemand mij alleen uitleggen wat er nou precies gebeurde bij ''World Record'' ?? Die snapte ik niet helemaal...

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 5 juni 2003 @ 10:23:52 #108
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_10899050
Vorige week gezien, maar ik was er eerlijk gezegd meer van onder de indruk dan van Reloaded. Mooie verhalen en prachtige artwork.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_10900977
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Kan iemand mij alleen uitleggen wat er nou precies gebeurde bij ''World Record'' ?? Die snapte ik niet helemaal...

Volgens mij levert die hardloper zo'n grote inspanning om als eerst te finishen, dat hij voorbij de 'wetten van de natuur' gaat wat snelheid/kracht betreft ... en krijgt zo een kleine 'glimpse' van The Matrix te zien. Je ziet ook mensen (agents?) die hem willen stoppen, omdat hij anders uit de Matrix geraakt. Hij finisht wel als eerste maar houdt er (volgens mij) een grote blessure aan over ... daarom hoor je een agent (?) ook zeggen aan het einde dat hij nu 'beroemd' is en het daarom niet erg is dat hij geen prestaties meer kan leveren. Dan zie je die sporter in die rolstoel zitten, hij weet dat 'ie iets (buitenkant Matrix) gezien heeft en wil daar meer van maar beseft dat dat nooit meer zal lukken omdat hij niet meer kan lopen.
pi_10901832
quote:
Dan zie je die sporter in die rolstoel zitten, hij weet dat 'ie iets (buitenkant Matrix) gezien heeft en wil daar meer van maar beseft dat dat nooit meer zal lukken omdat hij niet meer kan lopen.
Maar hij staat juist op uit zijn rolstoel aan het einde.... ?

Nou ja, ik snap het nu meer iig, ik had niet door dat die door die krachtinspanning uit the Matrix kwam...

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_10902257
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar hij staat juist op uit zijn rolstoel aan het einde.... ?

Nou ja, ik snap het nu meer iig, ik had niet door dat die door die krachtinspanning uit the Matrix kwam...

Hij staat op, je ziet hem reiken naar "iets", datgene wat hij tijdens de wedstrijd meemaakte ... hij wil weten wat het is. Niet wetende dat het een soort opening in de Matrix was. Hij kan het niet 'plaatsen'/begrijpen, en zal het ook nooit meer meemaken ivm z'n blessure.

Dit is mijn interpretatie ...

pi_10903550
Zelf heb ik "The Animatrix" ook al gezien als DVDRip. Ik moet zeggen dat ik hem echt geweldig vind. Zaterdag gaat ik hem in de Bios bekijken en heb er wel veel zin in. Eerst ff naar Reloaded (voor de 2e keer) en helemaal los.

Woensdag de DVD Release . Kan haast niet wachten. Waarschijnlijk haal ik de gegene met de soundtrack erbij

Life's a bitch
pi_10928089
Ik heb ze nu alle 9 gezien. Echt heel mooi moet ik zeggen, sommige waren echt geweldig gedaan!
pi_11016060
Sjees wat een bout film zeg!! Alleen het eerste filmpje vonk wel leuk....

K heb nog nog nooit een film zo erg als tijdverlies gezien!

pi_11127100
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 20:04 schreef Rekkie het volgende:
Sjees wat een bout film zeg!! Alleen het eerste filmpje vonk wel leuk....

K heb nog nog nooit een film zo erg als tijdverlies gezien!

Wij moeten eens een avondje Anime-marathon organiseren
pi_11127289
'k heb onlangs de dvd (rip) gezien.

En alleen "The Final Flight of the Osiris", "A Detective Story", "Kid's Story" en "Beyond" vond ik goed.

De rest was redelijk tot slecht, waarbij "Program" het hardst zoog. En bij de second Renaissance was de animatie van magere kwaliteit...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_11137320
Ik heb dit eerder ge'post maar nog geen antwoord gehad, iemand?
quote:
Ik zoek een nummer uit de film The Animatrix, en dan het sub-filmpje "Beyond".
Dat is dat gedeelte dat die meid in dat 'spook-gebied' rondloopt en een 'veertje' vastpakt, dat vervolgens verandert in een duif ... ze gaat dan liggen en je ziet andere jongens springen en lol trappen.
Het is een mooi rustig elektronisch/gitaar-achtig nummer ... iemand een idee?
  maandag 16 juni 2003 @ 17:04:21 #118
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_11146919
quote:
Op maandag 16 juni 2003 10:54 schreef michiel- het volgende:
Ik heb dit eerder ge'post maar nog geen antwoord gehad, iemand?
[..]
Mijn excuses, ik was het helemaal vergeten.

Het nummer is:

Death in Vegas - Hands Around My Throat

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_11147702
quote:
Op zondag 15 juni 2003 19:00 schreef LiToKi het volgende:

[..]

Wij moeten eens een avondje Anime-marathon organiseren

And why is that?
pi_11153319
quote:
Op maandag 16 juni 2003 17:31 schreef Rekkie het volgende:

[..]

And why is that?

Omdat Animé cool is. En dat zal je weten ook... Al moeten we 't door je neusgaten naar binnen stouwen
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_11154233
Anime rulez...

Animatrix zelf is echter te slecht voor woorden. Ik geef nog net een 3. Alleen de openingsscene is goed. En die scene waarin fouten in de matrix ontdekt zijn is wel grappig.

pi_11154313
quote:
Op maandag 16 juni 2003 21:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Omdat Animé cool is. En dat zal je weten ook... Al moeten we 't door je neusgaten naar binnen stouwen

Wahahaha .... Nee niet doen das regelrechte marteling

kan er niets aan doen, maar ik vind alleen het eerste filmpje leuk

pi_11154385
Ik vond ongeveer de helft van de Animatrix leuk, sommige filmpjes waren te vaag (en ik ben wat vage anime gewend) (marticulated), of gewoon niet leuk (program, world record, detective story).

De rest vond ik daarentegen wel gaaf, vooral the second reconaissance, hoe groot die plot holes daar ook zijn

pi_11155596
Ik vind de matrix films allemaal goed, maar de animatrix vond ik toch wat tegenvallen. Ik had veel van de dvd verwacht maar de filmpjes die je kan downloaden zijn ook eigelijk de enige goeie filmpjes.
There's a frood who really knows where his towel is.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 00:10:49 #125
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_11157683
heb animatrix gezien echt geweldig.. elk verhaal in een compleet andere style geanimeerd. heel vet. ik vond 'A detective story wel het meest relaxed.. echt heel bruut gedaan. maar ook 'world record' en 'program' waren meesterlijk artistiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')