abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2003 @ 13:14:02 #51
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_9578829
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:24 schreef victorinox het volgende:
[edit]
En die link komt natuurlijk van deze fantastische site: www.bullettime.nl
[/edit]
(Maar niet dat ik iets met die site te maken heb ofzo )
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zaterdag 5 april 2003 @ 18:26:24 #52
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_9603959
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:50 schreef Fliepke het volgende:
Woei, leuk filmpje die van 117 mb.
detective story, maar hoe kan deze nu uit zijn, zonder dat hij op de officiele site staat?
Hij staat inmiddels ook gewoon op de officiële site hoor
Ik heb hem net gezien en vond het de coolste episode tot nu toe. Erg mooi getekend ook.

Die DVD komt zeker in mijn collectie

pi_9625455
Ik heb ze vandaag alledrie gedownload, de grote versies uiteraard, en gekeken. Allemaal erg goed, stuk voor stuk. De laatste was wel het coolst, al is het maar omdat ie bekende aanvoelende stukjes uit de eerste film combineerde met film noir gumshoe detective werk.. Cooool...
  donderdag 17 april 2003 @ 21:42:37 #54
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_9847933
Eventjes voor alle mensen die dit nog niet weten:

Één van de animatrix filmpjes "The Final Flight Of The Osiris" (deel 9?) krijg je als voorfilmpje te zien bij Dreamcather.
De personen in dit filmpje zien er af en toe akelig echt uit.
Een aanrader.

[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 18-04-2003 01:00]

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  donderdag 17 april 2003 @ 22:06:07 #55
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_9848494
quote:
Op donderdag 17 april 2003 21:42 schreef victorinox het volgende:

Één van de animatrix filmpjes "The Final Flight Of The Osiris" (ik weet niet welk deel dit is, maar iig niet één van de eerste vier) krijg je als voorfilmpje te zien bij Dreamcather.
Een aanrader.

Idd. (net terug van Dreamcatcher) toch is het echt jammer dat deze maar 10 min. duurt. (einde was ook te dramatisch ) Kan niet wachten op Reloaded.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_9939826
quote:
Op donderdag 17 april 2003 21:42 schreef victorinox het volgende:

Één van de animatrix filmpjes "The Final Flight Of The Osiris" (deel 9?) krijg je als voorfilmpje te zien bij Dreamcather.
Een aanrader.

Gister bij Dreamcather gezien, en inderdaad, ook stukje animatrix! OMG wat zag dat er gruwlijk echt uit zeg! Gelijk even opgezocht op www.theanimatrix.com, maar daar zijn de eps niet volledig te downloaden? In ieder geval niet dat deel uit de bios Helaas.

Die zou ik graag willen hebben.

dinsdag 22 april 2003 @ 17:51:26 #57
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_9940110
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 17:37 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Gister bij Dreamcather gezien, en inderdaad, ook stukje animatrix! OMG wat zag dat er gruwlijk echt uit zeg! Gelijk even opgezocht op www.theanimatrix.com, maar daar zijn de eps niet volledig te downloaden? In ieder geval niet dat deel uit de bios Helaas.

Op de site komen alleen de eerste 4 episodes. Om alle afleveringen te kunnen zien, moet je de DVD kopen die in juni uit komt.
pi_9941544
quote:

[..]

Gemaakt door Square USA (Squaresoft, makers van Final Fantasy).

Zag er idd waanzinnig uit.

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  woensdag 23 april 2003 @ 17:22:54 #59
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_9964584
quote:

[..]

Die billen van die meid!
GEIL!!!!!
  donderdag 24 april 2003 @ 05:33:43 #60
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_9976399
Whoa!!!!

Vooral van The Second Renaissance ben ik erg onder de indruk...

*DVD op verlanglijstje zet en slapie doet*

The Internets, I needs it..
  donderdag 24 april 2003 @ 07:01:10 #61
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_9976455
quote:
Op donderdag 24 april 2003 05:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
Whoa!!!!

Vooral van The Second Renaissance ben ik erg onder de indruk...

*DVD op verlanglijstje zet en slapie doet*

Reeds gepre-ordered

11 pond 99 (¤ 17,35) bij Play.com

"Van voor naar achter, van links naar TON"
  donderdag 24 april 2003 @ 12:46:24 #62
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_9981031
quote:
Op donderdag 24 april 2003 07:01 schreef Fokkie het volgende:

[..]

Reeds gepre-ordered

11 pond 99 (¤ 17,35) bij Play.com

Even kijken...
The Internets, I needs it..
  zondag 27 april 2003 @ 19:40:12 #63
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_10050890
quote:

[..]

op www.ign.com staat een stukje
inderdaad gruwelijk mooi. Over 2 jaar zien de computerspellen er ook zo uit
  zondag 27 april 2003 @ 19:45:00 #64
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_10050989
quote:
Op zondag 27 april 2003 19:40 schreef err het volgende:

[..]

op www.ign.com staat een stukje
inderdaad gruwelijk mooi. Over 2 jaar zien de computerspellen er ook zo uit

Kun je een directe link geven?

* victorinox krijgt hem niet gevonden.

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_10064803
echt een waanzinnig mooi geanimeerd stukje film

ik had deze ook gezien voor dreamcatcher

hier staat een klein filmpje

http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?channel_id=72&article_id=385095&adtag=network%3Dign%26site%3Ddvdviewer%26pagetype%3Darticle&page_title=The+Final+Flight+of+the+Osiris

onder
  zaterdag 3 mei 2003 @ 01:53:44 #66
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_10173151
Ik heb hem vandaag 2 keer in zijn geheel gezien (alle 9 filmpjes dus). Zoals te verwachten zijn sommige filmpjes leuker en beter dan de andere, maar over het algemeen gezien is het een coole verzameling.

.
.
.
Vanaf hier kunnen eventueel spoilers staan
.
.
.

Het eerste filmpje is, in de versie die ik gezien heb, Flight of the Osiris. Ik vind het zelf de coolste van allemaal. Niet alleen erg, heel erg mooi geanimeerd maar ook nog eens een coole achtervolging en coole actie.

Daarna kwamen The Second Renaissance Part I & II. Deze waren vooral erg cool, omdat ze de geschiedenis van voor The Matrix schetsen.

Program, het 2e filmpje wat op de site kwam te staan, kende ik dus al en ik vind het van allemaal één van de minste. Ik hou niet zo van de stijl waarin het getekend is en het verhaaltje is ook niet zo boeiend.

A Detective Story, het filmpje van april, daarentegen was wel heel erg cool. Van de getekende filmpjes was deze veruit het mooist. Prachtige grauwe stijl en ook nog een cool verhaaltje.

Beyond vond ik wel geinig, vooral omdat het een klein aspect van The Matrix belicht. Het gaat namelijk over een huis in The Matrix, wat behekst zou zijn en een aantal kinderen zijn daarin aan het spelen. De weten van de zwaartekracht gelden er namelijk niet zoals in de rest van de wereld. Dit wordt veroorzaakt door een fout in The Matrix.

Matriculated begint wel cool, met een achtervolging en gevechtscene, maar daarna zodra ze ingeplugd worden in The Matrix gaat het mis. Het wordt erg vreemd, waar ik normaal niet zo'n probleem mee heb, maar bij animatie films kijk ik daar tog wat anders tegen aan, juist omdat het bij animatie zo makkelijk is. In de animatiewereld zijn bijna geen grenzen aan wat je kunt laten gebeuren. Het draait te weinig meer in dit filmpje om de inhoud, maar te veel om de vorm. Ik kreeg egt het idee dat de makers wilden laten zien: "Kijk eens wat we allemaal kunnen maken, cool he?". Dat vond ik wel een beetje jammer.

World Record was ook één van de minderen. Het verhaal was wel aardig, maar de tekenstijl beviel me niet egt.

Kid's Story's stijl van teken vond ik erg cool, die "blurry" effecten enzo. Ook was dit qua tekenstijl erg realistisch. Het verhaaltje was ook wel cool.

.
.
.
End spoilers

Weet iemand toevallig of de makers van A Detective Story nog meer filmpjes (of feature length films) gemaakt hebben Lijkt mij wel cool om er meer van te zien, want ik vond die stijl tog wel erg cool.

zaterdag 3 mei 2003 @ 11:27:09 #67
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_10175148
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 01:53 schreef Gorro het volgende:
Ik heb hem vandaag 2 keer in zijn geheel gezien (alle 9 filmpjes dus).
Waar heb je deze filmpjes gezien?

Is de DVD dan al uit, of heb je ze gedownd?

IMDb Vote History
  zaterdag 3 mei 2003 @ 11:40:40 #68
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_10175337
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 11:27 schreef victorinox het volgende:

[..]

Waar heb je deze filmpjes gezien?

Is de DVD dan al uit, of heb je ze gedownd?

De DVDrip is uit sinds gisteren

Nu nog wachten tot hij egt op DVD uit is, want die ga ik zeker kopen.

zaterdag 3 mei 2003 @ 23:22:27 #69
28775 QazzaQ
Ik ben een kroet
pi_10188228
jeeee, kheb de svcd net binnen, hijs echt vet. hijs staat trouwens in -edit-; maar goed echt de moeite waard!!

[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 06-05-2003 10:43]

I see the way you look at him. I'm a man, too, you know? I go pee pee standing up.
pi_10188309
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:48 schreef NgInE het volgende:

[..]

wacht maar totdat de makers van Ninja Scroll en Trigun hun aflevering gaan doen!!!

Ninja scroll zuigt dikke stront. Is alleen gehyped vanwege het geweld, maar grafisch zuigt 'ie... En qua geluid ook, trouwens. En Trigun stelt ook niet zoveel voor, eik.

Dat bedrijf heeft trouwens nooit echte hoogstaande series of films gemaakt. En al helemaal niet op grafisch vlak.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 10:04:37 #71
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_10239747
Vandaag komt THE SECOND RENAISSANCE: PART TWO uit. Ben benieuwd.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_10257455
omg, hij is uit en ik heb hem dus net gezien.

omg... deze aflevering is best wel ziek, begin opeens een vage haat te krijge voor die fictieve "machines" die in de matrix, de wereld hebben overgenomen.

brrr, hopelijk brengt reloaded wat PAYBACK TIME met zich mee.

hier zijn de directe links om te downloaden (rechtermuisknop, save as(opslaan als)

grote versie 640x272:
http://progressive1.stream.aol.com/wb/gl/wbonline/progressive/thematrix/us/med/2R2_640_dl.mov

medium versie 480x204:
http://progressive1.stream.aol.com/wb/gl/wbonline/progressive/thematrix/us/med/2R2_480_dl.mov

pi_10258481
Btw, bij die full scale war die je in deze aflevering ziet moest ik wel opeens denken aan het spel C&C Tiberian Sun, en het gedeelte van die clone war in star wars ep2
  dinsdag 6 mei 2003 @ 22:39:51 #74
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_10259376
Neo vertelde in the Matrix dat de zon toch was opgeblazen zodat de robots/computers geen energie bron zouden hebben? Ben confused want in deze afl. zag je hoe mensen een rookgordijn maakte die geen zonlicht doorlaat. (of ik lette niet goed op )
  dinsdag 6 mei 2003 @ 22:43:38 #75
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_10259482
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Neo vertelde in the Matrix dat de zon toch was opgeblazen zodat de robots/computers geen energie bron zouden hebben? Ben confused want in deze afl. zag je hoe mensen een rookgordijn maakte die geen zonlicht doorlaat. (of ik lette niet goed op )
Morpheus vertelt dat ze niet weten wie er begonnen is maar dat "it was man who scorched the skies" ofzoiets, dus dat klopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')