Ja preciesquote:Op maandag 27 juni 2022 11:40 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wil ook al een maand verlengen
Geen prioriteit blijkbaar lol
Kan niet, sigaartje. Al een hele tijd niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:50 schreef -Sigaartje het volgende:
Je kunt toch gewoon kopen? Als ik een abo wil, is met een b, geen twee, betaal ik gewoon en is het gewoon geregeld.
Klop dan aan bij je tante. @yvonnequote:Op maandag 27 juni 2022 11:51 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Kan niet, sigaartje. Al een hele tijd niet.
Wat?quote:Op maandag 27 juni 2022 11:57 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Klop dan aan bij je tante. @:Yvonne
No necesito conversar, amigoquote:
Maar hoe gaat dat verlengen dan? Dat is toch gewoon bijbetalten? Hoe gaat het mis dan?quote:Op maandag 27 juni 2022 11:40 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wil ook al een maand verlengen
Geen prioriteit blijkbaar lol
FATALITYquote:Op maandag 27 juni 2022 13:22 schreef puzziepie het volgende:
Wat een kinderachtige post . je begint over je aflopende abo , en vervolgens gaat het verhaal over degene waar je je abo van hebt gekregen, kom je met een smoes verhaal dat diegene het wel kan missen want ebay bla bla .
Je maakt hier speciaal een topic voor aan. Je had diegene ook simpel kunnen bedanken uit beleefdheid ,en wanneer je abo klaar is verder gaan met je leven. Erg zwak dit.
Moet jij weten. Als je het verhaal kende reageerde je niet zo dom.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:22 schreef puzziepie het volgende:
Wat een kinderachtige post . je begint over je aflopende abo , en vervolgens gaat het verhaal over degene waar je je abo van hebt gekregen, kom je met een smoes verhaal dat diegene het wel kan missen want ebay bla bla .
Je maakt hier speciaal een topic voor aan. Je had diegene ook simpel kunnen bedanken uit beleefdheid ,en wanneer je abo klaar is verder gaan met je leven. Erg zwak dit.
Dat gaat ons helemaal niet aan , Dat is iets tussen jou en die persoon. Dat je dat op deze manier doet is gewoon slap.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Moet jij weten. Als je het verhaal kende reageerde je niet zo dom.
Ben ook slap geworden door die tekst van jou net.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gaat ons helemaal niet aan , Dat is iets tussen jou en die persoon. Dat je dat op deze manier doet is gewoon slap.
Vind ik ook, hachelijke vent is hetquote:Op maandag 27 juni 2022 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gaat ons helemaal niet aan , Dat is iets tussen jou en die persoon. Dat je dat op deze manier doet is gewoon slap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |