Ja en ben ook gek van vampierenfilmsquote:
quote:Op zondag 26 juni 2022 01:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja en ben ook gek van vampierenfilms![]()
slaap ze!quote:
Dit is echt de bazigste shit die ik in tijden heb gehoordquote:
lekkere stemquote:
Best goedquote:
1 van mn grijsgedraaide liedjes die ik over de jaren heb verzameld, een ex van mij had een t-shirt met daarop de tekst "music is the soundtrack of your life"...misschien clich, maar z waar imo , elk lied dat ik goed vind, matcht met een periode van mn leven, en als ik zo'n lied ergens hoor maakt mn brein altijd de bijbehorende associatiequote:
quote:
Ik beschouw de Happy Mondays als een eighties band. De mooiste muziektijd.quote:
Een beetje. Ze waren hehoorlijk verwoven met de acid house scene. Dat zijn hoogtepunt in 1988 had. De house tempel van Manchester was 'the hacienda'. Gerund door Tony Wilson en Factory records.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik beschouw de Happy Mondays als een eighties band. De mooiste muziektijd.
Ja. Dat is ook Factory records.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:37 schreef tong80 het volgende:
Een meesterwerk tot een ander meesterwerk gemaakt.....
Ja. Gekke Bezz. Zijn functie in de band is dansen. Wat een heerlijk baantje.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:39 schreef tong80 het volgende:
Bezz won de Big Brother voor best known British.
Eens een topic over geopend. Twee wereldbands uit twee verschillende genres met dezelfde muzikanten.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:40 schreef heracles het volgende:
[..]
Ja. Dat is ook Factory records.
Vreemd toch dat Joy Division later New Order werd. Zijn toch heel verschillende sounds.
Het kan gekkerquote:Op maandag 27 juni 2022 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eens een topic over geopend. Twee wereldbands uit twee verschillende genres met dezelfde muzikanten.
Dat heeft meer te maken met de ideologie en denkbeelden van Varg waardoor zijn muziekstijl is veranderdquote:Op maandag 27 juni 2022 19:50 schreef heracles het volgende:
[..]
Het kan gekker
Voor de moord
Na de moord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Haha mooiquote:
Doet dat er toe?quote:Op maandag 27 juni 2022 21:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha![]()
Wel een beetje ordinaire mevrouw
Nog een toepasselijk muziekje erbij?quote:Op maandag 27 juni 2022 21:57 schreef Hiddendoe het volgende:
Ga gvd eens handhaven, slapzakken.
Bescherm de burger tegen dit tuig van de richel.
quote:Op maandag 27 juni 2022 21:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nog een toepasselijk muziekje erbij?
Even voor alle duidelijkheid: DIT IS DUS GEEN QUOTE VAN MIJ!!!!quote:Op maandag 27 juni 2022 21:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nog een toepasselijk muziekje erbij?
Lol, heb het ook wel eens gehad hoor. Who caresquote:Op maandag 27 juni 2022 22:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Bloopert van de eeuw.![]()
![]()
![]()
Geen idee wat er fout ging.
quote:
Ach ja, shit happensquote:Op maandag 27 juni 2022 22:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid: DIT IS DUS GEEN QUOTE VAN MIJ!!!!
Mooie plaat en mooie dame ja!quote:
Mijn pielemuis is nooit schoner uit een flamoes gekomen hoorquote:Op maandag 27 juni 2022 22:38 schreef PLY het volgende:
[..]Je wast je voeten toch ook niet met je sokken aan?
Mag hopen dat je daadwerkelijke "dirty talk " beter is dan ditquote:Op maandag 27 juni 2022 22:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mijn pielemuis is nooit schoner uit een flamoes gekomen hoor
Maak je geen zorgenquote:Op maandag 27 juni 2022 22:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mag hopen dat je daadwerkelijke "dirty talk " beter is dan dit
Ik heb er een neus voorquote:Op maandag 27 juni 2022 23:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hahahaha hoe kom je toch bij zulke nummers?
Prachtigquote:
Zit in veel series, kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2022 00:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
PrachtigMooi voorbeeld van een nummer dat niet tijdloos is
En in kantines, op 0:50 ziet je Rinus en Deborahquote:
Rare snuiterquote:Op dinsdag 28 juni 2022 00:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En in kantines, op 0:50 ziet je Rinus en Deborah
Dit is mijn favoriete Avicii:quote:Op dinsdag 28 juni 2022 02:21 schreef TitanicLover het volgende:
Ik ontdekte dit liedje in 2013 augustus. Bijna 2 jaar later dan verschijningsdatum.
Maar ik heb hem meer dan 100 keer naar geluisterd.
Deze blijft gouden nummer.quote:
Kun je, je top 3 liedjes posten?quote:
Nee, ik lul voor de gezelligheid mee, maar ga geen opdrachten uitvoerenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 02:35 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Kun je, je top 3 liedjes posten?
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |