abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 juni 2022 @ 00:13:06 #26
335263 freaky40
pi_205158767
Maar die Wijndal hè, is die nou echt zo goed? Ik heb hem wel eens in Oranje gezien maar werd er niet warm of koud van. En als hij met AZ tegen ons moest, ging hij nog net niet om zijn moeder roepen. Dus zo bijzonder is hij niet denk ik. Sowieso minder dan Nico.
Allemaal cabaretteketet!
pi_205159050
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Maar die Wijndal hè, is die nou echt zo goed? Ik heb hem wel eens in Oranje gezien maar werd er niet warm of koud van. En als hij met AZ tegen ons moest, ging hij nog net niet om zijn moeder roepen. Dus zo bijzonder is hij niet denk ik. Sowieso minder dan Nico.
_O- speelde (letterlijk) lachend Ziyech meermaals uit de wedstrijd. Dat hij het afgelopen jaar met de lamme en de blinde speelden moeten we niet vergeten he. Prima spelert, mentaal sterk. Lijkt me uitstekende deal.
  maandag 27 juni 2022 @ 08:16:49 #28
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205159234
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Je hebt spelers die ontzettend lui zijn (Van der Vaart of Theo Janssen) maar zich voor wedstrijden wel goed kunnen opladen en getergd zijn
Die hadden veel talent, maar een echte topspeler wordt je alleen als je ook fatsoenlijk traint. Raf en Theo misten die mentaliteit.

[ Bericht 3% gewijzigd door -XOR- op 27-06-2022 08:38:28 ]
We have always been at war with Eastasia.
pi_205159264
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 07:20 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
_O- speelde (letterlijk) lachend Ziyech meermaals uit de wedstrijd. Dat hij het afgelopen jaar met de lamme en de blinde speelden moeten we niet vergeten he. Prima spelert, mentaal sterk. Lijkt me uitstekende deal.
Hoe zit het dan Blind ?

Blind is geen middenvelder en samen met Alvarez is geen goede combinatie. Veels te statisch/traag

En Martinez speelt hij niet eruit
pi_205159383
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 18:20 schreef Marcoss het volgende:
“Ik zit er op dit vlak zelden naast” :D
Tja. Is wel zo.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205159434
Jullie mogen Pietje houden.

Heeft de juiste attitude voor jullie club ook nog is zie ik. :)
  maandag 27 juni 2022 @ 09:29:12 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205159661
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 07:20 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
_O- speelde (letterlijk) lachend Ziyech meermaals uit de wedstrijd. Dat hij het afgelopen jaar met de lamme en de blinde speelden moeten we niet vergeten he. Prima spelert, mentaal sterk. Lijkt me uitstekende deal.
is tegen Ziyech en ook Berghuis niet zo moeilijk als back omdat je weet dat ze nooit diepgaan, die kan je rechtsbuiten zetten maar dan wel met de vrijheid om naar binnen te trekken, als ze het breed moeten houden heb je als back een aardige middag. Maar denk wel dat Wijndal geschikt is voor Ajax want ook aan de bal best goed.
  maandag 27 juni 2022 @ 09:38:00 #33
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_205159712
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Tja. Is wel zo.
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk
  maandag 27 juni 2022 @ 09:41:47 #34
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_205159730
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 08:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die hadden veel talent, maar een echte topspeler wordt je alleen als je ook fatsoenlijk traint. Raf en Theo misten die mentaliteit.
Ik denk dat dat toch iets genuanceerder ligt. Er zijn tal van spelers die de absolute top hebben gehaald en notoire luiaards waren. Ik noem een Romario, Ronaldinho, dikke Ronaldo en zelfs Cruijff en van Hanegem waren echt geen trainingsbeesten. Je zou het ook om kunnen draaien; als je iets van talent mist moet je dat compenseren door je uit de naad te werken. Kuyt is daar een prima voorbeeld van. Heeft ook de top gehaald met sobere voetballende kwaliteiten. Weghorst in mindere mate ook (nee, dat is geen absolute top - maar for arguments sake). En het meest recente voorbeeld is Messi vs Ronaldo. Ronaldo traint en werkt zich het schompes.. Messi zie je op trainingen vaak niet en zelfs in wedstrijden soms niet.

Mentaliteit kun je niet trainen. Als je overloopt van het talent is hard trainen niet nodig.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
  maandag 27 juni 2022 @ 09:51:28 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205159788
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:41 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]
Ik denk dat dat toch iets genuanceerder ligt. Er zijn tal van spelers die de absolute top hebben gehaald en notoire luiaards waren. Ik noem een Romario, Ronaldinho, dikke Ronaldo en zelfs Cruijff en van Hanegem waren echt geen trainingsbeesten. Je zou het ook om kunnen draaien; als je iets van talent mist moet je dat compenseren door je uit de naad te werken. Kuyt is daar een prima voorbeeld van. Heeft ook de top gehaald met sobere voetballende kwaliteiten. Weghorst in mindere mate ook (nee, dat is geen absolute top - maar for arguments sake). En het meest recente voorbeeld is Messi vs Ronaldo. Ronaldo traint en werkt zich het schompes.. Messi zie je op trainingen vaak niet en zelfs in wedstrijden soms niet.

Mentaliteit kun je niet trainen. Als je overloopt van het talent is hard trainen niet nodig.
is gewoon een beetje gokken wat je doet. in de goede oude tijd werd veel minder gemeten maar tegenwoordig is het gewoon moeilijk om verstoppertje te spelen op de training, dat absolute vedettes wat meer privileges hebben ok maar dat is het dan wel
pi_205159792
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:41 schreef Lyzio_NL het volgende:

[..]
Ik denk dat dat toch iets genuanceerder ligt. Er zijn tal van spelers die de absolute top hebben gehaald en notoire luiaards waren. Ik noem een Romario, Ronaldinho, dikke Ronaldo en zelfs Cruijff en van Hanegem waren echt geen trainingsbeesten. Je zou het ook om kunnen draaien; als je iets van talent mist moet je dat compenseren door je uit de naad te werken. Kuyt is daar een prima voorbeeld van. Heeft ook de top gehaald met sobere voetballende kwaliteiten. Weghorst in mindere mate ook (nee, dat is geen absolute top - maar for arguments sake). En het meest recente voorbeeld is Messi vs Ronaldo. Ronaldo traint en werkt zich het schompes.. Messi zie je op trainingen vaak niet en zelfs in wedstrijden soms niet.

Mentaliteit kun je niet trainen. Als je overloopt van het talent is hard trainen niet nodig.
Dat klopt maar er is ook wel verschil tussen het voetbal van de laatste 10 jaar en het voetbal daarvoor. Zelfs een Van der Vaart en Sneijder kwamen nog weg met grote delen van de wedstrijd over het veld slenteren en als er een bal in de buurt van de 16 voor hun voeten kwam gewoon knallen. De laatste paar jaar is die intensiteit enorm toegenomen, iedereen moet testjes halen enzo.

Welke recente succesvolle luie spelers kun jij verder opnoemen?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 27 juni 2022 @ 09:59:49 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205159842
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat klopt maar er is ook wel verschil tussen het voetbal van de laatste 10 jaar en het voetbal daarvoor. Zelfs een Van der Vaart en Sneijder kwamen nog weg met grote delen van de wedstrijd over het veld slenteren en als er een bal in de buurt van de 16 voor hun voeten kwam gewoon knallen. De laatste paar jaar is die intensiteit enorm toegenomen, iedereen moet testjes halen enzo.

Welke recente succesvolle luie spelers kun jij verder opnoemen?
Sneijder en vd Vaart hebben wel Real gehaald, hoger kan niet in een voetballeven en dat allemaal op geslenter, ja hoor, sowieso Theo Janssen in 1 adem noemen met deze twee is absurd.
Real was voor vd Vaart wat te hoog gegrepen was dus meer kwaliteit dan mentaliteit, Sneijder was beter, wat je hem wel kan verwijten is dat hij dat niveau van 2010 ook alleen in dat jaar heeft laten zien, had denk ik wel meer ingezeten in de top.
pi_205159860
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
Sneijder en vd Vaart hebben wel Real gehaald, hoger kan niet in een voetballeven en dat allemaal op geslenter, ja hoor, sowieso Theo Janssen in 1 adem noemen met deze twee is absurd.
Real was voor vd Vaart wat te hoog gegrepen was dus meer kwaliteit dan mentaliteit, Sneijder was beter, wat je hem wel kan verwijten is dat hij dat niveau van 2010 ook alleen in dat jaar heeft laten zien, had denk ik wel meer ingezeten in de top.
Wel echt een hele andere tijd hoor. Jongens als Guti voerden ook niets uit bij Real (gaf hij zelf aan) en konden toch nog goed meekomen. Ik denk dat het tempoverschil tussen 2007 en 2022 echt absurd is.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 27 juni 2022 @ 10:04:20 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205159874
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 10:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Wel echt een hele andere tijd hoor. Jongens als Guti voerden ook niets uit bij Real (gaf hij zelf aan) en konden toch nog goed meekomen. Ik denk dat het tempoverschil tussen 2007 en 2022 echt absurd is.
ik denk dat je dat gewoon niet zo goed ziet
pi_205159880
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 10:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik denk dat je dat gewoon niet zo goed ziet
Dat kan ook.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205160402
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 09:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
is tegen Ziyech en ook Berghuis niet zo moeilijk als back omdat je weet dat ze nooit diepgaan, die kan je rechtsbuiten zetten maar dan wel met de vrijheid om naar binnen te trekken, als ze het breed moeten houden heb je als back een aardige middag. Maar denk wel dat Wijndal geschikt is voor Ajax want ook aan de bal best goed.
Dit vind ik wel een beetje makkelijk. Je doet nu alsof Ziyech (en Berghuis) makkelijk te bespelen zijn, terwijl zeker de eerste jaar na jaar de Eredivisie op een hoop speelde. Wijndal vrat 'm op, zat er de hele tijd kort op én won de mindgame, wat voor mij een belangrijke plus is voor Wijndal. Laat zich niet intimideren.
  maandag 27 juni 2022 @ 11:28:05 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205160434
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 11:23 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Dit vind ik wel een beetje makkelijk. Je doet nu alsof Ziyech (en Berghuis) makkelijk te bespelen zijn, terwijl zeker de eerste jaar na jaar de Eredivisie op een hoop speelde. Wijndal vrat 'm op, zat er de hele tijd kort op én won de mindgame, wat voor mij een belangrijke plus is voor Wijndal. Laat zich niet intimideren.
nee dat zeg ik niet maar de keren tegen AZ dat Wijndal het goed deed moest Ziyech Neres vervangen en de boel dus diep en breed houden en dat ligt Ziyech niet en maakte het voor Wijndal relatief makkelijk, Berghuis heeft in principe datzelfde, daarom doen beiden het beter op 10 of als ze mogen zwerven
pi_205160444
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
nee dat zeg ik niet maar de keren tegen AZ dat Wijndal het goed deed moest Ziyech Neres vervangen en de boel dus diep en breed houden en dat ligt Ziyech niet en maakte het voor Wijndal relatief makkelijk, Berghuis heeft in principe datzelfde, daarom doen beiden het beter op 10 of als ze mogen zwerven
Ah ok op die manier. Was gewoon aardig onder de indruk toen. Maar goed, dat is alweer een jaar of drie geleden en heb hem afgelopen jaar niet veel zien spelen. Denk dat hij wel alles in huis heeft om succesvol te zijn bij Ajax. Leuk ventje in interviews ook.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 27 juni 2022 @ 11:35:21 #44
335263 freaky40
pi_205160475
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 07:20 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
_O- speelde (letterlijk) lachend Ziyech meermaals uit de wedstrijd. Dat hij het afgelopen jaar met de lamme en de blinde speelden moeten we niet vergeten he. Prima spelert, mentaal sterk. Lijkt me uitstekende deal.
Ziyech, maar dan heb je het over seizoenen geleden.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 27 juni 2022 @ 11:39:38 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205160501
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 11:29 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ah ok op die manier. Was gewoon aardig onder de indruk toen. Maar goed, dat is alweer een jaar of drie geleden en heb hem afgelopen jaar niet veel zien spelen. Denk dat hij wel alles in huis heeft om succesvol te zijn bij Ajax. Leuk ventje in interviews ook.
Daarom voor mij ook onbegrijpelijk dat ze Neres hebben laten gaan voor een fooi in de winterstop omdat je op links Tadic hebt die alles speelt maar geen diepgang heeft dus moet je dat wel op rechts doen en je hebt gezien hoe het instortte toen Antony geblesseerd raakte.
  maandag 27 juni 2022 @ 14:39:33 #46
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205161980
Dit gaat al richting het bedrag dat ze willen ontvangen. Al hoop ik echt dat ze de poot stijf houden, met United dat ook interesse heeft zit je in een vrij ideale positie.

twitter


[ Bericht 4% gewijzigd door maxi-mus op 27-06-2022 14:49:25 ]
  maandag 27 juni 2022 @ 14:55:53 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205162111
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
Dit gaat al richting het bedrag dat ze willen ontvangen. Al hoop ik echt dat ze de poot stijf houden, met United dat ook interesse heeft zit je in een vrij ideale positie.

[ twitter ]
wel kut dat er geen backup is, nou ja Blind maar dan moet je wel echt anders gaan voetballen
pi_205162130
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
Dit gaat al richting het bedrag dat ze willen ontvangen. Al hoop ik echt dat ze de poot stijf houden, met United dat ook interesse heeft zit je in een vrij ideale positie.

[ twitter ]
Toe maar

Wijndal - Blind - Timber - Rensch

Met Schuurs en Magallan als backup voor de centrale plekken. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 27 juni 2022 @ 14:57:58 #49
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205162139
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 14:57 schreef dimmak het volgende:

[..]
Toe maar

Wijndal - Blind - Timber - Rensch

Met Schuurs en Magallan als backup voor de centrale plekken. :')
Dan zal er nog wel een aankoopje komen denk ik.
pi_205162174
Voor dit soort bedragen moet je het wel echt serieus gaan overwegen :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')