gebrek aan dodelijkheidquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit topic gaat nog niet echt snel.
Nee ben erg druk met andere zakenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:35 schreef the-eye het volgende:
De apenpokkentracker is het laatst bijgewerkt op 2 juli. Er is toch hopelijk niet iets met @:myShizzle aan de hand?
https://www.ndtv.com/worl(...)eypox-report-3197025quote:New York City asked the World Health Organization (WHO) on Tuesday to rename the monkeypox virus to avoid stigmatizing patients who might then hold off on seeking care.
Wacht maar tot na de Pride.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit topic gaat nog niet echt snel.
Pride Pox incomingquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:44 schreef crystal_meth het volgende:
Was dit algepost?
[..]
https://www.ndtv.com/worl(...)eypox-report-3197025
Zijn SOAs niet meestal "langdurige" besmettingen? Ziektes waarvan je zonder behandeling ofwel niet ofwel pas na lange tijd geneest? Dat lijkt alvast het geval bij syphilis, herpes, gonorroe, chlamydia... Lijkt ook logisch, anders zouden enkel personen die frequent van partner wisselen SOAs doorgeven.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:26 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Iets is pas een SOA als het uitsluitend door seks overgebracht kan worden. Daarom wordt het geen SOA genoemd. Longkanker is ook geen rokersziekte, maar de meeste mensen met longkanker zijn wel rokers.
Edit: ik zie dat SOA op veel plekken anders wordt gedefinieerd dan hoe ik op mijn opleiding geleerd heb. Dan moet ik dat maar ter kennisgeving aannemen.
En een verbod op seks met knaagdieren om te voorkomen dat hun reservoir volgeregenboogt wordt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:40 schreef PicoMMP het volgende:
Nachtclubs sluiten en een apenpokkenavondklok instellen. Voordat het te laat is!
Hupquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Een tweede dode in Spanje. Nu begint de pandemie eindelijk op stoom te komen.
https://www.telegraaf.nl/(...)apenpokken-in-spanje
Het klinkt alsof je er blij mee bent. Persoonlijk hoor ik liever nieuws over komkommers eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Nu begint de pandemie eindelijk op stoom te komen.
Klopt, meesten gaan niet vanzelf over.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:03 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zijn SOAs niet meestal "langdurige" besmettingen? Ziektes waarvan je zonder behandeling ofwel niet ofwel pas na lange tijd geneest? Dat lijkt alvast het geval bij syphilis, herpes, gonorroe, chlamydia... Lijkt ook logisch, anders zouden enkel personen die frequent van partner wisselen SOAs doorgeven.
Pokkenpridequote:
Wel benieuwd welke vergoeding in natura er stond tegenover die stepquote:
Ja lekker straightquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Oppassen dus @:de_boswachter
Hahaha.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Oppassen dus @:de_boswachter
Ik ga komend weekendquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Gaypride in tijden van een apenpokken pandemie.
Klap in het gezicht van de samenleving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |