In Engeland is er veel meer concurrentie en in vergelijking met Nederland een 100.000 keer meer slopend tempo. Behalve een bankrekening weinig garanties. Gelukkig is Malacia niet zo dom.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel leuke ploeg redelijke competitie en een goed seizoen daar en Newcastle en Manchester komen weer met het dubbele bedrag maar als je nu twee weken langer wacht zit je waar je moet zijn zonder die tussenstap als speler dan en Feyenoord verdiend meer.
Zeker die ene waar Feyenoord al jaren achteraan jaagt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lyon heeft een nieuwe Amerikaanse eigenaar die wil investeren
Das wel een heel slechte redenatie. Het punt is meer dat er weer niet het onderste uit de kan gehaald wordt, een verwijt wat Arnesen al langer krijgt met uitgaande transfers.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:47 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord mag heel blij zijn met 15 miljoen euro voor een jeugdspeler in een situatie waar Dessers kopen al riskant is.
Misschien is het verwachtingspatroon van veel Feyenoorders ook niet helemaal reëel.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel slechte redenatie. Het punt is meer dat er weer niet het onderste uit de kan gehaald wordt, een verwijt wat Arnesen al langer krijgt met uitgaande transfers.
gurney zat bij de onderhandelingenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel een heel slechte redenatie. Het punt is meer dat er weer niet het onderste uit de kan gehaald wordt, een verwijt wat Arnesen al langer krijgt met uitgaande transfers.
Ik ben zelf ook wel licht teleurgesteld hoor, je hoopt toch op flinke klappers waarmee je het gat wat sneller kan dichten. Of beter gezegd, niet verder laat groeienquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:47 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord mag heel blij zijn met 15 miljoen euro voor een jeugdspeler in een situatie waar Dessers kopen al riskant is.
Het was wel een luxepositie dat je je nooit zorgen hoefde te maken over de rechtsbuiten van de tegenstander, plus het is een enorm sympathieke knul. Topfit ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan hem wel missen verstandige jongen die altijd hard werkte en in de top wedstrijden altijd net dat beetje extra gaf treur niet snel om een vertrekkende speler maar deze voel je wel even.
en hij wil met Bosz werken staat erquote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Manchester united heeft Ten Hag dus dat Bosz verhaal niet zo interessant.
Precies. Uiteindelijk kan je hier ook maar zes miljoen van herinvesteren, das geen vetpot. Aan de andere kant moest er iets van budget gekweekt worden. Een stugge houding bij een transfer van Malacia konden we helaas nog niet permitteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel licht teleurgesteld hoor, je hoopt toch op flinke klappers waarmee je het gat wat sneller kan dichten. Of beter gezegd, niet verder laat groeien
Dit is een acceptabel bedrag, maar niet meer dan dat. Terwijl er toch wat hype leek te zijn en met de geruchten over die Engelse clubs nemen de verwachtingen over de transfersom alleen maar toe.
Maatsen komt al hoogstwaarschijnlijk voor Malacia. Dus ik neem aan dat die 6 miljoen vooral op een spits gericht gaat zijn? Of wellicht Hilgers?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Uiteindelijk kan je hier ook maar zes miljoen van herinvesteren, das geen vetpot. Aan de andere kant moest er iets van budget gekweekt worden. Een stugge houding bij een transfer van Malacia konden we helaas nog niet permitteren.
Je bent absoluut gek als je je twee spelmakers verkoopt voor 20 miljoen, flink onder hun transferwaarde. Jeetje.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:11 schreef Mansjester het volgende:
Dit is toch gewoon een prima start voor jullie. Je moet het stapje voor stapje doen. Als je hoogste transfer ooit 18 miljoen is kun je niet echt verwachten dat je deze zomer 3 spelers voor 35 miljoen verkoopt. Stel je verkoopt Kokcu enm Sinisterra beiden voor 20 ofzo dan heb je prima inkomsten, waarmee je weer verder kunt bouwen.
Hij bedoelt per stuk neem ik aanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je bent absoluut gek als je je twee spelmakers verkoopt voor 20 miljoen, flink onder hun transferwaarde. Jeetje.
Dat is wensdenken. Ik geloof wel dat je als club bepaalde barrières een keer moet doorbreken en dat spelers dan automatisch meer waard worden (behalve als het een enorme miskoop blijkt). Wij hebben nog nooit voor meer dan 20 miljoen verkocht, dus ik durf mijn hand niet in het vuur te steken dat andere clubs vinden dat een speler van ons véél meer dan 20 miljoen waard is. Het zou me weinig verbazen als het bij die 2 allebei maar net boven de 20 miljoen uit zou komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent absoluut gek als je je twee spelmakers verkoopt voor 20 miljoen, flink onder hun transferwaarde. Jeetje.
Je gaat met dat geld nooit volwaardige vervangers kunnen halen, waarom de ploeg enorm verzwakken voor een habbekrats.
Ik zou die bedragen die een arrogante zolderkamervent ( met kinderen en vrouw) op een website heeft geplaatst niet per se als uitgangspunt nemen. 40 miljoen pakken op die twee is gewoon prima, of je wil weer een Jorgensen scenario creeren ( maar dat gesprek hebben we al 100 keer gevoerd)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat met dat geld nooit volwaardige vervangers kunnen halen, waarom de ploeg enorm verzwakken voor een habbekrats.
Moeilijk te zeggen. Denk inderdaad Hilgers sowieso wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maatsen komt al hoogstwaarschijnlijk voor Malacia. Dus ik neem aan dat die 6 miljoen vooral op een spits gericht gaat zijn? Of wellicht Hilgers?
Als je voor te lage transfersommen blijft verkopen kom je ook nooit door die barrière heen. Het is gewoon geen argument. Twintig miljoen is in de huidige transfermarkt gewoon niet zo veel waard, en sportief zijn het onze twee belangrijkste spelers. Met het bedrag wat we kunnen herinvesteren verzwakt het elftal gewoon enorm, en op een later moment krijg je er vast niet minder voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is wensdenken. Ik geloof wel dat je als club bepaalde barrières een keer moet doorbreken en dat spelers dan automatisch meer waard worden (behalve als het een enorme miskoop blijkt). Wij hebben nog nooit voor meer dan 20 miljoen verkocht, dus ik durf mijn hand niet in het vuur te steken dat andere clubs vinden dat een speler van ons véél meer dan 20 miljoen waard is. Het zou me weinig verbazen als het bij die 2 allebei maar net boven de 20 miljoen uit zou komen.
PSV heeft al meerdere keren voor 30+ miljoen verkocht, dus zo'n Sangaré of Gakpo zullen voor hen veel sneller tegen zo'n bedrag aanzitten dan als ze bij ons zouden spelen.
Het Jorgensen argument is ook een waardeloos n=1 argument. Van het niveau ‘pelle was ook transfervrij’. Daar is echt alles mee misgegaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zou die bedragen die een arrogante zolderkamervent ( met kinderen en vrouw) op een website heeft geplaatst niet per se als uitgangspunt nemen. 40 miljoen pakken op die twee is gewoon prima, of je wil weer een Jorgensen scenario creeren ( maar dat gesprek hebben we al 100 keer gevoerd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |