SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dat vind ik juist een voordeel van kersen, één pit.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet ze eigenlijk nooit, dat komt door de pitten.
Zo praat je toch niet over de moeder van @haags.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:51 schreef Karzai het volgende:
Even de Dirk met mijn bezoek vereren en een volle zak naar de stort brengen
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:mschol fijne verjaardag gewenst!
Ik ben de tuin gereed aan het maken voor een feestje morgenquote:
Alweer of nog steedsquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:mschol fijne verjaardag gewenst!
seksschommel aan het optuigen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben de tuin gereed aan het maken voor een feestje morgen
Mij niet bellen.
Perzikken en nectarines ook maar een pitquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een voordeel van kersen, één pit.
Ik zag het (te laat)quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:59 schreef gianni61 het volgende:
weer zo'n blauwe die door het slotje heen post @:Dotteke
Heb je veel paraplu's wordt niet echt lekker weer morgenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben de tuin gereed aan het maken voor een feestje morgen
Mij niet bellen.
3 party tenten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je veel paraplu's wordt niet echt lekker weer morgen
Ennuhhhhh euhhhhhh blijf jij zelf binnen?quote:
Bakje ernaast voor de pitten en gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Perzikken en nectarines ook maar een pit
Maar daar eet je er een van maar van kersen pak je er vaak meer dan een
Nee man, die hangt in de kelder. Wel blijven opletten hoor.quote:
Ik kom niet zo vaak in @Haags zijn kelder.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, die hangt in de kelder. Wel blijven opletten hoor.
Langste dag weer achter de rugquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
EN weer laaiende paniek op werkDus daaaag
Nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ennuhhhhh euhhhhhh blijf jij zelf binnen?
19.40quote:
In mijn hoofd wel..quote:
Ik moet nog 2,5 uur.quote:
mag ik in jouw hoofd?quote:
ik had niet anders verwacht.quote:
oeh wat voor?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe schoenen gekocht voor op vakantie
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe toch dibs op het hoofd van 4ebe. Voor het geval dat ...
quote:
quote:
Mag ik hier ook een mening over hebben ?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe toch dibs op het hoofd van 4ebe. Voor het geval dat ...
nou ja uhmquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik hier ook een mening over hebben ?
Ik wil ook wel een stukje 4eb.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
2 mensen die ineens op je hoofd azen 4be
Ja, wat is ditquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
2 mensen die ineens op je hoofd azen 4be
Nu ben je herkenbaar in het wildquote:
hopelijk blijft het daar bijquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
30 minuten. Kreeg net een update in de app.
Waarom slechts bijna?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Wat een donkerte in huis, zou bijna kerstliedjes op gaan zetten.
nee noodzakelijk kwaadquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja
Vliegen is ook echt geen pest aan
Nee ga zo. moet er pas om 11 zijn dus als ik nu ga ben ik wel wat vroegquote:Op vrijdag 24 juni 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben je al onderweg naar de ba(l)lie?
voor naar een booreiland te gaan misschienquote:
ja dan toch maar iets wat niet staatquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
maar daar hoef je niet naar toe, dus niet noodzakelijk
[..]
eva kostuum dus
maar alles zit?quote:
gewoon jezelf bloot geven, is goed voor zelfvertrouwen zeggen ze toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan toch maar iets wat niet staat
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon jezelf bloot geven, is goed voor zelfvertrouwen zeggen ze toch?
Veel plezierquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
oke ik ga maar. beetje thee drinken daar
Zou tijd worden. Dat was de reden dat ik niet naar Dirk ga.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:13 schreef Karzai het volgende:
Dirk is helemaal gemoderniseerd, ze hebben nu ook zelfscan kassa's
de jumbo hier nog nietquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:13 schreef Karzai het volgende:
Dirk is helemaal gemoderniseerd, ze hebben nu ook zelfscan kassa's
Wanneer ga jij weer?quote:
ZIe je bij de lidl altijd, ook dan ben manager en dan ben je vakken aan het vullenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:14 schreef Karzai het volgende:
De Manager was helemaal trots aan het vakkenvullen
Over 3-4 weken.quote:
Waar gaat de reis naar toe?bquote:
Oh zo hip zijn we hier dan weer niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
albert heijn wel, daar kan ik zelfscannen met telefoon, erg fijn
Ik vind dat altijd wel chill, voelt het allemaal lekker glad en schoon.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:35 schreef Karzai het volgende:
ohjee ik heb een afspraak met de mondhygiene straks
dat welquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel chill, voelt het allemaal lekker glad en schoon.
Wel als je in de plebsklasse zitquote:
Mijn tandarts maakt de boel ook altijd even schoon. Duurt drie keer zo lang als de controle.quote:
Opgevouwen tussen de paupersquote:
Beetje deo op spuitenquote:
Want?quote:
Awwquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje deo op spuiten
Misschien een aansteker erbij houden, per ongeluk dan
Oh laat maarquote:
Oke, alleen deo danquote:
Twee van die broeierige tandeloze idioten, elk met een halve liter van het beste bierquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje deo op spuiten
Misschien een aansteker erbij houden, per ongeluk dan
Oh, die zijn er al vroeg bijquote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee van die broeierige tandeloze idioten, elk met een halve liter van het beste bier
Niet doen dan.quote:
Nee joh, die stoppen gewoon nooit.quote:
Maar ik *ben* plebs.quote:
Hmmm, ik heb zin in Passoa Jus en ja ik ben 15.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, die stoppen gewoon nooit.
Nah, ik was altijd meer van de Smirnoff Ice.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb zin in Passoa Jus en ja ik ben 15.
Werkt wel beter tegen meurende daklozen uit je buurt houden?quote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik was altijd meer van de Smirnoff Ice.
Kan je ze wel de tram mee uitjagen, sinds de conducteur weer meerijdt in de tram en je gewoon moet betalen, zitten er geen daklozen meer in eindeloos rondjes mee te rijdenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werkt wel beter tegen meurende daklozen uit je buurt houden?
Suikerige zooi.quote:
conducteur mee in de tram? dat is een geldverspilling..quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan je ze wel de tram mee uitjagen, sinds de conducteur weer meerijdt in de tram en je gewoon moet betalen, zitten er geen daklozen meer in eindeloos rondjes mee te rijden
In de trein had ik mijn eigen coupéquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Trein, bus vliegtuig heb je altijd kans dat je naast een stinkerd zit, of naast een dierenmishandelaar, of iemand met rotte tanden, of iemand die graag over baby's praat.
Of iemand die baby's heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Trein, bus vliegtuig heb je altijd kans dat je naast een stinkerd zit, of naast een dierenmishandelaar, of iemand met rotte tanden, of iemand die graag over baby's praat.
Dat zijn ze vrijwel allemaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Of je zit naast een stinkende kwebbelgrage baby met één rot tandje die graag dieren mishandeld, dan heb je pas echt pech.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik haal ze zelf altijd hier; https://www.natuurlijkkersvers.nl/de-boerderijwinkel
Daar hebben ze de lekkerste maar ik weet niet welk ras ze daar telen en verkopen.
Doen zij ook aan crematie -activiteiten?quote:In onze boerderijwinkel kun je ook terecht voor een streekmand vol lekkers of een ander verassend cadeau.
Moet je ook een keer gaan dat adresje, de kersen daar zijn zo groot als zwarte blinkende appels en smaken naar kers.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Doen zij ook aan crematie -activiteiten?
Spreek haar aan dan!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb wel uitzicht op een prachtige roodharige nu
Ja, maar ik vind kersen niet zo lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je ook een keer gaan dat adresje, de kersen daar zijn zo groot als zwarte blinkende appels en smaken naar kers.
Raar.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind kersen niet zo lekker.
en sproetjes?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Repeat after me;quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu helemaal in terugreismodus
Geefquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb hoofdpijnquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Repeat after me;
Hoi ik ben Buda, ik vlieg zo terug naar het rijke Nederland maar mijn vliegtuig heeft een half uur vertraging, weet jij wat leuks te doen in dat half uur?
je kan ook niet gaan en je voegen bij die twee landlopersquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu helemaal in terugreismodus
Even een witte tuinstoel zoeken.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan ook niet gaan en je voegen bij die twee landlopers
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:29 schreef Karzai het volgende:
tandjes poetsen en daarna naar gerda havertong, lijkt ze een beetje op
Kindjes in Afrika. Die hebben pas honger!quote:
je zag er wat uitgeblust uit, dus hebben ze je maar snel door laten lopenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Letterlijk in twee minuten door de security check.
@:schiphol
Ik ben het eens met US, wat is deze.quote:
nee joh, lekker doorgaanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens: pc-afsluittijd, want verkansie.
Jeej veel plezierquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:
Ik scheet net wel bijna in mijn broek, tot twee keer toe echt een enorme klap.quote:
nicequote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik scheet net wel bijna in mijn broek, tot twee keer toe echt een enorme klap.
Jaloersquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik scheet net wel bijna in mijn broek, tot twee keer toe echt een enorme klap.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Breng iedereen in veiligheid. Vrouwen en Wattenschijfjes eerst!
De dakpannetjes worden wel diep gereinigd, zeg maar...quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:35 schreef kwiwi het volgende:
Kijk wat zwitserland binnen komt waaien![]()
https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/buienradar
https://www.lightningmaps.org/#m=oss;t=3;s=0;o=0;b=;ts=0;y=50.0642;x=4.6582;z=5;quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:35 schreef kwiwi het volgende:
Kijk wat zwitserland binnen komt waaien![]()
https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/buienradar
Hier dus ook over 3 minuten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De dakpannetjes worden wel diep gereinigd, zeg maar...
Zeep ze alvast even inquote:
Zal zo even bellen om te kijken of we nog kunnen reserverenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Even @:bitterbal bellen en vragen of ze tafeltje vol kan uitleggen terwijl ik me voor doe als Chinees
Coolquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.lightningmaps.org/#m=oss;t=3;s=0;o=0;b=;ts=0;y=50.0642;x=4.6582;z=5;
Ik kan er om 8 uur zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal zo even bellen om te kijken of we nog kunnen reserveren
Littelbal.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Even @:bitterbal bellen en vragen of ze tafeltje vol kan uitleggen terwijl ik me voor doe als Chinees
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm.. had misschien mijn schoen wel even in kunnen zepen.
quote:
Punaises op je stoel leggen, of een gifslang.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Nadeel van alleen reizen is wel dat je plekje altijd weg is als je even een tas koffie wil halen
Toch die rooie moeten aanspreken.
Had je die meteen mee naar Buda mansion kunnen nemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Nadeel van alleen reizen is wel dat je plekje altijd weg is als je even een tas koffie wil halen
Toch die rooie moeten aanspreken.
Kan de budaconda uitrollen. Moet ik net halen tot aan Costa Coffeequote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Punaises op je stoel leggen, of een gifslang.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan de budaconda uitrollen. Moet ik net halen tot aan Costa Coffee
De rode ochtendjas hangt al klaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je die meteen mee naar Buda mansion kunnen nemen.
Gaat er iemand op zijn bek die net even omhoog kijkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan de budaconda uitrollen. Moet ik net halen tot aan Costa Coffee
* Mind your stepquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat er iemand op zijn bek die net even omhoog kijkt.
ik moest ook af en toe beginnen met poetsen aan de achterkant van de tanden en daar niet altijd mee eindigen want dan krijgt dat minder aandachtquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Was Gerda tevreden over je poetsprestaties?
Protips!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moest ook af en toe beginnen met poetsen aan de achterkant van de tanden en daar niet altijd mee eindigen want dan krijgt dat minder aandacht
moest de electrische tandenborstel eerst tegen het tandvlees aanzetten en hem dan pas laten trillen
dikke tandenstokers kopen
Ze zeggen alleen dat ze er in geloven, niet dat ze het ook daadwerkelijk serverenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom maak je dan van die ontzettende shit![]()
![]()
Kentucky Fried Crap.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zeggen alleen dat ze er in geloven, niet dat ze het ook daadwerkelijk serveren
Kieppppppquote:
ik zit nog vol.quote:
Heb dat nog nooit op, is dat lekker?quote:
Nog even profiteren van je vakantiedieet nu het nog kanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, zo’n burger gaat er op zich wel in
Als je van gefrituurde kip houdt wel, maar om KFC nu aan te raden, gaat wat ver.quote:
Ik heb nog nooit zo'n burger op.. net als bij de mac dat ik nog nooit zo'n mac chicken (of zo) op heb.. da's toch gewoon een grote kipnugget op een broodje?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, zo’n burger gaat er op zich wel in
helemaal uit je bolquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:34 schreef Haags het volgende:
@:franticdj boombox doet het beheurlijk hoor in de tuin. Strake even een wat kleinere speaker erbij schakelen.
BON GEPAKT
Gefrituurde kippetjes zijn altijd wel lekker. En je hebt zeker nog nooit een milkshake bij de Denny's op, dan kun je gelijk meedoen aan mij 600lbs lifequote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je van gefrituurde kip houdt wel, maar om KFC nu aan te raden, gaat wat ver.![]()
Ze hebben er wel lekkere kokosmilkshakes, maar daarvan kan je gelijk door naar de diabeteskliniek.
Ja, of gewoon een stuk kiepquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n burger op.. net als bij de mac dat ik nog nooit zo'n mac chicken (of zo) op heb.. da's toch gewoon een grote kipnugget op een broodje?
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gefrituurde kippetjes zijn altijd wel lekker. En je hebt zeker nog nooit een milkshake bij de Denny's op, dan kun je gelijk meedoen aan mij 600lbs life
Oh manquote:
Ik hoop dat KFC ook een keer gaat bezorgen aan deze kant van de wijk.quote:
Verbaas me meestal ook hoe ze het kunnen betalen door voor elke dag van 4 gezinnen aan fastfood te kopenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik word een beetje misselijk
Die mensen kunnen zich toch ook niet echt normaal wassen overal?
Zal wel lekker ruiken.
staat het bier al koud?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:34 schreef Haags het volgende:
@:franticdj boombox doet het beheurlijk hoor in de tuin. Strake even een wat kleinere speaker erbij schakelen.
BON GEPAKT
Ja, maar fast food bezorgen is altijd een beetje mehquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat KFC ook een keer gaat bezorgen aan deze kant van de wijk.
Ik dacht dat fastfood daar goedkoper was dan verse producten.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verbaas me meestal ook hoe ze het kunnen betalen door voor elke dag van 4 gezinnen aan fastfood te kopen
Ja ik heb 1x Burger King laten bezorgen en dat doe ik nooit weer.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar fast food bezorgen is altijd een beetje meh
I.v.m. slappe patatjes
Wat heb je op tap?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja in de schuur, volle koelkast.
En ik heb een tap.
Het is wel goedkoper, maar als je 20 voordeelmenuutjes van een tientje wegwerkt tikt het alsnog wel aan natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat fastfood daar goedkoper was dan verse producten.
Grand Prestige?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik word een beetje misselijk
Die mensen kunnen zich toch ook niet echt normaal wassen overal?
Zal wel lekker ruiken.
de twister fries zijn de keren dat ik besteld heb altijd goedquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar fast food bezorgen is altijd een beetje meh
I.v.m. slappe patatjes
Alleen kontmensen doen dat.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat lullen in je telefoon op de speaker begint echt gemeengoed te worden. Ik haat deze wereld
Echt hé, zo lopen ze hier ook overal op straat, supermarkt, ov, om gek van te wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat lullen in je telefoon op de speaker begint echt gemeengoed te worden. Ik haat deze wereld
Beetje interessant doen om interessant te doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Eens wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:57 schreef mschol het volgende:
franse frietjes zijn bij de grote ketens sowieso vrijwel altijd smerig
Ik erger me daar echt kapot aan in de trein.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Zulke mensen mag je gewoon ter plekke reduceren tot plantenvoedingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Profi hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja in de schuur, volle koelkast.
En ik heb een tap.
Ik ook. Nou zit er op de luchthaven zo eentje naast me te tetterenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik erger me daar echt kapot aan in de trein.
Het is zo’n aso die niet genoeg hersencellen heeft om zich te vermaken op een andere manier dan ouwehoerenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje interessant doen om interessant te doen.
Gewoon mee gaan ouwehoeren, staat op speaker dus dan is het een publiek gesprekquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Nou zit er op de luchthaven zo eentje naast me te tetteren
Het wordt steeds ergerquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Echt hé, zo lopen ze hier ook overal op straat, supermarkt, ov, om gek van te worden
Eens. Gewoon door boa’s met een bazooka.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:10 schreef Ama het volgende:
Mensen die keihard muziek luisteren op de fiets (dus dat iedereen het kan horen) mogen ze ook wel afknallen.
Zouden best boetes op mogen komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens. Gewoon door boa’s met een bazooka.
Moeten we dan de boa's bewapenen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens. Gewoon door boa’s met een bazooka.
Ze mogen vanaf volgend jaar iig al een wapenstok dragen las ik.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://amp.nos.nl/artike(...)fessionaliseerd.html
Die pik je er echt zo uitquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:10 schreef Ama het volgende:
Mensen die keihard muziek luisteren op de fiets (dus dat iedereen het kan horen) mogen ze ook wel afknallen.
Of in het OV.. wtf denk je dat ik je paupermuzieksmaak leuk vind of zo ?quote:
Ja laatst was er ook iemand in de trein. Ik zei er steeds iets van en zelfs toen een conducteur later ook nog iets zei bleef hij doorgaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Of in het OV.. wtf denk je dat ik je paupermuzieksmaak leuk vind of zo ?
Voordeel is ook dat het incl. bereiding is, dus minder gasverbruik of wat ze in Amerika dan ook gebruikenquote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel goedkoper, maar als je 20 voordeelmenuutjes van een tientje wegwerkt tikt het alsnog wel aan natuurlijk
Ik heb dan de neiging om er naast te gaan zitten en keihard Slipknot op te zetten...quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja laatst was er ook iemand in de trein. Ik zei er steeds iets van en zelfs toen een conducteur later ook nog iets zei bleef hij doorgaan.
Hier twee van die wijsneuzerige zakenmannetjesquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die pik je er echt zo uit![]()
Staat er weer zo'n Gerda op de hoek te blaten naar haar kids.
quote:Ik zeg Gerrit, doe ff rustig, je gaat te vlug
Plus vorige week was je nog clubnicht
Ik ook wel maar ik heb wel manieren dus doe toch maar niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dan de neiging om er naast te gaan zitten en keihard Slipknot op te zetten...
Staat die rooie erbij te lonken en te sjansen?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier twee van die wijsneuzerige zakenmannetjes
Zulk uitschot is gewoon uit op het maken van overlast. Alleen maar ruzie zoeken. Kan niet goed aflopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja laatst was er ook iemand in de trein. Ik zei er steeds iets van en zelfs toen een conducteur later ook nog iets zei bleef hij doorgaan.
Die was een kwartier voor het vliegveld toch al uit de tram gestaptquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat die rooie erbij te lonken en te sjansen?
Ik kijk dan gewoon de hele tijd met een blik van val dood.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulk uitschot is gewoon uit op het maken van overlast. Alleen maar ruzie zoeken. Kan niet goed aflopen.
Wat mij betreft gelijk tegen de muur idd.
Busquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die was een kwartier voor het vliegveld toch al uit de tram gestaptLet toch eens op man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |