Jaquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg.......na ruim 20 jaar ervaring suggereer jij dat ik nu complete bullshit uitkraam???
Ja inderdaad…quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je hebt écht geen idee wat je zegt......autisme bestáát gewoon hoor!
Alleen hoor ik geen tegenargumenten. Het bestaat blijkbaar, maar niemand kan goed uitleggen hoe dan. Waar ligt precies de grens tussen afwijkend en normaal gedrag? En wanneer is iemand precies autistisch?quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja![]()
en daar gaan we dus weer.
Ongelofelijk dit .
Echt hč.....quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja![]()
en daar gaan we dus weer.
Ongelofelijk dit .
Dat is gewoon te complex om hier uit te leggen.....dat maak je zelf mee, of voor jezelf of in mijn geval voor mijn dochter. Er zijn geen grenzen, het is vooral dat autisten merken dat ze dit leven op een ándere manier beleven dan hun familie/vrienden......écht, het leven op zich is sowieso voor élk individu anders en sommige mensen hebben daar gewoon extra begeleiding bij nodig. Het is al verdrietig genoeg dat er nog veel te veel mensen zijn die hier geen goede begeleiding bij krijgenquote:Op donderdag 7 juli 2022 19:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alleen hoor ik geen tegenargumenten. Het bestaat blijkbaar, maar niemand kan goed uitleggen hoe dan. Waar ligt precies de grens tussen afwijkend en normaal gedrag? En wanneer is iemand precies autistisch?
Hiervoor hebben we een forum, om te discussiëren over dit soort onderwerpen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan hier heel slecht tegen ,dit is niet okay.
quote:The truth is that autism has no essential quality. A saying I heard recently puts it well: “If you have met one autistic person, you have met one autistic person.” It’s not out of the ordinary for two people both diagnosed with the same variant of autistic spectrum disorder to have nothing in common whatsoever. Autism diagnoses are based on behavior. Doctors don’t reach them by measuring your medulla oblongata or testing the chemicals in your bloodstream. They do it by asking questions. “Do you like tight or loose-fitting clothing?” “What are your hobbies?” “How many friends do you have?” If enough of your answers track with what your doctor considers autism, then you are autistic. The terms of diagnosis are not objective.
Dit is niet discussiëren, ik vind jouw posts zo niet okay . Jij hebt je mening en hebt geen idee hoe of wat .quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hiervoor hebben we een forum, om te discussiëren over dit soort onderwerpen.
Ik ga geen Engels lezen en bij deze stop ik echt deze oeverloze discussie. Of jij dit nou wil of niet.....autisme bestaat!quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:puzziepie @:cinderelladreamer @:medusa666
https://www.madinamerica.com/2019/02/i-dont-believe-in-autism/
[..]
Prima. Maar ik geef er argumenten voor. Daar kun jij vervolgens op reageren met tegenargumenten. Heel hard roepen "het bestaat wel!" is niet direct een geweldig argument.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is niet discussiëren, ik vind jouw posts zo niet okay . Jij hebt je mening en hebt geen idee hoe of wat .
Mensen praten over hun autisme en jij zegt dat ze dat niet hebben . Dat vind ik best kwalijk.
Ik zou niet weten waarom ik hier argumenten moet gaan geven . Jij zegt dat autisme niet bestaat . Dan heb je een bord voor je hoofd en is enige vorm van discussie voor mij klaar.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima. Maar ik geef er argumenten voor. Daar kun jij vervolgens op reageren met tegenargumenten. Heel hard roepen "het bestaat wel!" is niet direct een geweldig argument.
Nee, alleen wil je niet luisteren naar wat ik zeg. Ik zeg dat diagnoses en de DSM zelf bedacht zijn. Ga je dat ontkennen?quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik hier argumenten moet gaan geven . Jij zegt dat autisme niet bestaat . Dan heb je een bord voor je hoofd en is enige vorm van discussie klaar.
Het is goed met jou.quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee, alleen wil je niet luisteren naar wat ik zeg. Ik zeg dat diagnoses en de DSM zelf bedacht zijn. Ga je dat ontkennen?
Je hebt écht geen idee wat je zegt nu.....zowel puzziepie als ik hebben ervaring (op wat voor manier dan ook) met autisme. Het is NIET te ontkennen, het bestáát gewoon. Kap er nu gewoon echt mee om jouw mening hierover te verkondigen want die klopt gewoon niet!!quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het mensen die dit topic lezen aan het denken zet.
Waarom reageer je zo emotioneel? Je kunt toch uitleggen waarom je denkt dat het wel bestaat?quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je hebt écht geen idee wat je zegt nu.....zowel puzziepie als ik hebben ervaring (op wat voor manier dan ook) met autisme. Het is NIET te ontkennen, het bestáát gewoon. Kap er nu gewoon echt mee om jouw mening hierover te verkondigen want die klopt gewoon niet!!
Dat heb ik toch gedaan???quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo emotioneel? Je kunt toch uitleggen waarom je denkt dat het wel bestaat?
Wauw wat fout dit .quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo emotioneel? Je kunt toch uitleggen waarom je denkt dat het wel bestaat?
Dat heb je. Dit zegt meer over de ander en niets over jou.quote:
Want ik kán en wil geen Engels lezen!! Accepteer nou gewoon wat ik zeg, heb ruim 20 jaar ervaring met autisme dus het is er gewoon!quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jazeker wel. Maar als ik Engelse artikelen stuur wil je ze liever niet lezen.
Alleen maar verontwaardigd reageren maakt je argument niet sterker. Ben wel benieuwd wat de andere users hiervan vinden.quote:
Niet verontwaardigd......er wordt uit ervaring gesproken en jij, die hier totáál geen affiniteit mee heeft, spreekt dit tegen.....dan krijg je een stevig weerwoord!quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alleen maar verontwaardigd reageren maakt je argument niet sterker. Ben wel benieuwd wat de andere users hiervan vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |