Andersomquote:
M'n broer is naar Jera festival. Ben jaloers.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2022 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n broer is naar Jera festival. Ben jaloers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Post ook watquote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:38 schreef Rock92 het volgende:
[..]
Dit vind jij wel een lekker nummertje
Heb hem vaker vootbij zijn komen
Gezelliequote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:00 schreef rosita1 het volgende:
Ik luister nu naar de buren, die om 22:55 (as we speak) diverse spijkers in de muur aan het rammen zijn,
Black Metal uit Noorwegenquote:
Gewoon lekker mee hameren, Stereo op standje 100 en gaan!quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:00 schreef rosita1 het volgende:
Ik luister nu naar de buren, die om 22:55 (as we speak) diverse spijkers in de muur aan het rammen zijn,
Het klonk inderdaad toegankelijk. Ik heb andere dingen ook weten te waarderen die nog 'darker' zijn waaronder Obituary "slowly we rot' enzovoorts.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Black Metal uit Noorwegen![]()
Maar in tegenstelling tot andere black metal bands uit die tijd heeft Windir veel folk invloeden in hun muziek verwerkt. Dus is het voor veel mensen ook toegankelijker en "makkelijker" om naar te luisteren.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Windir
Ken je Mgla? Komen uit Polen en zijn imo 1 van de beste blackmetal bands van dit millenniumquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Black Metal uit Noorwegen![]()
Maar in tegenstelling tot andere black metal bands uit die tijd heeft Windir veel folk invloeden in hun muziek verwerkt. Dus is het voor veel mensen ook toegankelijker en "makkelijker" om naar te luisteren.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Windir
Jazeker. Dat album met die creepy getekende kerel er op.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ken je Mgla? Komen uit Polen en zijn imo 1 van de beste blackmetal bands van dit millennium
Burzumquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jazeker. Dat album met die creepy getekende kerel er op.
Klinkt niet slecht, verre van zelfs. Doet me denken aan (oldschool) Burzum.
Vikerness/Burzum maakt nog steeds muziek trouwens. Maar die is ons voor de gek aan het houden denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Burzum![]()
![]()
Bij Mgla is de zang wel wat verstaanbaarder![]()
Ik zie dat soort projectje van 'm weleens voorbijkomen bij mn YouTube suggestiesquote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vikerness/Burzum maakt nog steeds muziek trouwens. Maar die is ons voor de gek aan het houden denk ik.
Hij probeert een soort "dark ambient folk" te maken, maar het is zo ontzettend slecht.
Hoe is dit mogelijk? Telepathie hahaquote:
Ja ik zag het net, best fucking bizar ditquote:
Idd lolquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik zag het net, best fucking bizar dit![]()
![]()
Is denk Puzzie, die zit jullie naar elkaar te sturen, dat is me er 1 hoor.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Is denk Puzzie, die zit jullie naar elkaar te sturen, dat is me er 1 hoor.
Ok, dat is wel cool, nu is een tattoe een beetje jammer. Je bent goedgekeurd.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:24 schreef PLY het volgende:
heerlijk die oude stones songs met brain. Toen ik 16 was had ik al een grote stones tong tattoe![]()
quote:
Ja die tijdsgeest...quote:
Zooo mooi en sowieso die tijd gevangen in dit ene nummerquote:
Nee zo raar eigenlijk. Het nummer blijft geweldig, maar toen hadden ze dat waarschijnlijk nog niet door.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja die tijdsgeest...
Je kan het niet meer voorstellen
Ja geweldig nummer.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 01:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zooo mooi en sowieso die tijd gevangen in dit ene nummer![]()
Dat zoutzakpubliek is wel opvallend ja
Wie is dat?quote:
Wie was dat...quote:
Neequote:Op zaterdag 25 juni 2022 02:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat treurig, wil je er iets over vertellen?
Vind jij het woord 'fissa' stom?quote:
Nee waarom zou ik?quote:
Je hebt emotie en je hebt sentiment, en dit is sentiment, hier word ik niet warm of koud van.quote:
Ik ben hier ook niet om jou of Aad warm en of koud te maken he.. vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 02:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je hebt emotie en je hebt sentiment, en dit is sentiment, hier word ik niet warm of koud van.
Haha ja dat is waar.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 03:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet om jou of Aad warm en of koud te maken he.. vergeet dat niet.
Ik post helemaal niet mijn favoriete liedjes,, ik post de liedjes die ik luister.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 03:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar.
Maar je post je favoriete liedjes nu op een forum, je kunt ze natuurlijk ook alleen luisteren, dan heb je geen last van mijn mening
ja ik heb dat ook..quote:Op zaterdag 25 juni 2022 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Altijd plus 1 deze. Ook al zoveel jaar.
Ik wil hierop in een balzaal rondzwierenquote:
Aww, zie het je doen ookquote:Op zondag 26 juni 2022 00:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wil hierop in een balzaal rondzwieren![]()
Gaan we samenquote:Op zondag 26 juni 2022 00:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wil hierop in een balzaal rondzwieren![]()
Ja zullen we dat doen? Op een gemaskerd bal in Venetië de hele zaal door alsof er geen anderen aanwezig zijnquote:
Die heb je daar iddquote:Op zondag 26 juni 2022 00:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja zullen we dat doen? Op een gemaskerd bal in Venetië de hele zaal door alsof er geen anderen aanwezig zijn
I know, 1 van mijn grootste wensen is om met carnaval in Venetië te zijn, gekleed in zo'n barok corsetjurk, en dan de show stelen op zo'n balquote:
Supergaaf idd, jij bent zeker ook fan van Peaky Blinders?quote:Op zondag 26 juni 2022 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I know, 1 van mijn grootste wensen is om met carnaval in Venetië te zijn, gekleed in zo'n barok corsetjurk, en dan de show stelen op zo'n bal![]()
![]()
Dat lukt jou zekerquote:Op zondag 26 juni 2022 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
I know, 1 van mijn grootste wensen is om met carnaval in Venetië te zijn, gekleed in zo'n barok corsetjurk, en dan de show stelen op zo'n bal![]()
![]()
Ik sowieso. Heb ook dat soort hesjes en petten hierquote:Op zondag 26 juni 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Supergaaf idd, jij bent zeker ook fan van Peaky Blinders?
Ik vind die Cillian Murphy wel behoorlijkquote:Op zondag 26 juni 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
I Knew it, mijn zoon ook, zo gaafquote:Op zondag 26 juni 2022 00:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik sowieso. Heb ook dat soort hesjes en petten hier
Ik sowieso. Heb ook dat soort hesjes en petten hierquote:Op zondag 26 juni 2022 00:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik ben ouwere jongerequote:Op zondag 26 juni 2022 00:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
I Knew it, mijn zoon ook, zo gaaf
Hij is 21 en volledig fan en het staat hem echt supergaaf. Leeftijd zegt niksquote:Op zondag 26 juni 2022 00:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik sowieso. Heb ook dat soort hesjes en petten hier
[..]
Ik ben ouwere jongere
Oudste van mij ook, 35 en kan zo mee doen in die seriequote:Op zondag 26 juni 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Hij is 21 en volledig fan en het staat hem echt supergaaf. Leeftijd zegt niks
Mooiste is dat ik er geen zak aan vindquote:Op zondag 26 juni 2022 00:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Oudste van mij ook, 35 en kan zo mee doen in die serie
Alles 2x gezien, beste serie allertijdenquote:
Ik minstens 3 keer, maar jaquote:
Nummer 1 zeker allertijden. LOTR is beter qua filmsquote:
Bijna vol, jij mag.quote:Op zondag 26 juni 2022 01:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nummer 1 zeker allertijden. LOTR is beter qua films
LOTR!!!quote:Op zondag 26 juni 2022 01:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nummer 1 zeker allertijden. LOTR is beter qua films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |